Murder Skrevet 27. november 2011 #61 Skrevet 27. november 2011 Vel, mannen ser ganske shabby ut og jeg ville tippet at han var nærmere 60. For all del- smak og behag. Men jeg syntes det er vanskelig å tro at ei dame faktisk tenner mer på noe sånt enn på Ryan Reynolds. Vi damer vet å overraske, skal jeg si deg
Gjest "gjest" Skrevet 27. november 2011 #62 Skrevet 27. november 2011 Hvordan kan en helt normal kropp være mer sexy og erotisk tiltrekkende enn det uvanlige som er vanskeligere å oppnå? Vel, mannen ser ganske shabby ut og jeg ville tippet at han var nærmere 60. For all del- smak og behag. Men jeg syntes det er vanskelig å tro at ei dame faktisk tenner mer på noe sånt enn på Ryan Reynolds. Kanskje fordi det er hele pakken som er mannen som er viktig og ikke bare hans kropp? Kan faktisk ikke huske at jeg noensinne har ville hatt en fyr bare pga kroppen hans i det hele tatt. 1
Rayanne Skrevet 28. november 2011 #63 Skrevet 28. november 2011 Hvordan kan en helt normal kropp være mer sexy og erotisk tiltrekkende enn det uvanlige som er vanskeligere å oppnå? At noe er uvanlig og krever mye jobb er ikke en snarvei til å bli tiltrekkende. De fleste menn synes ikke fitnessdamer er så jævla sexy heller, og de har da en uvanlig kropp de har jobbet for de også. Det samme har feks anorektikere, eller hun som ble verdens tjukkeste med sine 292 kg, bare for å nevne noen ytterpunkter. Og hvorfor er det et problem for deg at vi synes en annen type menn en det du gjør er attraktive? Det er vel et problem dersom man har basert seg på feilaktige ideer om hva kvinner liker, i et forsøk på å gjøre seg selv mer attraktiv. Her har man kanskje jobbet i årevis for å oppfylle det menn tror er idealet, også må man innse at det har vært bortkastet. Klart det vekker litt sårede følelser.
Adonis Skrevet 28. november 2011 #64 Skrevet 28. november 2011 Det er vel et problem dersom man har basert seg på feilaktige ideer om hva kvinner liker, i et forsøk på å gjøre seg selv mer attraktiv. Her har man kanskje jobbet i årevis for å oppfylle det menn tror er idealet, også må man innse at det har vært bortkastet. Klart det vekker litt sårede følelser. 1) Jeg trener ikke aktivt først og fremst for å dra damer, men for å utfordre meg selv til å bli sterkere, raskere og mer eksplosiv for hver dag som går. God helse er også en viktig grunn. Det faktum at jenter blir klamme i hakket av å se den veltrente kroppen min er bare en bonus. 2) Dere er overhodet ikke reprsentative for gjennomsnittet. Tror dere gjennomsnittskvinnen er mer tiltrukket av Tom Araya enn Ryan Reynolds?
Gjest "gjest" Skrevet 28. november 2011 #65 Skrevet 28. november 2011 (endret) 1) Jeg trener ikke aktivt først og fremst for å dra damer, men for å utfordre meg selv til å bli sterkere, raskere og mer eksplosiv for hver dag som går. God helse er også en viktig grunn. Det faktum at jenter blir klamme i hakket av å se den veltrente kroppen min er bare en bonus. Bør ikke bonusen være gleden over at man er i god form, enn at jenter blir klamme i hakket, som du kaller det? 2) Dere er overhodet ikke reprsentative for gjennomsnittet. Tror dere gjennomsnittskvinnen er mer tiltrukket av Tom Araya enn Ryan Reynolds? Hvem vil ha en gjennomsnittskvinne? Ryan såg best ut da han var med i tv-serien Pizzagjengen, da han var lang, mager og senete, man såg han svømte en del, men nu som han er oppbøffet, ser han bare ut som en biff. Ikke bra. Endret 28. november 2011 av "gjest" 1
Rayanne Skrevet 28. november 2011 #66 Skrevet 28. november 2011 2) Dere er overhodet ikke reprsentative for gjennomsnittet. Tror dere gjennomsnittskvinnen er mer tiltrukket av Tom Araya enn Ryan Reynolds? Kanskje du bare skal innse at gjennomsnittskvinnen ikke finnes? Det er sikkert noen som foretrekker både den ene og den andre fyren av de to. Uansett, kvinner er forskjellige, og liker ulike menn, og det er jo greit, men hvis vi først skal snakke om et snitt er mitt inntrykk at Sabado treffer ganske bra. Han virker å være i grei form, men uten å ha tynt fettprosenten sin, noe som er de kriteriene jeg oftest hører fra andre kvinner.
Adonis Skrevet 28. november 2011 #67 Skrevet 28. november 2011 Kanskje du bare skal innse at gjennomsnittskvinnen ikke finnes? Det er sikkert noen som foretrekker både den ene og den andre fyren av de to. Uansett, kvinner er forskjellige, og liker ulike menn, og det er jo greit, men hvis vi først skal snakke om et snitt er mitt inntrykk at Sabado treffer ganske bra. Han virker å være i grei form, men uten å ha tynt fettprosenten sin, noe som er de kriteriene jeg oftest hører fra andre kvinner. Kan ikke du innse at det er noe som heter deduktiv og induktiv logikk? Gjennosnittskvinnen er lavere enn gjenmomsnittsmannen. Gjennomsnittskvinnen har mindre muskelmasse en gjennomsnittsmannen. Gjennomsnittskvinnen har høyere østrogen og lavere testosteron enn gjennomsnittsmannen. Premiss: du er kvinne, jeg er mann Premiss: menn er i gjennomsnitt høyere enn kvinner Konklusjon: jeg er sannsynligvis høyere enn deg Det samme kan vi gjøre med en lang rekke problemstillinger.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #68 Skrevet 28. november 2011 Men Sabado har jo ikke spess markerte muskler på bildet hvor han er på vei ned trappen, og det virker jo som at damene liker kroppen likevel. Veldig godt faktisk. Så jeg er ikke så sikker på om store muskler er sååå viktig...
Gjest norah Skrevet 28. november 2011 #69 Skrevet 28. november 2011 Fra ei dame som har en samboer som trener kampsport en zillion timer i uka og har snasen kropp med mer definerte muskler enn Hermann Sabado så kan jeg si følgende: 1. Glimrende skuespiller i glimrende film 2. Når jeg så filmen var første reaksjon "åh, deilig mann" Så i mitt hode er det en snasen mann, og hadde noen kledd av seg foran meg og sett ut som han hadde jeg ikke hatt videre problemer med det.
Gjest norah Skrevet 28. november 2011 #71 Skrevet 28. november 2011 1) Jeg trener ikke aktivt først og fremst for å dra damer, men for å utfordre meg selv til å bli sterkere, raskere og mer eksplosiv for hver dag som går. God helse er også en viktig grunn. Det faktum at jenter blir klamme i hakket av å se den veltrente kroppen min er bare en bonus. 2) Dere er overhodet ikke reprsentative for gjennomsnittet. Tror dere gjennomsnittskvinnen er mer tiltrukket av Tom Araya enn Ryan Reynolds? Vel, det kommer jo an på hvem du forsøker å imponere. Jeg personlig blir mer kvalm i kroppen enn "klam i hakket" av den type enormt ego og narsissisme.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #72 Skrevet 28. november 2011 Fra ei dame som har en samboer som trener kampsport en zillion timer i uka og har snasen kropp med mer definerte muskler enn Hermann Sabado så kan jeg si følgende: 1. Glimrende skuespiller i glimrende film 2. Når jeg så filmen var første reaksjon "åh, deilig mann" Så i mitt hode er det en snasen mann, og hadde noen kledd av seg foran meg og sett ut som han hadde jeg ikke hatt videre problemer med det. Så hvis noen hadde kledd av seg foran deg ville du syntes en kropp ala Sabado var mer digg enn en med helt flat mage og markerte muskler (altså sixpackkropp med null fett)?
Gjest norah Skrevet 28. november 2011 #73 Skrevet 28. november 2011 (endret) Så hvis noen hadde kledd av seg foran deg ville du syntes en kropp ala Sabado var mer digg enn en med helt flat mage og markerte muskler (altså sixpackkropp med null fett)? Helt ærlig: ja. Altså, den mest sexy mannen jeg vet om - min samboer, har jo veltrent kropp - men han spiser normalt og har derfor en viss andel kroppsfett i behold uansett. Definerte magemuskler, men prøver ikke å skape en sixpack. Han har veid 12 kg mer uten at han var mindre sexy i mine øyne. Jeg har aldri likt sixpack, igrunnen. 10 kg fra eller til har ingen betydning, men sixpack.....Mnææi. Det er den tingen jeg ikke helt synes er estetisk pent, eller godt å ta på. Men jeg innrømmer jeg er svak for definerte armer. Og mandige hender. Dessuten hadde han Sabadokaren vært mye deiligere å ta på under hele seansen enn en overtrent fyr med 0% kroppsfett. Trenger noe å kunne klemme hardt i, vet du Endret 28. november 2011 av norah
Murder Skrevet 28. november 2011 #74 Skrevet 28. november 2011 Kan ikke du innse at det er noe som heter deduktiv og induktiv logikk? Gjennosnittskvinnen er lavere enn gjenmomsnittsmannen. Gjennomsnittskvinnen har mindre muskelmasse en gjennomsnittsmannen. Gjennomsnittskvinnen har høyere østrogen og lavere testosteron enn gjennomsnittsmannen. Premiss: du er kvinne, jeg er mann Premiss: menn er i gjennomsnitt høyere enn kvinner Konklusjon: jeg er sannsynligvis høyere enn deg Det samme kan vi gjøre med en lang rekke problemstillinger. Jeg er fullt klar over hva deduktiv og induktiv resonnering er, ja. Ble allikevel ikke noe klokere over svaret ditt til Rayanne. Hva er premissene som leder til konklusjonen om at gjennomsnittskvinnen finner Ryan Reyndols typen mer tiltrekkende..? Og kan du samtidig bevise at disse premissene er sanne? Regner med at du vet at begge premissene ved deduktiv resonnering er nødt til å være helt sikkert sanne for at konklusjonen skal være sann.
Gjest norah Skrevet 28. november 2011 #75 Skrevet 28. november 2011 Jeg er fullt klar over hva deduktiv og induktiv resonnering er, ja. Ble allikevel ikke noe klokere over svaret ditt til Rayanne. Hva er premissene som leder til konklusjonen om at gjennomsnittskvinnen finner Ryan Reyndols typen mer tiltrekkende..? Og kan du samtidig bevise at disse premissene er sanne? Regner med at du vet at begge premissene ved deduktiv resonnering er nødt til å være helt sikkert sanne for at konklusjonen skal være sann. Hilsen "vi som nettopp har begynt på exfac" Les nå heller ei bok av Arne Næss enn å plage oss andre med fagtøys. Dette er en tråd om en deilig mann, ikke grunnfagspensum.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #76 Skrevet 28. november 2011 Jeg er fullt klar over hva deduktiv og induktiv resonnering er, ja. Ble allikevel ikke noe klokere over svaret ditt til Rayanne. Hva er premissene som leder til konklusjonen om at gjennomsnittskvinnen finner Ryan Reyndols typen mer tiltrekkende..? Og kan du samtidig bevise at disse premissene er sanne? Regner med at du vet at begge premissene ved deduktiv resonnering er nødt til å være helt sikkert sanne for at konklusjonen skal være sann. Dere kan jo starte en poll.
Rayanne Skrevet 28. november 2011 #77 Skrevet 28. november 2011 Det samme kan vi gjøre med en lang rekke problemstillinger. Det store spørsmålet er vel hvor mange kvinner du må høre det fra, før du velger å eventuelt bytte mening, dersom det viser seg at du tok feil. Tror sannelig jeg skal starte en poll på dette, siden jeg også er litt nysgjerrig.
Mynona Skrevet 28. november 2011 #78 Skrevet 28. november 2011 Jeg synes det bildet av Sabado var helt OK. Jeg har aldri hørt om fyren, og har ikke sett filmen. Hdde jeg sett filmen, og karakteren han spiller var sympatisk er sannsynligheten for at jeg synes han er sexy større. Men på det rent fysiske plan synes jeg fyrer ala Ryan Reynolds er penere å se på.
Gjest "gjest" Skrevet 28. november 2011 #79 Skrevet 28. november 2011 En helt ordinær fyr med en helt ordinær kropp er best.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #80 Skrevet 28. november 2011 Helt ærlig: ja. Altså, den mest sexy mannen jeg vet om - min samboer, har jo veltrent kropp - men han spiser normalt og har derfor en viss andel kroppsfett i behold uansett. Definerte magemuskler, men prøver ikke å skape en sixpack. Han har veid 12 kg mer uten at han var mindre sexy i mine øyne. Jeg har aldri likt sixpack, igrunnen. 10 kg fra eller til har ingen betydning, men sixpack.....Mnææi. Det er den tingen jeg ikke helt synes er estetisk pent, eller godt å ta på. Men jeg innrømmer jeg er svak for definerte armer. Og mandige hender. Dessuten hadde han Sabadokaren vært mye deiligere å ta på under hele seansen enn en overtrent fyr med 0% kroppsfett. Trenger noe å kunne klemme hardt i, vet du Etter hva du skriver virker det nesten som at selv om Sabado var noen kilo tykkere/hadde enda litt rundere og større mage så ville du foretrukket en slik kropp fremfor den berømte markerte, null fettprosent-mye muskler, flat mage-kroppen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå