Gå til innhold

Siv er ferdig


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er i hvert fall fremdeles rasende. Man spytter ikke på historien sin. FrP under Hagen har stort sett alltid fått rett. I Oslo kan jo ikke engang kvinnene gå hvor de vil etter nattens frembrudd. Hvem sin skyld er det? Ikke Hagens i hvert fall.

Nå er jeg ikke noen FrP-tilhenger på noen som helst måte, men... Det er sikkert ikke Siv Jensens skyld, heller. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i hvert fall fremdeles rasende. Man spytter ikke på historien sin. FrP under Hagen har stort sett alltid fått rett. I Oslo kan jo ikke engang kvinnene gå hvor de vil etter nattens frembrudd. Hvem sin skyld er det? Ikke Hagens i hvert fall.

Jeg syns det er helt merkelig å mene at det er ok å tildele verv på bakgrunn av lang og tro tjeneste. Jeg har sett mange eksempler på det i arbeidslivet, og det er frustrerende når man vet at det er yngre som er betydelig bedre kvalifisert. Man kan ha gjort mye bra og viktig tidligere som f.eks. et parti nyter godt av i ettertid, men når det er snakk om viktige verv, syns jeg det sentrale må være hvor god jobb man er i stand til å gjøre nå. Ellers vil man fort få en rekke komiteer og annet som ikke blir tatt seriøst, hvis man vet at de som sitter der har fått vervet som en slags premie.

De siste setningene dine ser jeg som helt irrelevante for denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...