Gå til innhold

Han får frem sider ved meg som jeg ikke trives med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er med en person så får han frem sider ved meg som jeg ikke liker! Jeg orker ikke være med han mer. Er jo litt dumt, men lurer på hva det kommer av :sjenert:

Opplever dere også at enkelte folk får frem sider som dere mistrives med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten får fram èn side ved meg som jeg hater: Den følsomme siden! Haha. Når jeg ikke er med kjæresten, er jeg generelt ikke så følsom og tar ting lett og sånt. Men så fort jeg er med kjæresten min igjen, blir jeg fort sårbar/veldig følsom! Haha, det er irriterende...

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe alvorlig, men bare lurer på hva det kommer av at jeg endrer litt personlighet. nå er han noe yngre enn meg så kanskje det er fordi jeg detter ned på hans stadie :sjenert: Blir lett barnslig og selvsentrert, men har vel noe med at vi ikke har så mye tilfelles så er kanskje en sammenheng der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se det som en mulighet til å lære - og håndtere - sider du ikke visste du hadde :) Vil gjøre deg mer fit for life i andre situasjoner også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert at han er mye bedre enn henne og mye snillere, så blir hun sjalu og slem. har vært borti sånne kvinnfolk før ja.

Kan du fortelle mer om de erfaringene, kjenner meg igjen skjønner du, og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, kan ikke endre min personlighet, blir ikke riktig. mann her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vi er handler både om oss og situasjonen vi er i og menneskene omkring oss. Sånn er det selv når vi er alene og ser for oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert at han er mye bedre enn henne og mye snillere, så blir hun sjalu og slem. har vært borti sånne kvinnfolk før ja.

Er så lei av "bitter" innlegg som bare er på forum for å lange ut mot sin egen erfaring med andre i stedet for å ta tak i minste felles multiplum - en strategi som faktisk kunne endret noe for den! ZZZZZzzzzzzZzZzzzzzzzz

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vi er handler både om oss og situasjonen vi er i og menneskene omkring oss. Sånn er det selv når vi er alene og ser for oss andre.

Ja, vi spiller jo ulike roller med folk. Kollega, venn, kjæreste og blir jo påvirket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd dette med en fyr jeg holdt på med. Jeg (og andre) opplevde ham som selvsentrert og egoistisk, og oppførselen hans gjorde meg mer utålmodig og aggresiv enn jeg likte. Personlighetene våre krasjet rett og slett fullstendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde eksen min også. Etter 4 år med han hadde det blitt så ille at jeg ikke likte den personen jeg var lenger. Det skal ikke være sånn. Det var han som gjorde det slutt, og jeg var helt knust i flere mnd.

Men nå, halvannet år senere, er jeg i et annet forhold og jeg er en helt annen person!! Jeg synes det skal være sånn at partneren din får frem det beste i deg og at du trives med deg selv når du er sammen med han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...