Gå til innhold

Hvordan har ditt kjæledyr gledet deg i dag?


ninuska_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

ninuska_ ; du må ha verdens nydeligste lille pusegutt med koksgrått nesespeil.

En gutt som virkelig kan knusten å kooooose seg (og det syntes !)

Skjønne gutten :rodmer:

Kattapult; elegansen i egen avslappede person.

Det er noe spesielt med viltfarve kombinert med tigerstriper på leggene altså :rodmer:

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig sjarmert i morges da samboeren skulle på jobb, og pus så han begynte å ta på skoene. Da spratt hun bort til han og la potene rundt ankelen på han. Til slutt hev han en liten leke hun liker inn mot stua for å bli "kvitt" henne så han skulle komme seg ut døra. Hun pilte etter leken, bråsnudde å sprang tilbake å heiv seg rundt ankelen hans haha :P Hun er veldig glad i han, så ville vel ikke han skulle dra :P Til slutt måtte han avlede henne med laser for da glemmer hun alt annet, så kom han seg ut døra ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden gikk i hylla og dro frem børsten sin, la seg på rygg med børsten ved siden av seg- hint hint, børst meg please! :rodmer:

Jeg har kjøpt furminator, tror den har en deilig massasje-effekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene katten min pleier å sleike av lokket på yogurten som jeg spiser :fnise: Andre katten kommer alltid å tigger når jeg spiser, men når jeg endelig gir etter og tilbyr henne en liten bit, snur hun seg og fnyser og løper vekk mens hun sparker med bakfoten skikkelig dramatisk! 1 av 100 ganger tar hun kanskje det jeg tilbyr! Hun er virkelig rar, og veldig søt! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene katten min pleier å sleike av lokket på yogurten som jeg spiser :fnise: Andre katten kommer alltid å tigger når jeg spiser, men når jeg endelig gir etter og tilbyr henne en liten bit, snur hun seg og fnyser og løper vekk mens hun sparker med bakfoten skikkelig dramatisk! 1 av 100 ganger tar hun kanskje det jeg tilbyr! Hun er virkelig rar, og veldig søt! :fnise:

Det som er rart med min katt, det er at hun ikke liker menneskemat. DVS hun står aldri og tigger med bordet :klo:

Bortsett fra Brelett, magerost og mais :fnise::rodmer:

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig :) Mine elsker magerost også, og alle slags andre tubeoster! Ene katten min er veldig glad i det meste av menneskemat, og klager høylydt om hun ikke får prøvesmake - den andre er skeptisk til ALT :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig :) Mine elsker magerost også, og alle slags andre tubeoster! Ene katten min er veldig glad i det meste av menneskemat, og klager høylydt om hun ikke får prøvesmake - den andre er skeptisk til ALT :fnise:

:fnise: De er så søte, er det rart man forguder dem :rodmer::hjerte:

Min forrige pus spiste kylling til middag sammen med meg. På bordet :sjenert: Vi hadde hvert vårt fat, og frotset til tusen :ler:

Endret av UnderCover
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom hjem idag fant jeg ikke hunden og fikk helt panikk for at håndverkeren hadde sluppet han ut døren eller noe sånt, så begynte jeg å leite å rope og sånn, så tar jeg frem bamsen hans og han kommer stormende ut fra mellom sofaene (kan ikke se der pga de står helt sammen) også gikk jeg og sjekket hva han hadde drevet med så hadde han lagt seg på en pute der med genseren min og kost seg. Haha :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åw, otrivin! Savnet han deg? :)

Lille kattepus er så morsom. Han sniker han seg opp på bordet og later som om han holder på med noe helt annet enn å være interessert i brødskiven min med melk (edit: makrell i tomat - det er litt tidlig på morningen!). Han sirkler rundt med snuta i været, slikker litt her og der på bordet. Later som om han er interessert i artikkelen som ligger der. Snuse-snuse.. For å så strekke den lange halsen sin mens han sitter på kortsiden av bordet. Jeg dytter han tilbake med hånda, og da stikker han potene fram under håndflaten min som dytter, for å grabbe hva enn han kan i blinde :ler:

Han får egentlig ikke lov å være på bordet, men når det er makrell i tomat, så gir han seg ikke med å hoppe opp.. og når jeg skal avgårde, så er det et prosjekt å jage han ned hvert femte sekund.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om så pusen bare har vært ute i 10/15 minutter er han alltid kjempe glad for å se oss igjen. Maler så "hardt" at det høres ut som han mister pusten og legger seg godt til rette i armkroken :) -slik som han gjorde for knappe 10 minutter siden :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vekket av at mine søte, lille valp løp mot sengen min, i full fart.. Så "gravde" han seg under dynen min, og begynte å kose :D

Var den beste måten jeg har blitt vekket opp på lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er rart med min katt, det er at hun ikke liker menneskemat. DVS hun står aldri og tigger med bordet :klo:

Bortsett fra Brelett, magerost og mais :fnise::rodmer:

Her er det en som liker menneskemat:

:fnise:

----------------

Mine to har bare vært kosepuser i dag. Deilig å våkne til at lille prinsesse står og skraper på døren til soverommet og roper, og når mor åpner, viser det seg at hun lengtet etter kos :hjerte:

Endret av Envy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullepusen vår stod på utsiden av soveromsdøra og ropte at mamma måtte stå opp, i morges. Med den fantastiske MRAAAAAOOOOOOOO-det-høres-ut-som-jeg-har-skadet-meg-lyden.

Hun syntes mor hadde sovet lenge nok da klokken var ni, og siden far ikke var hjemme (han dro på jobb i halv sekstida) så var det på sin plass å få mosekos av meg i stedet XD

Og det var selvfølgelig ikke akseptert at hun kunne se bunnen av skåla med tørrfor. På den annen side maler hun mens hun tygger og gjør matmor glad :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...