Gå til innhold

Ang. Hermann Sabado sin nakne kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hermann Sabado har helt ok kropp. Jeg liker menn som gjerne er enda litt større, og med mer veltrente armer. Ryan Phillippe som også har blitt snakket om tidligere i tråden synes jeg er for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke den store overraskelsen, siden dette er noe mange kvinner på forumet her har sagt hele tiden. Idealet om å være så veldig trent kommer fra gutta selv, dere synes det er finest, og projiserer det over på jentene. Akkurat som jenter pynter seg for hverandre, og overfører det til mannfolka.

Endret av Rayanne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag. Jeg syns ikke han fyren var særlig fin, likte bedre "muskelmennene" ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sabado har en nydelig kropp. Hvis jeg skulle beskrevet drømmekroppen hadde det nok blitt tilnærmet lik sånn, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør man.

Finnes det noe sted man kan se den scenen/bilde av det på nettet?

Hvordan ser han ut frontal? Stor penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin kropp :) Passe musker og passe mage. Personlig liker jeg mer slike mager enn six-pack. Er ikke noe deilig å legge hodet sitt oppå en hard mage etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager damer, men jeg klarer ikke å fatte at dere synes at det der er en sexy og nærmest perfekt mannekropp. Han er jo avrundet i formen, med litt mage og alt, og ser egentlig dvask ut. Dette er jo noe helt annet enn det typiske skjønnehetsidealet for menn med plankeflate mager og tydelig markerte biceps og brystmuskler - menn som er helt skrapet for fett men med store muskler. Tror det er ganske mange normalvektige menn som ser ut som på den linken der men som forsøker iherdig å få sixpack.

Mener mange av dere at hvis en mann tok av seg klærne ville dere synes den kroppen på linken var mer turn-on enn f.eks en kropp som dette (ikke la dere distrahere av solbrillene og kjedet som sikkert ikke er det mest macho): http://www.google.no/imgres?q=cristiano+ronaldo+naked&um=1&hl=no&biw=1280&bih=613&tbm=isch&tbnid=Po-1t4EkhQiOFM:&imgrefurl=http://real.theoffside.com/team-news/ronaldo-a-life-in-pictures-a-pictorial.html&docid=LhUZRIMD63xeLM&imgurl=http://real.theoffside.com/files/2009/06/cristiano-ronaldo-moreno.jpg&w=600&h=950&ei=AzPSTs78Coz1sgbqlNXaDA&zoom=1&iact=rc&dur=500&sig=104682354013929248645&page=2&tbnh=144&tbnw=90&start=24&ndsp=25&ved=1t:429,r:21,s:24&tx=50&ty=61? ,

er sikkert ikke så mandig og sexy på bildet Jeg mener ikke være kritisk altså, men synes det er intressant at det er et så stort spenn mellom ideal og hva de fleste kvinner egentlig liker. :fnise:

Hilsen anonym gutt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager damer, men jeg klarer ikke å fatte at dere synes at det der er en sexy og nærmest perfekt mannekropp. Han er jo avrundet i formen, med litt mage og alt, og ser egentlig dvask ut. Dette er jo noe helt annet enn det typiske skjønnehetsidealet for menn med plankeflate mager og tydelig markerte biceps og brystmuskler - menn som er helt skrapet for fett men med store muskler. Tror det er ganske mange normalvektige menn som ser ut som på den linken der men som forsøker iherdig å få sixpack.

Mener mange av dere at hvis en mann tok av seg klærne ville dere synes den kroppen på linken var mer turn-on enn f.eks en kropp som dette (ikke la dere distrahere av solbrillene og kjedet som sikkert ikke er det mest macho): http://www.google.no/imgres?q=cristiano+ronaldo+naked&um=1&hl=no&biw=1280&bih=613&tbm=isch&tbnid=Po-1t4EkhQiOFM:&imgrefurl=http://real.theoffside.com/team-news/ronaldo-a-life-in-pictures-a-pictorial.html&docid=LhUZRIMD63xeLM&imgurl=http://real.theoffside.com/files/2009/06/cristiano-ronaldo-moreno.jpg&w=600&h=950&ei=AzPSTs78Coz1sgbqlNXaDA&zoom=1&iact=rc&dur=500&sig=104682354013929248645&page=2&tbnh=144&tbnw=90&start=24&ndsp=25&ved=1t:429,r:21,s:24&tx=50&ty=61? ,

er sikkert ikke så mandig og sexy på bildet Jeg mener ikke være kritisk altså, men synes det er intressant at det er et så stort spenn mellom ideal og hva de fleste kvinner egentlig liker. :fnise:

Hilsen anonym gutt

Ja, jeg synes faktisk Sabado er mye diggere enn han du la ut bilde av. Jeg liker å kunne kose litt med en gutt. Å ligge med en murstein i senga er ikke like digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes faktisk Sabado er mye diggere enn han du la ut bilde av. Jeg liker å kunne kose litt med en gutt. Å ligge med en murstein i senga er ikke like digg.

Haha takk, you made my day! Jeg er en gutt som har en kroppstype som Sabado i trappen på bildet i linken over, og fra naturens side er den litt kraftig og fort kan se litt dvask ut. Er helt klart slank, 176 høy og 66 kg men likevel litt rund i formen og kosemage (rundt 80 cm rundt midjen). Har prøvd som gal å endre dette og få flat mage og bli mer markert slik at jeg ligner mer på Ronaldo i linken til AnonymBruker men er fryktelig vanskelig å få til, kosemagen forblir, selv om jeg slanker meg enda mer. Og her ser jeg plutselig at den kroppstypen jeg har tydeligvis ikke er det verste likevel. Eyeopener for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Ja, jeg synes faktisk Sabado er mye diggere enn han du la ut bilde av. Jeg liker å kunne kose litt med en gutt. Å ligge med en murstein i senga er ikke like digg.

Enig.

Synes Sabado var mye deiligere enn han du la ut her. Han likte jeg faktisk ikke :)

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Og som de andre sier, kroppen er langt i fra det viktigste for om en kvinne synes noen er sexy. Det er helheten som teller.

Helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke han hadde noen spesiell fin kropp, var for tynn/for lite muskler for meg. Jeg liker "bamser" eller muskelmenn (ikke overdrivelse så klart), klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, tror jeg må sende Hermann linken til denne tråden :popcorn:

Kjenner du ham? Sender du med telefonnummeret mitt eller? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...