Gå til innhold

Ditt lengste forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mitt lengste forhold varte i ca 2 år og 2 måneder. Er 19 år btw. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt lengst og første er det jeg er i nå, 3 år og 10 mnd. Er snart 21. :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Så de ble sammen da de var 10? Wow.

Ja:) Uten pauser, uten å ha slått opp og uten å ha vært med andre. De er nygifte nå og hun er gravid. De er virkelig min inspirasjon når det kommer til å holde sammen i tykt og tynt :)

Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

3år og snart 7mnd. Er snart 19.

Endret av snoopy_93
Skrevet

Har vært i et før som varte i 1 år og er på 1,5 år med nåværende og håper det blir 82 år til (jeg skal dø på min 100-års bursdag så der stopper det)! Er 18.

Skrevet

Hvor vi offisielt var kjærester; to mnd... Har en som jeg holder på med nå, vi har holdt på i snart fire måneder, tror det kan bli noe langvarig og ordentlig seriøst ut av det :)

Skrevet

Det lengste forholdet jeg har vært i er det jeg er i nå. Vært sammen i 5 år og 4 måneder. Er 22 år gammel.

Skrevet

Mitt lengste forhold er 2 år og 12 mnd. 3 årsdag om 1 mnd. (Er altså fortsatt i forholdet!)

Er 19 år.

Skrevet

Er 38, det lengste forholdet varte i ganske nøyaktig 10 år (var gift i ca 8)

Håper, tror og mener bestemt at jeg endelig har truffet drømmemannen - så forhåpentligvis skal vi slå rekorden så det ljomer etter denne gangen :rodmer:

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

23 år.

Mitt første seriøse forhold 3 år og 4 mnd.

Skrevet

Mitt lengste forhold er på sju år - og er i ett nå som er på femte året, som jeg satser på skal vare resten av tiden :ler:

Gjest Tekola
Skrevet

Mitt lengste forhold er det jeg er i nå. Er 21 og vi har vært sammen i fire og et halvt år og gifter oss om et par måneder :rodmer:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

Skrevet

Mitt nåværende forhold er mitt lengste; vil bli tre år nå i mars<3 :D

AnonymBruker
Skrevet

Mitt lengste forhold er 2 år og 12 mnd. 3 årsdag om 1 mnd. (Er altså fortsatt i forholdet!)

Er 19 år.

2 år og 12 mnd er vel strengt tatt 3 år? O_o

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Mitt lengste forhold varte fra jeg var 13 til 25

Skrevet

Mitt lengste forhold er det forholdet jeg har til mannen min. Vi har vært sammen i 21 år og har det så godt sammen at vi håper helse og alt tillater oss å bli gamle sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...