Gå til innhold

Ditt lengste forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ført år og mitt lengste forhold varet i 15 år. Nå er jeg i mitt tolvte år med min nyeste kjære ... og håper virkelig det er DET <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23, var sammen med eksen min i 3 år, samboer i ca 2,5 :) va sammen fra jeg var 19 til 22

Skrevet

Ca. et år, plussminus ettersom. Er selv 22, og dett begynner vel å bli noen år sid.

Skrevet

Jeg er 25 år og mitt lengste forhold (det jeg er i nå) er på litt over fem år. Vi er på god vei mot seks år sammen nå :rodmer:

Skrevet

Er 26, mitt lengste forhold varte i 5 år og 10 mnd. Akkurat litt for lenge.

Skrevet

Jeg var sammen i 19 år før jeg gikk. Det skal kanskje bli vanskelig å slå... Men det er fortsatt mulig da jeg ikke er 40 ennå.

Skrevet

Er 25 år og har vært og er fremdeles i mitt første og eneste forhold. Vi har vært sammen i over tre år.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det aller første forholdet varte i ca 8 måneder. Men det lengste forholdet jeg har vært i, varte 1 år.

Skrevet

Jeg er 41 og har hatt to forhold. Det første og hittil det lengste varte i litt under fem år, fra jeg var 24 til 29. Det andre forholdet har vart siden mars 2008, men jeg håper virkelig at det blir oss to for resten av livet.

Gjest Daenerys
Skrevet

Er 22, og er i mitt første og lengste forhold, snart 7 år :)

Skrevet

Er 29. Har vært i ett forhold og det varte i 6,5 år - fra jeg var 16 til jeg var 23. Vært singel lenge nå gitt...

Skrevet

26, mitt lengste i 2 måneder, får sikkert mange ufine kommentarer nå...

Skulle gjerne hatt ett lenger forhold bak meg men..

Gjest shirleys-secret
Skrevet

Er 19. Lengste forholdet mitt har nå vart i litt over 2 år. :)

Skrevet

32 år. Lengste forhold varte 12 år. Gift i nesten 9 år.

Skrevet

26, mitt lengste i 2 måneder, får sikkert mange ufine kommentarer nå...

Skulle gjerne hatt ett lenger forhold bak meg men..

Næh, hvorfor skulle det være galt? Jeg er 29 om mitt lengste forhold varte i 3 måneder. Mange som stusser litt på hvorfor, men de skjønner at det er pga valg og ikke mangel på tilbud ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Venninnen min har vært sammen med kjæresten sin i 20 år, og de er bare 30 år gamle. True love :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Venninnen min har vært sammen med kjæresten sin i 20 år, og de er bare 30 år gamle. True love :rodmer:

:sjokkert::hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Er 27, lengste forhold på 3 år.

Det var lenge lenge det. Men ikke så lenge nå lenger.

Skrevet

13 år varte forholdet, jeg er 27. Skrekkelig ung, skrekkelig lenge og det gikk voldsomt fort.

Skrevet

Så de ble sammen da de var 10? Wow.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...