Gå til innhold

En gang rebound alltid rebound?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vert med min kjære i over 2 år. Jeg vet at jeg i utgangspunktet var en 'rebound' for han.. Jeg kom inn i livet hans midt i hans konfliktfylte brudd. Jeg vet faktisk ikke om det hadde blitt endelig ferdig med dem om han ikke hadde truffet meg. Videre vet jeg heller ikke hva slags følelser han hadde for den tidligere damen da vi begynnte vårt forhold.

De hadde vært sammen lenge samt barn inni bildet. Han har hele tiden sagt at jeg er hans store kjærlighet og forkaster fullstendig min følelse av å være en rebound osv. Han mener hans gamle forhold var dårlig og at de ikke hold sammen av de rette grunnene.

Det jeg egentlig lurer på her: 1) Vil man uansett være en rebound hvis man oppfyller 'tidskriteriene' (altså at man møtes i/rett etter bruddet)? 2) I så tilfelle, kan forholdet noen gang komme seg videre fra dette utgangspunktet? Kan JEG noen gang blir noe annet en en rebound?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har vært sammen i over to år, forteller du. At han var midt i et brudd da dere ble sammen har ingenting å si i dag. Hvorfor tenker du i det hele tatt på det? Har dere det fint sammen? Hva er det egentlig som plager deg?

Han sier at du er hans store kjærlighet. Enten kan du stole på det, eller så kan du fortsette å plage deg selv med disse unødvendige spørsmålene, tvile på deg selv og forholdet, og i verste fall ødelegge begge deler. Velg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Etter to år er man knapt noen rebound lenger. Overanalyserer du veldig i de fleste situasjoner, eller gjelder det kun dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Lite sannsynlig at du er en rebound om dere har vært sammen i to år. "Rebound forholdet" mitt varte i to måneder.

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså. Det var jo det jeg lurte på da.. Om man fortsetter å annse det som et reboundforhold når det åpenbart fungerer så fint så lenge.

Om jeg overanalyserer mye? Tja.. Kanskje litt.. Tydeligvis hehe. Dette er ingen stor sak, bare kom til å tenke litt.. Men, jeg må jo innrømme at det er en smule sårt å tenke å¨at man i utgangspunktet var en rebound.. Men men, slik er det :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er to år så lenge? Ikke at jeg skal svartmale det, men noen ganger kan man være i et reboundforhold helt til den rette dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...