Gå til innhold

Bygningsarbeidere ødelegger forholdet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ektemannen og jeg irriterer oss mye over hverandre pga boring og bråket Bygningsarbeidere.arbeid!! Har holdt på lenge blir gal av det!!!hvordan gå et bedre forhold med mannen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er vel ikke sure på hverandre bare på grunn av dette?

Hehe, samme tenkte jeg...

Ser det for meg, hver gang boringa durer i veggene freser hun til gubben i sinne og irritasjon :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektemannen og jeg irriterer oss mye over hverandre pga boring og bråket Bygningsarbeidere.arbeid!! Har holdt på lenge blir gal av det!!!hvordan gå et bedre forhold med mannen???

Drit i bygningsarbeidene og plei hverandre!

Hvorfor i all verden irriterer seg over hverandre når noe annet er grunnen til irritasjonen? Dere burde da kunne skille bedre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo...bråket har vart så lenge! Vi irriterer oss skikkelig...

Kan skjønne det, men la nå i herrens navn irritasjonen ta retning i det som er den reelle grunnen, og ikke hverandre. Er jo verken du eller mannen din som bråker. Stikk heller hue ut av vinduet og remje litt stygt til en av bygningsarbeiderne. Han blir sikkert sjokkert og forundret, men hvis det hjelper på ditt og gubbens psyke er det jo verdt det, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke le av dette, da, folkens. Vi har levd med byggearbeider på nabotomta i ett år nå, til dels mye bråk i fom av sprengningsarbeider, graving, nedsetting av sånne gigantmetallplater som de slår ned i knallhard jord med monstermaskiner, og så videre. De bråker fra 06.00 til minst 20.00. Å ha sånn lyd i hele leiligheten hver eneste dag kan gå ut over den mentale helsen til hvem som helst. Vi må leve med det i minst ett år til, litt avhengig av når de begynner på byggetrinn to.

Ja, det er lett å bli irritabel av den typen støy. Spesielt når den er konstant slik som hos oss.

Det går for så vidt greit med oss, selv om det om morgenen er litt vel høyt irritasjonsnivå og i overkant mye bjeffing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygningsarbeid er et helvete, da de holdt på her greide jeg ikke å slappe av eller føle meg hjemme. Prøv å kom dere ut av huset -gjerne daglig - og gjør noe hyggelig og avslappende sammen - biblioteket (kan være gratis, ta med kaffe på termos), kafe, kino etc...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke le av dette, da, folkens. Vi har levd med byggearbeider på nabotomta i ett år nå, til dels mye bråk i fom av sprengningsarbeider, graving, nedsetting av sånne gigantmetallplater som de slår ned i knallhard jord med monstermaskiner, og så videre. De bråker fra 06.00 til minst 20.00. Å ha sånn lyd i hele leiligheten hver eneste dag kan gå ut over den mentale helsen til hvem som helst. Vi må leve med det i minst ett år til, litt avhengig av når de begynner på byggetrinn to.

Ja, det er lett å bli irritabel av den typen støy. Spesielt når den er konstant slik som hos oss.

Det går for så vidt greit med oss, selv om det om morgenen er litt vel høyt irritasjonsnivå og i overkant mye bjeffing.

Det der høres helt jæwlig ut :sukk: Naboen bytta kledning og jeg holdt på å gå på veggen. Nesten litt leit at der lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke le av dette, da, folkens. Vi har levd med byggearbeider på nabotomta i ett år nå, til dels mye bråk i fom av sprengningsarbeider, graving, nedsetting av sånne gigantmetallplater som de slår ned i knallhard jord med monstermaskiner, og så videre. De bråker fra 06.00 til minst 20.00. Å ha sånn lyd i hele leiligheten hver eneste dag kan gå ut over den mentale helsen til hvem som helst. Vi må leve med det i minst ett år til, litt avhengig av når de begynner på byggetrinn to.

Ja, det er lett å bli irritabel av den typen støy. Spesielt når den er konstant slik som hos oss.

Det går for så vidt greit med oss, selv om det om morgenen er litt vel høyt irritasjonsnivå og i overkant mye bjeffing.

Bygningsarbeid er et helvete, da de holdt på her greide jeg ikke å slappe av eller føle meg hjemme. Prøv å kom dere ut av huset -gjerne daglig - og gjør noe hyggelig og avslappende sammen - biblioteket (kan være gratis, ta med kaffe på termos), kafe, kino etc...

Bygningsarbeid kan ta knekken på ethvert forhold...prøv å redde forholdet! Støyen er drepende :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres helt jæwlig ut :sukk: Naboen bytta kledning og jeg holdt på å gå på veggen. Nesten litt leit at der lov.

Det er ikke noe moro, nei. Akkurat nå er det en gravemaskin som gjør sitt ytterste for å ødelegge middagstiden for hele jævla nabolaget. Det verste er egentlig at de faktisk jobber om natta med å helle betong og sånt. Ikke at det bråker så veldig i seg selv, men en betongbil høres når den står og surrer, og når den kjører til og fra byggeplassen.

Jeg lar meg heldigvis ikke plage av nattestøy, men samboeren sover veldig lett og våkner ofte av det.

Men som AB her sier, det hjelper å komme seg ut litt og gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, når jeg leser slikt blir jeg bare enda mer glad i eneboligen min, her i et etablert boligområde, landsens og langt fra trafikkstøy, nattebråk, gatelyder, og byggestøy. Om natta er det så stille at man nesten kan høre en katt gå over plenen, og dagtid er det kun en og annen bil som kjører forbi i 30 km/t. Og ingen byggeplaner her i nabolaget på overskuelig tid, sikkert vår tid i allefall. Takk og lov.

Kan jeg spørre hvor dette er? By, bygd eller annet?

Skjønner ikke at folk gidder å velge seg en byggeplass å bo på. Er det Oslo koster det vel også skjorta kan jeg tenke meg. Huff huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger jo ikke å bo på eller i nærheten av en byggeplass.

Jeg bor i Oslo, ikke veldig sentralt. Kunne ikke ha ramla meg inn å flytte på "landet", så da tåler jeg heller støyen som følger med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...