Gå til innhold

Hva mener du om Betty Dodson i Trekant?


Erotisk Flukt

Anbefalte innlegg

Og ja, hva er egentlig galt med at jeg og Katten generelt har mye mer kunnskap enn de fleste jenter og kvinner når det kommer kvinnelig anatomi, orgasme og sex generelt?

Først klager man over at menn ikke har peiling, så klager man sannelig over unge menn som faktisk har brukt mye tid på å lære seg den kunnskapen de har.

-Domino

At dere TROR dere har den kunnskapen. Dere mangler kunnskap og er blottet for visdom.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen, langt fra de fleste.

Nei, ikke noen, men så og si nesten alle. Er hjernen som styrer orgasmen, og de fleste levende kvinner har vel en hjerne?

-Domino

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noen, men så og si nesten alle. Er hjernen som styrer orgasmen, og de fleste levende kvinner har vel en hjerne?

-Domino

Ja, hjernen må være med fordi det er hjernen som mottar signalene fra klitoris. Ingen her har sagt at hjernen ikke må være med, men at det er lettere å få en klitorisorgasme enn en vaginalorgasme.

Jeg kan bli utrolig kåt av å tenke på eller se på noe som tenner meg, men orgasme får jeg ikke. Men det skal veldig lite stimulering av klitoris som skal til når jeg er skikkelig kåt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noen, men så og si nesten alle. Er hjernen som styrer orgasmen, og de fleste levende kvinner har vel en hjerne?

-Domino

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noen, men så og si nesten alle. Er hjernen som styrer orgasmen, og de fleste levende kvinner har vel en hjerne?

-Domino

Hjernen alene er ikke nok alene (Sett bort fra en håndfull tilfeller). Det er et komplisert samspill mellom nerver, nervebaner, hjernen og forskjellige hormoner.

Skal en jobbe systematisk for å lære kvinner å få orgasme så er det ett sted å begynne, klitoris. Deretter følger hjernen. Så kan en bygge videre derfra med de som får orgamse, og som ønsker å utforske videre. De andre, de som fremdeles ikke får orgasme, må en utrede individuelt da det er veldig mange grunner til at de ikke oppnår orgasme. Noe så enkelt som nervebaner som ikek fungerer optimalt kan være én årsak.

Hvis en oppfatter Betty D. som mannsfiendtlig så må en ha lest og hørt ting hun ikke står for. Hun oppfordrer jo til felles og gjensidig glede av hverandres seksualitet. Greit at Betty sitt hovedfokus er å hjelpe kvinner som sliter med orgasme, men hun har aldri sagt at en manns seksualitet er uviktig. Når hun sier at en skal glemme penis så må en se ting i sammenheng. En må glemme penis for øyeblikket. Når kvinnen så har lært seg å få orgasme (rett og slett lært sin egen kropp å kjenne) så er det tid for penis.

Betty fordrer jo det mange mener å savne i programmet Trekant, gjensidig respekt, åpenhet, nærhet og lek.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk, så kan man tenke seg til en orgasme, men det krever en del trening. Videre kan man via hypnose sette anker; i sted, lukt, eller en følelse, og man kan få orgasme om ankeret er sterkt nok. Vel, trodde du hadde visdom jeg, MorAase? Huff..

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk, så kan man tenke seg til en orgasme, men det krever en del trening. Videre kan man via hypnose sette anker; i sted, lukt, eller en følelse, og man kan få orgasme om ankeret er sterkt nok. Vel, trodde du hadde visdom jeg, MorAase? Huff..

-Domino

Ja, noen kan. Noen få. Å fremstille dette som noe hverkvinsen kan få til med litt trening bidrar kun til å legge orgasmepress på kvinner. Som igjen fører til en enda lenger vei for mange kvinner å gå for å oppnå orgasme.

Forøvrig virker det for meg som om du ikke vet forskjellen på kunnskap og visdom.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt bastant!

Jeg for min del kan ikke komme om hjernen er på feil sted. Begynner jeg å tenke på andre ting enn tennende ting, kommer jeg ikke uansett hvor mye jeg eller samboeren stimulerer klitoris.

Sa jeg noe sted i innlegget at hjernen ikke må være med? Selvsagt må den det. Jeg såg på det som så åpenbart at jeg trodde jeg ikke behøvde å si det. Men der tok jeg feil gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen kan. Noen få. Å fremstille dette som noe hverkvinsen kan få til med litt trening bidrar kun til å legge orgasmepress på kvinner. Som igjen fører til en enda lenger vei for mange kvinner å gå for å oppnå orgasme.

Forøvrig virker det for meg som om du ikke vet forskjellen på kunnskap og visdom.

God poeng! Så enig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noen, men så og si nesten alle. Er hjernen som styrer orgasmen, og de fleste levende kvinner har vel en hjerne?

-Domino

Her kommer den nedlatende tonen igjen. Det blir bare for dumt. Rett og slett mansjåvinistisk.

Greit nok at de fleste kvinner i teorien kan tenke seg til en orgasme, men det er så lite sannsynlig for de flest at det blir bare svada. Det er forskjell på teori og praksis.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen kan. Noen få. Å fremstille dette som noe hverkvinsen kan få til med litt trening bidrar kun til å legge orgasmepress på kvinner. Som igjen fører til en enda lenger vei for mange kvinner å gå for å oppnå orgasme.

Forøvrig virker det for meg som om du ikke vet forskjellen på kunnskap og visdom.

Så det å si som Betty at man må glemme skjeden legger mindre press på jentene, enn meg, som sier at ALLE kan få vaginal orgasme med korrekt mental stimuli. Interesting.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det å si som Betty at man må glemme skjeden legger mindre press på jentene, enn meg, som sier at ALLE kan få vaginal orgasme med korrekt mental stimuli. Interesting.

-Domino

Nå må du slutte opp. Hvordan i alle dage kan du sitte der på din høye hest og fortelle oss at vi skal kunne ha vaginal orgasme? Til og med ekspertene (leger, forskere osv) er uenige om Gpunktet i det hele tatt finnes. Snakk om å være bastant altså.

Jeg kan ikke få vaginalorgasme, men jeg får klitorisorgasme og er storfornøyd med det.

Det er jammen på tide at du jekker deg ned noen hakk!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det å si som Betty at man må glemme skjeden legger mindre press på jentene, enn meg, som sier at ALLE kan få vaginal orgasme med korrekt mental stimuli. Interesting.

-Domino

Selvsagt legger det mindre press på jentene når det hun sier faktisk er rett, og du tar feil!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte opp. Hvordan i alle dage kan du sitte der på din høye hest og fortelle oss at vi skal kunne ha vaginal orgasme? Til og med ekspertene (leger, forskere osv) er uenige om Gpunktet i det hele tatt finnes. Snakk om å være bastant altså.

Jeg kan ikke få vaginalorgasme, men jeg får klitorisorgasme og er storfornøyd med det.

Det er jammen på tide at du jekker deg ned noen hakk!

For det første liker jeg ikke å ri hest, så er ingen ridder, og om jeg var en ridder, så hadde jeg hatt en hvis hest. Med det får så være. Jeg bare presentere fakta jeg, som er; Så og si alle jenter og kvinner kan få en vaginal orgasme.

"Å herregud, her er det en kar som sier at jeg kan få noe jeg aldri har hatt. Han må kjeppjages."

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt legger det mindre press på jentene når det hun sier faktisk er rett, og du tar feil!

Men jeg tar jo ikke feil, det som er det enestående her ;-)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igjen: Det virker faktisk som om du og Domino faktisk tror dere vet bedre enn oss kvinner når det gjelder kvinners orgasme. For en skam! Om det sitter i hodet eller i kroppen er blendende likegyldig. Sliter du med å få orgasme så vil det i de fleste tilfeller være lettest å gå back to basic og konsentrere seg om den letteste måten å få orgasme på: NEMLIG STIMULERING AV KLITORIS! Selvsagt må hodet være med.

Uten å kommentere hvem av dere som "vet best" - det er faktisk ikke noen selvfølge at en kvinne vet så voldsomt mye mer om kvinners orgasme enn en mann gjør. Ja, vi vet forhåpentligvis hvordan våre egne orgasmer føles og hvordan vi skal få dem, men når det gjelder andre kvinner må vel kunnskapen nødvendigvis tilegnes enten ved erfaring eller teori?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det å si som Betty at man må glemme skjeden legger mindre press på jentene, enn meg, som sier at ALLE kan få vaginal orgasme med korrekt mental stimuli. Interesting.

-Domino

Har du medisinsk belegg for din påstand? Fikk du med deg ordet "nervebaner" tidligere i tråden?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte opp. Hvordan i alle dage kan du sitte der på din høye hest og fortelle oss at vi skal kunne ha vaginal orgasme? Til og med ekspertene (leger, forskere osv) er uenige om Gpunktet i det hele tatt finnes. Snakk om å være bastant altså.

Jeg kan ikke få vaginalorgasme, men jeg får klitorisorgasme og er storfornøyd med det.

Det er jammen på tide at du jekker deg ned noen hakk!

Nyere forskning antyder at g-punktet ikke er et pu nkt, men rett og slett en del av klitoris. det virker som om klitorsi vokser bakover og rundt kjedeveggene. Derfor opplever NOEN kvinner stor nytelse ved stimulans av disse områdene. Men siden vi er alle litt forskjellige rent fysisk så er ikke dette en mirakelkur som kan hjelpe hvem som helst.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du medisinsk belegg for din påstand? Fikk du med deg ordet "nervebaner" tidligere i tråden?

Hvor er hun som påpekte at JEG var nedlatende? Arrester MorAase også du ;-)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...