Gå til innhold

Siv er ferdig


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dersom det kommer en ny leder er det nok ikke hverken søviknæs eller solvik-olsen, da begge disse tilhører samme fraksjon som Siv Jensen.

Da er det nok en helt annen som seiler opp , men vi får se .

Blir det deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom det kommer en ny leder er det nok ikke hverken søviknæs eller solvik-olsen, da begge disse tilhører samme fraksjon som Siv Jensen.

Da er det nok en helt annen som seiler opp , men vi får se .

Jeg har ikke helt oversikt her, men er det slik at Søviknæs er den beste retorikeren i Frp? Jeg tror han kunne nådd langt, dersom han ikke hadde hatt flekk på rullebladet sitt.

Har dere andre som prater like bra , med like stor pathos og sjarm?

(Prater du like bra som du skriver?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av utfordringene til Frp er vel at dersom de skal komme i regjering, så må de moderere seg litt og fri til de andre partiene. Utfordringen er å samtidig beholde og fronte kjernesaker som de vinner stemmer på.

Jeg synes Siv har gjort en god jobb med å gjøre Frp spiselig for de andre borgelige partiene, men da har hun vel også fjernet seg en del fra politikken som Hagen frontet. Jeg synes også at å gå ut offentlig med denne skittentøyvasken er lite klokt av Hagen.

Tybring-Gjedde har vel for mange gjort seg uspiselig etter Disneyland-kronikken i Aftenposten, og jeg tviler på at han blir leder. Kan heller ikke se for meg at Sandberg eller Søviknes overtar etter Siv. Egentlig tror jeg vel Siv Jensen rir stormen og fortsetter.

Mulig stemningen er anderledes innad i Frp, da jeg ikke er Frp-er og heller ikke kjenner noen som kjenner til Frp-miljøet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt rykter om at Jan Simonsen er på vei tilbake. Trodde nesten ikke mine egne ører, men han har visstnok fortsatt høy status i partiet. Dark horse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men alt er relativt. I FRP-sammenheng må hun nok karakteriseres som meget innsiktfull. Jeg tror forresten ikke Hagen har særlig peiling på annet enn innvandringshets. For tiden virker han rett og slett desorientert og stakkarslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper ikke Frp å kaste Siv Jensen. Frp har et problem i at Karl I Hagen har vært ikke bare partileder, men partieier. Han har gått av som partileder men ønsker fortsatt å være partieier. Det har vi sett gjentatte ganger. Sist i valgkampen. Han har ikke latt den nye ledelsen få være de reelle lederne i partiet. Ingen partier kan ledes godt når tidligere ledere legger seg opp i styringen. Enten så går man av som leder eller så blir man. En mellomting fører bare til bråk. Det er bråk Karl I har lagt opp til og det har han fått.

Karl I har ingen ting å klage på når det gjelder utrenskning i pårtiet. Det har han selv foretatt flere ganger selv. for eksempel under landsmøtet på Bolkesjø.

Hva ønsker egentlig Hagen? Å komme tilbake som partileder i gåstol? Å være partileder i skyggene og ha en lakei som frontfigur?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller sagt at det er Hagen som er ferdig, jeg. Ikke for det, jeg sympatiserer langt i fra med FrP, men Hagen blir mer pinlig for hvert år, og bare det at han velger å ta partiets skittentøysvask i media er helt merkelig. Virker som om han er mer opptatt av å sverte enkeltpersoner enn å faktisk komme til en enighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller sagt at det er Hagen som er ferdig, jeg. Ikke for det, jeg sympatiserer langt i fra med FrP, men Hagen blir mer pinlig for hvert år, og bare det at han velger å ta partiets skittentøysvask i media er helt merkelig. Virker som om han er mer opptatt av å sverte enkeltpersoner enn å faktisk komme til en enighet.

Og ikke minst virker det som han er mer opptatt av å sverte enkeltpersoner enn å bygge opp og støtte opp om partiet han har viet livet til...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det deg?

Nei, det blir det ikke .

Jeg må si det er interessant å lese alle betraktningene fra folk som fremholder at de ikke er FrP velgere. Jeg vil anta at dere da heller ikke er FrP medlemmer . Da har dere heldigvis ingen påvirkningskraft . Dette er et internt annliggende . Og vi skal nok ordne opp i det .

Endret av sebastianen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir det ikke .

Jeg må si det er interessant å lese alle betraktningene fra folk som fremholder at de ikke er FrP velgere. Jeg vil anta at dere da heller ikke er FrP medlemmer . Da har dere heldigvis ingen påvirkningskraft . Dette er et internt annliggende . Og vi skal nok ordne opp i det .

Regner med at dere ordner opp i det, men hadde vært fint å vite mer konkret hva du mener om saken.

Vi som åpenbart hverken er medlemmer eller stemmer Frp, bommer vi fullstendig i det vi tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dere ordner opp i det, men hadde vært fint å vite mer konkret hva du mener om saken.

Vi som åpenbart hverken er medlemmer eller stemmer Frp, bommer vi fullstendig i det vi tenker?

Først og fremst mener jeg at Carl I Hagen ville gjort en mye bedre jobb enn Inger marie Ytterhorn i Nobel komiteen , hun har vært nærmest usynlig .

Så mener jeg selvsagt at ikke alle trenger å være enige i det, avstemmingen som er gjort er demokratisk .

Likevel ville nok Carl hatt mye bedre muligheter om Siv hadde lansert ham og han hadde vært valgkomiteens forslag .

Om vi trenger en ny leder har jeg ikke bestemt meg for enda .

Det kommer og ann på hvem andre som ville være kandidater og om det er noen som kan samle nok støtte .

Dette blir kanskje avgjort på alle fylkesårsmøtene rundt omkring , der det avgjøres hvem som skal sendes til landsmøtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst mener jeg at Carl I Hagen ville gjort en mye bedre jobb enn Inger marie Ytterhorn i Nobel komiteen , hun har vært nærmest usynlig .

Så mener jeg selvsagt at ikke alle trenger å være enige i det, avstemmingen som er gjort er demokratisk .

Likevel ville nok Carl hatt mye bedre muligheter om Siv hadde lansert ham og han hadde vært valgkomiteens forslag .

Om vi trenger en ny leder har jeg ikke bestemt meg for enda .

Det kommer og ann på hvem andre som ville være kandidater og om det er noen som kan samle nok støtte .

Dette blir kanskje avgjort på alle fylkesårsmøtene rundt omkring , der det avgjøres hvem som skal sendes til landsmøtet.

Hvem ser du for deg som mulige kandidater til et lederverv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ser du for deg som mulige kandidater til et lederverv?

Egentlig både tror og håper jeg at Siv jensen fortsetter .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig så forstår jeg hvorfor Siv Jensen gjorde som hun gjorde. Jeg liker henne bedre enn Carl I. Hagen og tror ikke at hun er "ferdig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvert fall fremdeles rasende. Man spytter ikke på historien sin. FrP under Hagen har stort sett alltid fått rett. I Oslo kan jo ikke engang kvinnene gå hvor de vil etter nattens frembrudd. Hvem sin skyld er det? Ikke Hagens i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...