Mrs. Morgan Skrevet 15. november 2011 #41 Del Skrevet 15. november 2011 Å fortelle hva han gjør og hva han liker er å gå over streken. Hvis du ikke skjønner det så skaff deg litt vett. Om hva han gjør? Dette er et eksempel på hva jeg kan si: "Han syns jeg er mester i BJ" eller "Liker for tiden misjonær best". Eller kanskje dette "Vi har sex minst 4 ganger i uka! Han er så deilig!" Utleverer jeg mye da? Syns ikke jeg ihvertfall. Og kjæresten min er klar over det. Altså at jeg forteller litt til venninnene mine. Jeg vet at han også har fortalt litt til kompisene sine. Gjør meg ingenting så lenge han ikke utleverer detaljert om kroppen min og akkurat hva jeg liker. Det jeg mener er detaljert, kan være noe som dette: "Han liker å bli kilt på hodet først før man slår seg skikkelig løs på hele pikken" Det er jo litt drøyt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #42 Del Skrevet 15. november 2011 Alle folk er jo forskjellige så noen er vel kanskje mer åpne enn andre også, og andre mer private en noen.. jeg snakker med mine venninner om så å si alt, men nå er jeg i starten av 20årene, men er nok også folk i 30årene som også har de samtalene med sine venninner. Kommer helt ann på personen tror nå jeg, og om man ikke vil fortelle eller høre, så er jo det også respektabelt, kan ikke akkurat tvinge folk til å brette ut.. jeg å mine venninner er åpne, og det syntes jeg er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #43 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg sitter ikke og utleverer absolutt alt om mitt sexliv. Men det skjer at jeg og tre andre venninner sitter og snakker om sex generelt og til tider kan nevne vårt eget sexliv. Da ler vi litt og spør hverandre hvilken sex stilling som er favoritten for tiden og om han er flink eller hva han liker best osv. Eller hva jeg selv liker best. Men jeg sitter aldri alene og forteller det. Alle deler noe med hverandre der og da, og sånn forblir det. Men forteller ikke detaljert, vil jeg tro. Holder en del for meg selv og en del forteller jeg når vi først er der inne. Men TS: Det trenger da ikke å bety at du ikke kan stole på dama di. Hun forteller nok bare om sexlivet. Kanskje hun og vennene er åpne om å snakke om slikt? Det trenger ikke å bety at hun forteller alt annet. Om mer seriøse ting du har fortalt henne osv. Men hvis du virkelig ikke liker det, kan du jo bare be henne gå ned noen hakk med detaljer og sånt. Hun må respektere det. TS her, Om mere seriøse ting en sexlivet? For meg er sexlivet det mest private jeg har og dermed er det et ganske så seriøst tema. Du sier også at du forteller om kjæresten din og hvor flink han er i senga. WTF? Det ser jeg virkelig på som uakseptabel oppførsel, jeg hadde blitt forbanna om jeg opplevde det. espekterer du ikke typen din i det hele tatt? Hva ville du sagt om han pratet om hvor god/dårlig du er i senga til sine venner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #44 Del Skrevet 15. november 2011 Alle folk er jo forskjellige så noen er vel kanskje mer åpne enn andre også, og andre mer private en noen.. jeg snakker med mine venninner om så å si alt, men nå er jeg i starten av 20årene, men er nok også folk i 30årene som også har de samtalene med sine venninner. Kommer helt ann på personen tror nå jeg, og om man ikke vil fortelle eller høre, så er jo det også respektabelt, kan ikke akkurat tvinge folk til å brette ut.. jeg å mine venninner er åpne, og det syntes jeg er helt greit Ja, er sikkert greit for dere. Men er det greit for kjærestene deres at dere utleverer dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 15. november 2011 #45 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har ei venninne som deler litt mye om sitt sexliv, men vi andre i gjengen følger ikke opp i den diskusjonen. Hun har foresten sluttet å dele så mye nå. Synes det er ganske respektsløst å dele så intime ting om partneren sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #46 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg spør igjen jeg. Til dere som er så veldig utleverende i sexlivet deres: hva er det som egentlig er igjen å ha privat da, når alt sammen er utlevert til alle som vil høre? Ingenting. Jeg skrev "alle som vil høre", for selv om dere "bare" sier det til tre gode venninner, så forteller de det videre. Sånn er det også å ha venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meesah Skrevet 15. november 2011 #47 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har to nære venninner som jeg er veldig åpen med. Men det er samtidig innenfor rimelighetens grenser. Ville aldri fortalt noe som satte samboeren min i forlegenhet, eller var veldig intimt. Men selvsagt prater jeg om det. Herregud.. Og synes det er pussig at så mange sier nei, jeg har opplevd at damer opp i sekstiårene og alt, forteller om sexlivet sitt. Men altså, jeg forteller jo ikke hva vi snakker om, hva han lier, hvordan vi gjør det osv. Med mindre vi har et problem som jeg føler jeg trenger hjelp med. Met i duren: fanken, nå er det tre uker siden sist. Tror jeg må få gubben på rygg., sånne ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #48 Del Skrevet 15. november 2011 Absolutt nulltoleranse! Man utleverer ikke den man elsker mest i hele verden! Ville aldri snakket om: Størrelse Hyppighet Hva vi gjør Hva han liker Problemer i sexlivet hvor vi gjør det eller noe som helst annet som har med sexlivet vårt og gjøre. Det er vårt. Om jeg snakker om meg selv er en ting, men ville aldri nevnt han med et ord når det gjaldt sexlivet vårt. Altfor privat til at jeg kan utlevere ham. Da ville jeg vært ekkel og en dårlig kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #49 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg sitter ikke og utleverer absolutt alt om mitt sexliv. Men det skjer at jeg og tre andre venninner sitter og snakker om sex generelt og til tider kan nevne vårt eget sexliv. Da ler vi litt og spør hverandre hvilken sex stilling som er favoritten for tiden og om han er flink eller hva han liker best osv. Eller hva jeg selv liker best. Men jeg sitter aldri alene og forteller det. Alle deler noe med hverandre der og da, og sånn forblir det. Men forteller ikke detaljert, vil jeg tro. Holder en del for meg selv og en del forteller jeg når vi først er der inne. Men TS: Det trenger da ikke å bety at du ikke kan stole på dama di. Hun forteller nok bare om sexlivet. Kanskje hun og vennene er åpne om å snakke om slikt? Det trenger ikke å bety at hun forteller alt annet. Om mer seriøse ting du har fortalt henne osv. Men hvis du virkelig ikke liker det, kan du jo bare be henne gå ned noen hakk med detaljer og sånt. Hun må respektere det. Har du noe som helst respekt for mannen din? Det høres jo egentlig ikke slik ut. Hans mest private hendelser er noe du utleverer uten å blunke... Synes litt synd på fyren jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 15. november 2011 #50 Del Skrevet 15. november 2011 My lips are sealed. Det mest private og intime vi har sammen blir mellom oss. Forteller ikke et ord til venniner annet enn vi har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #51 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg deler litt av sexlivet mitt med mine nærmeste venninner. Sitter ikke å roper ut om sexlivet vårt på vors, men sitter jeg og en venninne og skravler over en flaske vin (ikke på kafe eller uteplass) kan vi godt snakke om sex. Jeg mener ikke at de som ikke snakker om sexlivet sitt er uptight, men synes det er ufint å si at vi som deler er respektløse mot kjærestene våre. Min kjæreste snakker ikke med kompisene sine om sex, men han vet at jeg gjør det med mine venninner og han har aldri sagt noe på det. Hadde han bedt meg ikke snakke om det hadde jeg selvsagt respektert ham, men generell sexprat kan jeg ikke skjønne at noen kan ha problemer med. Forteller jo ikke hvor lang han er eller hvordan lyd han lager når han kommer heller da. Jeg synes det er kjempeviktig å kunne prate med venninner om sex. Det har hjulpet meg tidligere da jeg og eksen hadde problemer (problemene var fra min side, ikke hans). Da viste det seg at flere av venninnnene mine opplevde det samme og jeg skjønte at det ikke var noe galt med meg og ting ordnet seg etter hvert. I tillegg har jeg fått gode tips av venninner:) Jeg hadde blitt mer sur hvis kjæresten min snakket om hva jeg gjør som irriterer ham, hemmeligheter vi deler med hverandre, hva jeg gråter av og lignende. Folk er forskjellig, ikke døm andre fordi du selv ikke liker/forstår det de gjør(dette er ikke rettet til TS, men til de som synes jeg og andre som deler litt/mye av sexlivet vårt til andre er respektløse). Til TS: Ta det opp med kjæresten din. Har full forståelse for at du ble skuffet, men hvis dette aldri har vært et tema før bør du gi henne en sjans til å forklare seg og gjøre det bedre. Hun har definitivt ikke gjort det for å være slem! Håper det ordner seg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetnesen Skrevet 15. november 2011 #52 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg snakker om mye av sexlivet mitt med mine venninner, men det er ikke alltid de vil lytte! Jeg er veldig opptatt av ungdom, seksualitet, onani og kjærlighet og synes det er veldig kjedelig at mine venner ikke er like glade i å snakke om det temaet. Vet ikke grunnen til dette, men det er kanskje fordi de ikke har samme erfaringer, at de er single osv.. - Om hvor mange ganger jeg har komt - Hva han gjør rett!!! - Om han har gjort noe nytt eller spennende - Sexleketøy og kostymer - Fantasier og tanker - Hvordan han stønner og ser ut - Stillinger - Flauser og morsomheter og sikkert litt til! Det beste med dette er at jeg sier akkurat det samme og mye mer til han, vi har ganske god kjemi og kommunikasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 16. november 2011 #53 Del Skrevet 16. november 2011 Her om dagen kom det meg for øret at dama har pratet om vårt sexliv til sine besteveninner. Veit ikke hvor detaljert hun har vært, men jeg vet at hun har lagt ut om hva vi liker, hvor ofte, hvor vi har sex, etc. Jeg må si at jeg ble utrolig skuffa når jeg hørte det, trodde jeg kunne stole på denne jenta, men nei da, det kunne jeg ikke. Så hun har glatt utlevert meg og mitt sexliv til folk jeg ikke kjenner, det er så stygt gjort at jeg nesten ikke finner ord for det. Hun var tilstede da jeg fikk høre om det, men jeg tok det selvsagt ikke opp der. Vi snakket om det senere og jeg fortalte henne hvor utrolig skuffa jeg var fordi hun hadde lagt ut om vårt sexliv til andre. (Om hun snakker om seg selv er det greit, det er hennes valg, men ikke legge ut om det mest private jeg har). Det virka nesten som hun ikke skjønte problemet! Da kan ikke jeg bety mye for henne tenker jeg da... Hvor vanlig er det at jenter snakker om sexlivet sitt til veninner og utleverer partneren sin? Er det greit å utlevere partneren sin? Jeg mener at det ikke er det... Gjenstår å si at vi er i 30-årene, så ikke noe fjortis-jente dette her... Jeg er 30+ , jeg og mine veninner snakker lite om sex . Var nok mer vanlig i 20 års alderen å prate mer om det, enn i mer voksen alder. Nå er det ikke like " nytt og spennende " lenger å prate om, som i ungdomstiden hvor allt var så spennende og nytt. Dersom jeg eller noen av mine veninner nevner sexlivet vårt i dag i mer voksen alder , er det bare korte beskrivelser helt uten detaljer som eks - Ja - vi har det kjempebra sammen. Nei - han er ingenting for meg. Synes ikke han var noe særlig. Ja- vi ligger sammen.Vi er blitt elskere. Han er herlig ! Ja jeg er keen på han, kjempe tennt . Eller NEI - tenner ikke på han.Er ikke interesert i han.visa versa Og dette synes jeg er helt greit. Venner/ veninner vil alltid prate LITT om sex. Men på dette uskyldige nivået, er det greit.Føler ikke at vi utleverer noen andre enn oss selv først og fremst. EN ONS må regne med å bli snakket om....forde man driter i han i ettertid. Skal ikke ha noe mer med han å gjøre i ettertid uansett. En fast elsker blir mer som en " kjæreste " . Han utleverer man ikke. Man blir mer opptatt av å vise hensyn. Ettersom forholdet faktisk skal fungere over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #54 Del Skrevet 16. november 2011 Alle folk er jo forskjellige så noen er vel kanskje mer åpne enn andre også, og andre mer private en noen.. jeg snakker med mine venninner om så å si alt, men nå er jeg i starten av 20årene, men er nok også folk i 30årene som også har de samtalene med sine venninner. Kommer helt ann på personen tror nå jeg, og om man ikke vil fortelle eller høre, så er jo det også respektabelt, kan ikke akkurat tvinge folk til å brette ut.. jeg å mine venninner er åpne, og det syntes jeg er helt greit DU synes det er greit at Du og DINE venninner er åpne om sex. Synes din partner at det er greit at du utleverer personlige ting om ham? Har du tenkt over hva du egentlig gjør mot ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #55 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg er 30+ , jeg og mine veninner snakker lite om sex . Var nok mer vanlig i 20 års alderen å prate mer om det, enn i mer voksen alder. Nå er det ikke like " nytt og spennende " lenger å prate om, som i ungdomstiden hvor allt var så spennende og nytt. Dersom jeg eller noen av mine veninner nevner sexlivet vårt i dag i mer voksen alder , er det bare korte beskrivelser helt uten detaljer som eks - Ja - vi har det kjempebra sammen. Nei - han er ingenting for meg. Synes ikke han var noe særlig. Ja- vi ligger sammen.Vi er blitt elskere. Han er herlig ! Ja jeg er keen på han, kjempe tennt . Eller NEI - tenner ikke på han.Er ikke interesert i han.visa versa Og dette synes jeg er helt greit. Venner/ veninner vil alltid prate LITT om sex. Men på dette uskyldige nivået, er det greit.Føler ikke at vi utleverer noen andre enn oss selv først og fremst. EN ONS må regne med å bli snakket om....forde man driter i han i ettertid. Skal ikke ha noe mer med han å gjøre i ettertid uansett. En fast elsker blir mer som en " kjæreste " . Han utleverer man ikke. Man blir mer opptatt av å vise hensyn. Ettersom forholdet faktisk skal fungere over tid. Er jo bra at du ikke utleverer partnere lenger, selv om det selvsagt ikke er bra at du gjorde det før. Jeg kunne forresten aldri utlevert en ONS heller, det er jo akkurat like respektløst. Det dreier seg jo om hans mest private ting. Hva ville du sagt om en ONS utleverte deg på det groveste. eks: WW er skikkelig dårlig i senga, WW bare liggern der uten å gjøre noe, WW er faen ikke barbert en gang, æsj. Du hadde ikke likt det, tenker jeg. Da bør ikke du gjøre det mot andre heller. Til slutt sier du at man blir mer opptatt av å vise hensyn om det er snakk om en elsker eller partner for da skal det fungere over tid. den uttallelsen viser jo at du kun tenker på deg selv, for å utlevere en partner kan slå tilbake på deg selv. Veldig egoistisk, tenk litt på menneskene du baksnakker. Du kan få masse ubehagligheter seinere på grunn av at du snakket dritt om dem seksuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 16. november 2011 #56 Del Skrevet 16. november 2011 Sexlivet mitt deler jeg med kjæresten min. That's it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 16. november 2011 #57 Del Skrevet 16. november 2011 Forteller alltid masse til min aller nærmeste venninne, og andre morsomme/artige/spennende ting til ande gode venninner. Sier aldri noe om partneren med mindre det er postivt. Men de jeg snakker med det om har veldig åpne forhold. Nå er jeg fortsatt ganske ung, men har et ganske voksent forhold til det å snakke om det. Typen er dessuten noen år eldre, og det er greit for han. Men se på sex and the city, så kan du forstå litt bedre hvor mye kvinner snakker om det med venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #58 Del Skrevet 16. november 2011 Til dere kvinner som prater om sexlivet og utleverer kjæresten til venninner: Hva hadde dere sagt om han gjorde det samme mot dere? Hadde det vært greit at han snakket om kroppen din, puppene dine, hva du liker, hvordan du gir en BJ og hvordan du stønner når det går for deg? Er ikke dette veldig privat informasjon? Jeg skjønner at folk har forskjellig syn på dette, men dette er ganske drøyt i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 16. november 2011 #59 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har ingen problemer med å utlevere en dårlig eller bra ONS. Men jeg gidder ikke å gå helt nede i detaljer. Jeg har inget ønske om å få høre såppas mye om mine venninners sexliv at jeg feks kan se det for meg, og ønsker ikke at de skal måtte gjøre det med meg heller. En kjæreste blir litt annet. Har en venninne som mangler litt sosiale antenner, og hele tiden forteller om sexlivet til henne og typen, og det synes jeg blir både tacky og kjedelig å høre på i lengden. Dersom jeg har lyst på detaljer om andres sexliv finns det plenty ting å google, jeg trenger ikke å høre alt om de tos opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #60 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har ingen problemer med å utlevere en dårlig eller bra ONS. Men jeg gidder ikke å gå helt nede i detaljer. Jeg har inget ønske om å få høre såppas mye om mine venninners sexliv at jeg feks kan se det for meg, og ønsker ikke at de skal måtte gjøre det med meg heller. En kjæreste blir litt annet. Har en venninne som mangler litt sosiale antenner, og hele tiden forteller om sexlivet til henne og typen, og det synes jeg blir både tacky og kjedelig å høre på i lengden. Dersom jeg har lyst på detaljer om andres sexliv finns det plenty ting å google, jeg trenger ikke å høre alt om de tos opplevelser. Du sier at du ikke har problemer med å utlevere en ONS. Da har du vel heller ingen problemer med at den samme ONS utleverer deg og hvor dårlig/bra du er i senga da, eller? Er det greit for deg at mange vet detaljer om ditt sexliv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå