Gå til innhold

Ditt lengste forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år. Mitt lengste forhold har så langt vart i 6 år.

Tenker ikke noe negativt om folk bare fordi de ikke har vært i seriøse forhold over lengre tid. Slike ting tenker jeg bare rett og slett ikke over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vært skeptisk om en person på min alder aldri hadde hatt et lengre seriøst forhold før. Da hadde jeg nok tenkt at det er ett eller annet som er ikke helt som det skal.

Hvorfor det? Kanskje folk har andre prioriteringer, som studier. Eller så har man jo de som rett og slett ikke gidder å være i et forhold bare for å være i et forhold, og ikke har funnet en partner de er villig til å satse med enda.

Jeg har en god venninne på 27 år som aldri har hatt et langvarig forhold. Hun liker å være singel, hun er oppegående, pen, og kan dra mannfolk om hun vil. Men hun gidder ikke være sammen med noen uten de rette følelsene.

Folk er forskjellige, noen er ikke forholdsmennesker uten at det er noe galt med de.

• Liker 1
Skrevet

Er 28, det lengste forholdet varte i 4 år.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vet ikke om ekteskap teller, jeg. Jeg var gift i 16 år og er som dere sikkert skjønner en del eldre enn dere som hittil har svart. Men jeg vil ikke røpe alderen min :ler: .

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Kanskje folk har andre prioriteringer, som studier. Eller så har man jo de som rett og slett ikke gidder å være i et forhold bare for å være i et forhold, og ikke har funnet en partner de er villig til å satse med enda.

Jeg har en god venninne på 27 år som aldri har hatt et langvarig forhold. Hun liker å være singel, hun er oppegående, pen, og kan dra mannfolk om hun vil. Men hun gidder ikke være sammen med noen uten de rette følelsene.

Folk er forskjellige, noen er ikke forholdsmennesker uten at det er noe galt med de.

Jeg sier ikke at det er noe galt i det, jeg sier bare jeg ville vært skeptisk. Ikke dermed sagt jeg ikke ville gitt dem en sjanse. Men om er person har mange korte forhold og ingen langvarige, så ser jeg for meg en person som ikke aner hva de vil.

Skrevet

21, lengste forhold 7 måneder.

Skrevet

Jeg er 27 år. Er i et forhold som har vart i 9 år.

Skrevet

Jeg sier ikke at det er noe galt i det, jeg sier bare jeg ville vært skeptisk. Ikke dermed sagt jeg ikke ville gitt dem en sjanse. Men om er person har mange korte forhold og ingen langvarige, så ser jeg for meg en person som ikke aner hva de vil.

En person som har vert i mange kortere forhold kan jo være en som virkelig vet hva man vil, og dermed ikke nøyer seg med et halvbra forhold selv om man har lyst til å satse.

Mitt første 2-årsforhold var absolutt ikke bra for meg, og jeg burde gått ut av forholdet allerede før det var gått to måneder. Da var det allerede utroskap, løgn og påbegynt dørmnattetendenser på gang. Jeg ante ikke hva jeg ville, og ble i forholdet. Da det endelig tok slutt etter 2 år var jeg bare letta, og kunne ta til å finne tilbake til meg selv.

Kanskje det hadde vert bedre for meg å bruke de to årene på dating/kortere forhold til å bli bedre kjent med meg selv, i stede for å bli trykt ned og behandla dårlig av hun som liksom skulle være partneren min.

• Liker 2
Skrevet

Er i mitt første (og dermed lengste) forhold nå. 4 år og 5 mnd for å være nøyaktig. :)

Skrevet

Er selv 22 år og har/har hatt 3 forhold:

* Forhold 1: var sammen i nesten 1 år, var 16-17

* Forhold 2: var sammen i 2 1/2 år, var 17-19

Dette er mitt lengste forhold til nå.

* Det siste forholdet er jeg i nå, og snart 2 år sammen og føler virkelig at jeg har funnet den rette :rodmer::yvonne::hjerter:

Hvorfor skulle man bli skeptisk dersom noen ikke har noen forhold bak seg? Min kjære hadde ikke det, og jeg kunne virkelig ikke ha funnet meg en bedre mann. Begge de to forrige jeg var sammen med hadde flere forhold (noen også langvarige) bak seg, uten at de var noen bedre kjærester. Heller tvert imot.

Skrevet

Jeg er 21 og har vært sammen med kjæresten i litt over 6 år og 9 måneder :rodmer:

Gjest happy_me
Skrevet (endret)

Lengste var fra jeg var 15 til jeg var 17. Ca 2,5 år. Men er godt på vei i forholdet jeg er i nå føler jeg. ;) Forhåpentligvis ny rekord ;)

Edit: glemte å si at jeg er 22 :)

Endret av happy_me
Skrevet

Forhold 1: 16-18

Forhold 2: 18-20

Ganske jevnt. Har ikke hatt noe siden.

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Mitt lengste forhold varte i 4 år. Jeg er 23 år gammel.

Jeg er den eneste i vennegjengen som har vert i et langt forhold, så jeg synes ikke det er rart at de ikke er/har vert det. Heller jeg som slo meg til ro med feil person alt for tidlig.

Forholdet jeg er i nå har vert offesiellt i 6mdn og jeg håper selvfølgelig at det vil vare mye lengre en mitt forige forhold :rodmer:

Skrevet

er 23 år, og skal jeg være helt nøyaktig, har vi vært sammen i 7 år og 7 måneder. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 44 år, og mitt lengste forhold varte i 10 år. Var gift med han og vi har to barn sammen.

Skrevet

Første fra jeg var 15 til 18, 3 år. Neste fra jeg var 18 til 22, 4 år. Nå, 23 år og snart vært sammen i ett år.. ikke vært ordentlig singel siden jeg var 15, ser på det som mer spesielt og kritikkverdig. Men sånn har det bare blitt :)

Skrevet

Mitt nåværende forhold som har rundet 8 år og 6 mnd. Vi har vært gift i nesten fire mnd :)

Skrevet

Jeg er 21 og har vært sammen med kjæresten i litt over 6 år og 9 måneder :rodmer:

:hakeslepp:

Yikes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...