AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Del Skrevet 15. november 2011 Her om dagen kom det meg for øret at dama har pratet om vårt sexliv til sine besteveninner. Veit ikke hvor detaljert hun har vært, men jeg vet at hun har lagt ut om hva vi liker, hvor ofte, hvor vi har sex, etc. Jeg må si at jeg ble utrolig skuffa når jeg hørte det, trodde jeg kunne stole på denne jenta, men nei da, det kunne jeg ikke. Så hun har glatt utlevert meg og mitt sexliv til folk jeg ikke kjenner, det er så stygt gjort at jeg nesten ikke finner ord for det. Hun var tilstede da jeg fikk høre om det, men jeg tok det selvsagt ikke opp der. Vi snakket om det senere og jeg fortalte henne hvor utrolig skuffa jeg var fordi hun hadde lagt ut om vårt sexliv til andre. (Om hun snakker om seg selv er det greit, det er hennes valg, men ikke legge ut om det mest private jeg har). Det virka nesten som hun ikke skjønte problemet! Da kan ikke jeg bety mye for henne tenker jeg da... Hvor vanlig er det at jenter snakker om sexlivet sitt til veninner og utleverer partneren sin? Er det greit å utlevere partneren sin? Jeg mener at det ikke er det... Gjenstår å si at vi er i 30-årene, så ikke noe fjortis-jente dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2011 #2 Del Skrevet 15. november 2011 Dette vil du ikke vite. Uff jeg blir kvalm av slike tråder for nå kommer det et hav av fnisetupper som stolt skal fortelle om alt de forteller og tror de er søte og uskyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 15. november 2011 #3 Del Skrevet 15. november 2011 Ingen får høre noe som helst om vårt sexliv, og hverken om meg selv eller han. Jeg vil ikke høre om andres heller! Kan godt snakke om sex generelt, men ikke om privatlivet til folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 15. november 2011 #4 Del Skrevet 15. november 2011 Ingen andre enn oss to har noe som helst med sexlivet vårt. Ergo får ingen av mine veninner vite noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. november 2011 #5 Del Skrevet 15. november 2011 Aldri et eneste ord. Og jeg vil ikke høre om andres heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #6 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg snakker ikke om vårt sexliv til andre, ikke ønsker jeg å høre på andres heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarabella Skrevet 15. november 2011 #7 Del Skrevet 15. november 2011 Oj, var alle disse svarene ærlige tro? Jeg som kvinne selv vet hvor mye jeg får høre om sexlivet til både kompiser og venninner, det være seg alt fra 25-åringer til 35-åringer. Ikke nødvendigvis ned til hver minste detalj, men jeg har erfart at dette er noe som ofte blir delt blant venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2011 #8 Del Skrevet 15. november 2011 Oj, var alle disse svarene ærlige tro? Jeg som kvinne selv vet hvor mye jeg får høre om sexlivet til både kompiser og venninner, det være seg alt fra 25-åringer til 35-åringer. Ikke nødvendigvis ned til hver minste detalj, men jeg har erfart at dette er noe som ofte blir delt blant venner. My point exatly. Skjønte en som deg kom inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #9 Del Skrevet 15. november 2011 Fint lite. Det har vel hendt at jeg med veldig få har vært innpå hvor ofte, da kun med andre som er i forhold. Noen nære venninner fikk vel også vite det etter første gang. Noe mer enn det har ingen noe med, og heldigvis er det aldri noen som spør heller - det ville i hvert fall ikke falt inn meg å grave i sexlivet til mine venninner. Men det virker jo ganske vanlig når man ser på serier som Sex and the City, hvor alle detaljer skal frem (ikke at SATC er det mest realistiske programmet da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 15. november 2011 #10 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg snakker i hvert fall ikke om mitt med noen. Ikke tror jeg de er interesserte i å høre om det heller. Det eneste vi kan finne på å si til hverandre er f. eks.: "Sexlivet vårt er så bra for tiden! Jeg er så happy!" Det varierer nok litt fra forhold til forhold hvor åpne man vil være med vennene sine, men det er viktig å respektere hverandres ønsker. Hvis du ikke vil at hennes venner skal vite noe om dere, så bør hun vise forståelse for det og begynne å holde tett. Skjønner at det er ubehagelig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 15. november 2011 #11 Del Skrevet 15. november 2011 jeg forteller heller aldri om sexlivet til meg og kjæresten. Hadde jeg vært singel og hatt et one night stand derimot hadde jeg nok sagt noe. Føler ikke at det blir like privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 15. november 2011 #12 Del Skrevet 15. november 2011 Blir småkvalm og irritert når folk begynner å prate om sånt rundt meg, ler og synes det er KULT. Akkurat som om jenter er bruk og kast. Samme gjelder litt løse jenter. Hørt mye rart... Bare synes synd på sånne forhold der man snakker mer privat OM seg i mellom med venner enn med partneren. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 15. november 2011 #13 Del Skrevet 15. november 2011 Har lite ONS, men i mitt forrige forhold: - Fortalte nære venner om at vi nå hadde hatt sex etter første gangen. - Har fortalt historier om feks at pappa nesten kom inn mens vi hadde sex, men da var det jo ikke detaljer om sexen, bare om situasjonen. - Utover dette; NADA. Har dog mange venninner som liker å brette ut om sexlivet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. november 2011 #14 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg forteller ingenting. Men jeg kan godt fleipe om at nå er det på tide med litt siden det er en stund siden sist, men bare når mannen er til stede!Og han kan godt si det samme. Det blir jo ikke så ofte, når barna har blitt store, og legger seg like seint som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 15. november 2011 #15 Del Skrevet 15. november 2011 Mine venninner vet ingenting om mitt sex-liv. Jeg vil heller ikke vite noe om mine venninners sex-liv. Men jeg vet at ikke alle deler mitt syn. Sist jeg sa dette her inne, ble jeg kalt prippen... :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 15. november 2011 #16 Del Skrevet 15. november 2011 Dette er nok ganske vanlig. Jeg vet mye om sexlivet til mange av vennene mine. Men dette gjelder folk som er åpne (inkludert kjærestene deres, får ofte info fra de og jeg :gjeiper: ), har også noen få venninner som aldri prater om sex. Jeg var ganske ille på å dele alt da jeg var yngre, men nå er jeg mer tilbakeholden med hva jeg deler. Og jeg synes det er stor foskjell på om man deler positive ting, eller negative ting. Om man f.eks. har hatt en usedvanlig bra sexopplevelse med å prøve noe nytt, vs å klage på at kjæresten er dårlig i senga f.eks. De negative tingene snakker man med kjæresten om. For øyeblikket er jeg singel, men når jeg får meg kjæreste igjen vil jeg nok se an han før jeg sier noe. Er han åpen og skravlete om sex selv, ser jeg mindre problemer i å snakke på min side også. Er han mer lukket og synes sex er privat, snakker jeg selvfølgelig ikke med andre om vårt sexliv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #17 Del Skrevet 15. november 2011 Her om dagen kom det meg for øret at dama har pratet om vårt sexliv til sine besteveninner. Veit ikke hvor detaljert hun har vært, men jeg vet at hun har lagt ut om hva vi liker, hvor ofte, hvor vi har sex, etc. Jeg må si at jeg ble utrolig skuffa når jeg hørte det, trodde jeg kunne stole på denne jenta, men nei da, det kunne jeg ikke. Så hun har glatt utlevert meg og mitt sexliv til folk jeg ikke kjenner, det er så stygt gjort at jeg nesten ikke finner ord for det. Hun var tilstede da jeg fikk høre om det, men jeg tok det selvsagt ikke opp der. Vi snakket om det senere og jeg fortalte henne hvor utrolig skuffa jeg var fordi hun hadde lagt ut om vårt sexliv til andre. (Om hun snakker om seg selv er det greit, det er hennes valg, men ikke legge ut om det mest private jeg har). Det virka nesten som hun ikke skjønte problemet! Da kan ikke jeg bety mye for henne tenker jeg da... Hvor vanlig er det at jenter snakker om sexlivet sitt til veninner og utleverer partneren sin? Er det greit å utlevere partneren sin? Jeg mener at det ikke er det... Gjenstår å si at vi er i 30-årene, så ikke noe fjortis-jente dette her... Jeg skjønner at du ikke synes dette er noe greit, men til hennes forsvar så er det betydelige forskjeller både mellom kjønnene og indviduelle forskjeller som kan slå ut her. Jeg har derfor tatt opp dette med min kjæreste for å klarlegge hva vi synes er greit å si om hverandre til mennesker utenfor forholdet. Jeg har svært nære vennskap (to) som jeg ikke et sekund betviler at ville bruke informasjon om sexlivet mitt til å hjelpe meg med eventuelle problemer eller gi meg tips, aldri til noe annet. Han, derimot, har vennskap som er solide, men ikke så nære. Der ville opplysninger om sexlivet vårt godt kunne ende opp hos en fjerdeperson eller bli gjort narr av. Jeg er med andre ord enig i at det må være kjipt for deg (selv om du jo ikke vet hva hun har sagt..) men at hun no ikke har gjort det for å være slem eller respektløs overfor deg, men heller fordi dere ser så ulikt på det - noe hun heller ikke visste før vi nå står her med denne situasjonen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarabella Skrevet 15. november 2011 #18 Del Skrevet 15. november 2011 My point exatly. Skjønte en som deg kom inn. Regnet med det var mest interessant med ærlig svar? Ikke et svar som er tilfredsstillende? Kom ikke her å si at mannfolka aldri har delt sexerfaringer, eller skrytt av sexlivet til kjæresten, sakt at det ikke er så bra ol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 15. november 2011 #19 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har aldri delt mye med venninner, kun generell ting som at "vi har ofte sex" eller "vi har sjeldent sex" eller "vi har fantastisk sex". Har et par venninner som jeg kan snakke om sex på generell basis. Skjønner ikke dette med at jenter er så skravlete om sex, kjenner ingen som bretter ut om sexlivet sitt, kanskje det er jeg som ikke innbyr til det, eller har jeg svært a-typiske venninner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 15. november 2011 #20 Del Skrevet 15. november 2011 Oj, var alle disse svarene ærlige tro? Jeg som kvinne selv vet hvor mye jeg får høre om sexlivet til både kompiser og venninner, det være seg alt fra 25-åringer til 35-åringer. Ikke nødvendigvis ned til hver minste detalj, men jeg har erfart at dette er noe som ofte blir delt blant venner. Jeg var ihvertfall ærlig. Liker ikke å høre om venninners sexliv, særlig når jeg kjenner mannen også. Vil ikke vite noe om det! Og har av og til også stoppet noen i å fortelle. Skjønner jo at noen kanskje vil snakke om det hvis det er problemer osv, men da er det bedre å legge ut anonymt på nett enn å utlevere sexlivet til venninner som gjerne kjenner begge parter Når det gjelder ting jeg vet noen deler, som f.eks størrelse, hyppighet, sexuelle preferanser, vaner osv, så vil jeg helst ikke vite. Og jeg forteller som sagt aldri noe om oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå