Gå til innhold

vil ha drømmejenta, men komplisert


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er en mann i slutten av 20årene. Har møtt drømmedama, men det mens jeg var i et annet forhold, dessverre. Jeg innledet etterhvert et forhold til drømmejenta, jeg løy litt og sa at jeg var på vei ut, at vi hadde slått opp, osv. Drømmejenta og jeg hadde fantastiske stunder, og jeg ble fyllt av mot til å gå fra min daværende kjæreste og samboer. Jeg var ærlig med drømmejenta, til slutt, og skal være ærlig med dere også. Jeg mistet jobben en gang, dagpenger tok slutt, og jeg hadde ikke råd eller noe til å flytte og opprettholde levestandard som jeg hadde hatt da. Så jeg ble i et fælt forhold pga penger og hus. Men ja, jeg og drømmejenta møttes noen ganger, ellers hadde vi kontakt via tlf og email. Hun sa flere ganger at hun ikke ville være en del av dette, bidra til utroskap osv. Det var jo greit nok, til slutt fikk jeg et tilbud om å flytte inn i stort hus med 2 jenter og en gutt. Drømmejenta ble glad til hun hørte nettopp det med jentene. Jeg har fortalt drømmejenta om min fortid, jeg var veldig glad i sex med hvem som helst og har pult sikkert over 150jenter. Men da jeg kom i mitt siste forhold, roet det seg, selvsagt. Men poenget er at nå rant det over for drømmejenta og hun vil ikke ha meg, hun mener jeg er en utro horebukk, og at hun ikke stoler på meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg er seriøs, og forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som en rotekopp som ikke har orden på livet ditt, du er utro, du lyver og blir i forhold pga bekvemmelighet. Hadde du vært ærlig helt fra begynnelsen av så kan det hende at drømmedama hadde kuttet deg ut allerede da, men siden du fremstilte deg mer positivt i begynnelse og hun ikke fikk vite "hvem" du var før nå så kuttet hun deg ut nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg har rotet det til, men jeg vil starte på ny frisk med henne. Og hun har jo hatt følelser for meg, jeg greide å såre dem.. Savner henne, og vil ha henne, men da jeg fortalte om jentene i kollektivet her, ble hun mistroisk og sa hun ikke stolte på meg, ba meg la henne være. Men jeg savner henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har hatt et veldig turbulent liv der du ikke har tenkt deg om. Jg skjønner at hun ikke vil satse følelser på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt drømmejenta om min fortid, jeg var veldig glad i sex med hvem som helst og har pult sikkert over 150jenter.

Og du skjønner ikke hvorfor hun er skeptisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syntes hun er drømmejenta, så skjønner du sikkert at hun er for bra for deg også.

Finn en likesinnet som heller ikke tenker lenger enn til tuppen av navleloet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har høvlet over "sikkert over 150jenter", og du skjønner ikke at hun løp der og da? Det på toppen at du løy om å være singel, hadde gjort at jeg aldri hadde ville se deg igjen, EVER. Jeg synes hun strakk seg lenger for deg enn nødvendig, håper hun slipper deg mer, du virker ikke som du vet hva du vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest here_we_go_again

Slik jeg ser det valgte du regelrett å prostituere deg, du sier at du gjør hva som helst.. tror hun fikk avsmak for deg.

Du ble fylt av mot sier du, mens du også spiste kaviar eller hva det nå enn det var.. helt ærlig så ble du nok seriøs i det du så ditt tap, du ble med ett edruelig.

Nå derimot vil du ha.. du vil.. akk, men du klarer ikke være mer ærlig enn hva som er gunstig der og da..

.. finn deg en standard og hold på den din gjøk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"vil ha"??? Men det er jo ikke sikkert du kan få.

Det er mulig du er nødt til å vise at du ikke er den rotekoppen som du utgir deg her for å være. Skaff deg en jobb, skaff deg et sted å bo alene. Finn på noe annet enn å pule rundt på alt og alle. Så kanskje, kanskje hun vil ha deg, men det kommer sikkert til å ta tid. Det hjelper lite å fortelle alt du har tenkt til å gjøre bare du får henne. Du må vise at du har forandret deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forandret meg, er det som er poenget, jeg häper jeg får henne tilbake. Alle kan forandre seg, jeg også. Hun må bare skjönne at jeg vil ha henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forandret meg, er det som er poenget, jeg häper jeg får henne tilbake. Alle kan forandre seg, jeg også. Hun må bare skjönne at jeg vil ha henne.

MÅ hun bare skjønne det? Hun har vel et valg hun også, og hun har vel valgt bort deg pga fortiden din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun liker vel ikke tanken på at du helst puler hva som helst på siden av den du elsker. Det er virkelig ikke noe å gjøre med dette.

Prøv heller å få orden på livet ditt, kanskje du da kan overbevise henne om at du har forandret deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er litt rot, og har vært rot, håper hun en dag kommer tilbake. Jeg fortalte om fortida mi for å være ærlig, dessverre har jeg pult rundt en god del over flere år, men ja.. Det er helt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...