Gå til innhold

Julebord! Dere MED partner og som inviteres begge.


Gjest Best

Julebord, med eller uten partner?  

44 stemmer

  1. 1.

    • Partner må selvsagt være med. Å gå alene er uaktuelt
      8
    • Går mer enn gjerne alene. Det er ingen problem for partner.
      36


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du manglet et alternativ eller to... Jeg går ikke mer enn gjerne alene, for det er koseligere å ha noen å gå sammen med. Men jeg går alene siden jeg mesteparten av mitt yrkesaktive liv har vært singel. Og om jeg hadde hatt en partner så hadde jeg ikke hatt problemer med å gå alene dersom han ikke ville/kunne være med.

I de periodene jeg har vært i forhold, så har det aldri vært noe problem for partneren om jeg har gått alene på tilstelninger, selv om partner i de periodene har vært med på akkurat julebordet.

Endret av Cata
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er ikke partnere invitert, og det har ikke en gang blitt diskutert. Selv om jeg kan være nysgjerrig etter å hilse på andres partnere jeg ikke har truffet, er det på ingen måte opplagt for meg at partnere skal være med. På mannen min sin jobb har de invitert partnere et par ganger, og det har også vært hyggelig å være med da. Men skjønner ikke helt diskusjonen - skal det være et problem å omgås folk man ser hver dag alene bare fordi det er på kveldstid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skjønner ikke helt diskusjonen - skal det være et problem å omgås folk man ser hver dag alene bare fordi det er på kveldstid?

Du kan så spørre.... men en kollega av meg mente at det var uaktuelt.

Og så melder jeg meg på alene, siden partner ikke har lyst, og så blir han sur for at jeg vil gå alene. Fader jeg blir så :angry: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir heller ikke partnere invitert, så ingen av alternativene passer. Jeg går gjerne alene (nå er jeg uansett singel), drar på julebord fordi vi har det veldig soialt og gøy på jobb, og det er så koselig å være sammen med kollegaer i en annen setting enn den vi vanligvis er i. Hadde ikke hatt problemer med at min partner dro alene på julebord heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobben til kjæresten min har julebord snart. Jeg ble spurt om jeg ville være med... Vet ikke om jeg vil, men vil også litt. Haha, jeg er ikke så flink til å møte nye mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Alternativene passer ikke. Er ikke sånn at vi må gå sammen, men foretrekker hverandres selskap. Spesielt siden vi begge hater julebord, så vi prøver helst å slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så spørre.... men en kollega av meg mente at det var uaktuelt.

Og så melder jeg meg på alene, siden partner ikke har lyst, og så blir han sur for at jeg vil gå alene. Fader jeg blir så :angry: .

Skjønner ikke hva kollegaen din har med det å gjøre i det hele tatt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler alternativ som passer.

Vi skal i en rekke julebord, både sammen og alene.

Dersom partner er bedt med går vi selvfølgelig sammen. Kan ikke den ene går vi gjerne alene, er det tvungen bordplassering allierer jeg meg med noen som også går alene.

Er vi bedt uten partner går vi alene, og har ingen problemer med det.

Synes alt er like koselig jeg, med partner, uten partner og alene på partner-julebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min har vi begrenset budsjett dersom vi ikke skal betale alt selv, derfor blir vi invitert uten partner. På jobben til sambo inviteres det med partner, og vi har ingen problemer med at jeg går alene på julebord med jobben min og at jeg blir med han på hans julebord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går alltid alene, selv om partneren også er invitert. Mannen min går også alltid alene. Sånn er det når man har fått barn og ikke har tilgjengelig barnevakt. Men det går helt fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...