AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #61 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg skrev at jeg forteller det meste, ikke alt. Jeg forteller det jeg føler jeg kan dele med en veldig nær venninne. Er det noe jeg anser som totalt hemmeligstemplet fra samboeren min sin side så forteller jeg det selvfølgelig ikke. Jeg tror nok om du legger godviljen til så vet du hva jeg mener med å fortelle det meste Men la oss ikke spore av helt her nå. edit; Ordla meg feil. Hva menes med det meste i denne sammenhengen da? Hvor langt går du når det gjelder å utlevere partneren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #62 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har to venninner jeg forteller så godt som atlt til når det gjelder sexlivet mitt. Det innebærer selvsagt en del snakk om typen også. Han vet ikke om det og jeg tør ikke si det til ham heller. Hadde han gjort det samme til kompisene sine hadde jeg blitt drittsur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 16. november 2011 #63 Del Skrevet 16. november 2011 Hva menes med det meste i denne sammenhengen da? Hvor langt går du når det gjelder å utlevere partneren din? Hvorfor iall verden må JEG stå til rett her? Hvorfor er du så intr. i hvor jeg setter mine grenser? Tråden hadde et spørsmål og jeg svarte. Hvorfor kan du ikke bare lese svaret mitt isteden for at jeg må konkret peke på flerfullige mulige eksempler? Nei,jeg er ikke hårsår men det irriterer meg når man svarer på et spørsmål så må man utdype det når man tydligvis uansettt er uenige, og det blir litt OT også om jeg skal begynne å trekke frem uttallelige eksempler for min egen del her,tviler på at noen andre enn du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå