Gå til innhold

Vet hun noe, er det håp?


Gjest trist 21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt et kortvarig sidesprang en måneds tid. Samvittigheten tok heldigvis over så jeg bestemte meg for å avslutte kontakten med sex-venninnen min. Hun tok det veldig tungt og sendte meg hatmeldinger i flere dager. Nå er jeg redd hun har sagt noe til kjæresten min eller at noen har hintet noe til henne, fordi hun har oppført seg kaldt hele uken. Avviser meg hver gang, snakker ikke til meg, og hun svarer meg bare kort når jeg forsøker å prate med henne. Har spurt henne hva som er galt, og da svarer hun alltid at "det tror jeg du vet", "det skjønner du" og lignende. Venter hun på en tilståelse eller, og er det håp om at hun tilgir meg? Eller bør jeg fortsette å late som ingenting. Skjønner at det høres egoistisk ut, men jeg elsker henne og vil ikke miste henne. Er det noen som har råd til meg?

First things first; du har vært en drittsekk og fortjener ikke annet.

Så til det jeg blir mer frustrert over; Hvorfor, ved Odins flettede rævskjegg sier kvinnfolk "Å det tror jeg du vet" *snurt nese høyt i sky" i stedet for å ta det opp på en ordentlig måte? Evt skrike og hyle, det funker forsåvidt også.

Hvorfor ikke bare si hva det er med en gang? Jeg har aldri skjønt meg på kvinner som gjør det der. Eksdama mi var sånn, jeg gav opp hele det forholdet etter hvert XD

Og ja, jeg er kvinne selv og tror jeg er for lat eller nysgjerrig til å gjøre det på den måten, mye enklere og raskere å faktisk snakke sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

First things first; du har vært en drittsekk og fortjener ikke annet.

Så til det jeg blir mer frustrert over; Hvorfor, ved Odins flettede rævskjegg sier kvinnfolk "Å det tror jeg du vet" *snurt nese høyt i sky" i stedet for å ta det opp på en ordentlig måte? Evt skrike og hyle, det funker forsåvidt også.

Hvorfor ikke bare si hva det er med en gang? Jeg har aldri skjønt meg på kvinner som gjør det der. Eksdama mi var sånn, jeg gav opp hele det forholdet etter hvert XD

Og ja, jeg er kvinne selv og tror jeg er for lat eller nysgjerrig til å gjøre det på den måten, mye enklere og raskere å faktisk snakke sammen.

:skratte::hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

First things first; du har vært en drittsekk og fortjener ikke annet.

Så til det jeg blir mer frustrert over; Hvorfor, ved Odins flettede rævskjegg sier kvinnfolk "Å det tror jeg du vet" *snurt nese høyt i sky" i stedet for å ta det opp på en ordentlig måte? Evt skrike og hyle, det funker forsåvidt også.

Hvorfor ikke bare si hva det er med en gang? Jeg har aldri skjønt meg på kvinner som gjør det der. Eksdama mi var sånn, jeg gav opp hele det forholdet etter hvert XD

Og ja, jeg er kvinne selv og tror jeg er for lat eller nysgjerrig til å gjøre det på den måten, mye enklere og raskere å faktisk snakke sammen.

:skratte::hoho:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist 21

First things first; du har vært en drittsekk og fortjener ikke annet.

Så til det jeg blir mer frustrert over; Hvorfor, ved Odins flettede rævskjegg sier kvinnfolk "Å det tror jeg du vet" *snurt nese høyt i sky" i stedet for å ta det opp på en ordentlig måte? Evt skrike og hyle, det funker forsåvidt også.

Hvorfor ikke bare si hva det er med en gang? Jeg har aldri skjønt meg på kvinner som gjør det der. Eksdama mi var sånn, jeg gav opp hele det forholdet etter hvert XD

Og ja, jeg er kvinne selv og tror jeg er for lat eller nysgjerrig til å gjøre det på den måten, mye enklere og raskere å faktisk snakke sammen.

Og du virker jo som den storsjarmøren selv. Like mye drittsekk du som angriper meg på den måten. Nei, jeg tror ikke jeg gidder dette tøvet mer, har en dame som jeg må finne ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du virker jo som den storsjarmøren selv. Like mye drittsekk du som angriper meg på den måten. Nei, jeg tror ikke jeg gidder dette tøvet mer, har en dame som jeg må finne ut av.

Hva hadde du forventet deg? Å finne 20 andre jenter som stilte opp klar i undertøy til å trøste deg fordi stakkars deg har vært utro? Skal du ha råd så må du jo tåle å få høre hva andre mener om det du har gjort. Og for all del så er det ikke synd i deg og du kan gjerne si du ikke GIDDER mer og konkludere med at det er tøv, men jeg tror damen din er helt enig med de som har skrevet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...