Gå til innhold

Elsker du kjæresten din høyt nok til at du lar ham ha sex med drømmedama?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Der kan man jo liksom hente inspirasjon fra alt det beste innen seksualiteten, fra sex med begge kjønn, via trekantsex, til åpne forhold. Supert hva? :sjokkert:

Så det er det som skal være det fantastiske og nyttige innholdet i seksualopplysningen fra NRK dette året? At ungdommer skal hjernevaskes til å hige etter åpne forhold og trekanter? :eeeh:

Det var mer enn hva jeg har fått med meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min har sex med drømmedama si så ofte han vil.

Skjønner ikke hva dette scenarioet har med å elske noen og gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, nei. Lykke er ikke sex med modeller.

:skratte:

Du tror menn vil si seg enig i det? :skratte: MOrsomt hvordan kvinner alltid skal fortelle menn hva som er bra for dem :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite scenario: Han elsker deg og du elsker ham, men du vet godt at du ikke er noen drømmedame - utseendemessig. Du vet at han fortjener en langt bedre dame enn deg. Han er både smart, kjekk, snill og morsom. Kvinner elsker ham. Likevel insisterer han på at han kun har øyne for deg, med du skjønner ikke hvordan det er mulig. Du vet at han hadde blitt verdens lykkeligste mann hvis han hadde hatt sex med blond og vakker modell. Elsker du ham såpass mye at du lar ham ha et ONS med en dame som er vakrere enn deg?

Er det meg han vil ha så er vel ikke det å la ham knulle en annen noe mål på hengivenhet :roll:

Hadde jeg trodd jeg ikke var nok for ham, så hadde jeg heller vært alene og han kunen knullet alle blonde, vakre modeller han ville.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite scenario: Han elsker deg og du elsker ham, men du vet godt at du ikke er noen drømmedame - utseendemessig. Du vet at han fortjener en langt bedre dame enn deg. Han er både smart, kjekk, snill og morsom. Kvinner elsker ham. Likevel insisterer han på at han kun har øyne for deg, med du skjønner ikke hvordan det er mulig. Du vet at han hadde blitt verdens lykkeligste mann hvis han hadde hatt sex med blond og vakker modell. Elsker du ham såpass mye at du lar ham ha et ONS med en dame som er vakrere enn deg?

Så det du egentlig spør om, er om jeg vil tvinge ham til å ha sex med en blond, vakker modell, fordi JEG mener hardnakket at han kommer til å bli lykkeligste mannen i verden dersom han bare får ligge med en blond modell som er penere en meg?

:skratte:

Nei, jeg vil ikke tvinge min kjære til å ha sex med en JEG mener er drømmedama hans!

Og dersom virkeligheten var at han ikke synes jeg var noe særlig, og hadde blitt lykkeligere om han fikk ligge med en blond, vakker modell, så hadde han vært eks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite scenario: Han elsker deg og du elsker ham, men du vet godt at du ikke er noen drømmedame - utseendemessig. Du vet at han fortjener en langt bedre dame enn deg. Han er både smart, kjekk, snill og morsom. Kvinner elsker ham. Likevel insisterer han på at han kun har øyne for deg, med du skjønner ikke hvordan det er mulig. Du vet at han hadde blitt verdens lykkeligste mann hvis han hadde hatt sex med blond og vakker modell. Elsker du ham såpass mye at du lar ham ha et ONS med en dame som er vakrere enn deg?

Unnskyld at jeg spør, men har du drukket?

Alvorlig talt, når han elsker deg, så må du være fornøyd med det faktum. Ikke begynne å komme med tullete utsagn om at det kun er utmagrede modeller og fashionistas som kan oppfylle hans seksuelle lyster og gjøre han til en lykkelig mann.

Det er på tide å ta et oppgjør med seg selv og erkjenne at du er god nok for kjæresten din. Det er tross alt en grunn til at vedkommende har valgt deg som sin kjæreste.

Jeg ville blitt lei meg om min kjæreste hadde slike forestillinger om meg.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Du tror menn vil si seg enig i det? :skratte: MOrsomt hvordan kvinner alltid skal fortelle menn hva som er bra for dem :skratte:

Ja faktisk. Kanskje vil det gi en lykkerus eller stolthet av å ha hatt sex med noen som er "uoppnåelig", det ville jeg fått selv også. Men det er ikke varig lykke, og absolutt ikke verd å utsette en partner for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk. Kanskje vil det gi en lykkerus eller stolthet av å ha hatt sex med noen som er "uoppnåelig", det ville jeg fått selv også. Men det er ikke varig lykke, og absolutt ikke verd å utsette en partner for.

Utsette partner for? :skratte: Du høres veldig nedlatende og kontrollerende ut. Han kan nok tenke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsette partner for? :skratte: Du høres veldig nedlatende og kontrollerende ut. Han kan nok tenke selv.

Og du høres ikke ut som den skarpeste kniven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsette partner for? :skratte: Du høres veldig nedlatende og kontrollerende ut. Han kan nok tenke selv.

Om han kan tenke selv, er vel ikke det ultimate målet for å oppnå lykke her i verden å ligge med en blond modell? er det i så fall det, ville jeg ikke umiddelbart skrytt rundt om min reflekterte og smarte kjæreste akkurat....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var et knull kun basert på at hun så pen ut? Jeg tviler på jeg hadde vært sammen med h'n i utgangspunktet.

Om det var noen h'n var glad i, og hadde en følelsesmessig tilknytning til? Jeg skal ikke si det hadde vært greit i alle situasjoner, men sjansen for at jeg hadde synes det var ok hadde absolutt vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha! Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Jeg VET jeg gjør mannen min lykkelig - det er ikke vanskelig for hverken meg eller andre å se. Og jeg er hverken blond eller tynn...

Men vi ble enige i fyllaen gang, at om hvis tilfeldigvis Jennifer Lopez eller Josh Holloway en dag skulle ringe på døren, da skal vi få ta hver vår frihet, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite scenario: Han elsker deg og du elsker ham, men du vet godt at du ikke er noen drømmedame - utseendemessig. Du vet at han fortjener en langt bedre dame enn deg. Han er både smart, kjekk, snill og morsom. Kvinner elsker ham. Likevel insisterer han på at han kun har øyne for deg, med du skjønner ikke hvordan det er mulig. Du vet at han hadde blitt verdens lykkeligste mann hvis han hadde hatt sex med blond og vakker modell. Elsker du ham såpass mye at du lar ham ha et ONS med en dame som er vakrere enn deg?

Du er neppe så stygg som du tror.

Vet du hva skjønnhet er , i seksuell sammenheng?

Det varierer fra øyne til øyne, men max skjønnhet i mine øyne er å se gleden stråle i min kjæres ansikt. Opplevelsen hadde ikke blitt større med noen supermodell. Jeg tror faktisk ikke det går.

En annen sak er at det ikke er 100% sikkert at en supermodell ville følt den samme gleden, og utstrålt dette like kraftfullt og vidunderlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville aldri ha godtatt at min mann har sex med noen andre enn meg, så lenge han og jeg har et forhold.

Om han vil avslutte forholdet for å ha sex med en annen, så blir det hans prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest stinemos

Hvis han elsker deg over alt bør han ikke tenke på å ha sex med noen andre, og der virker det jo ikke som han gjør heller. Jeg kjenner med veldig igjen i det du sier, men ville likevel ikke latt kjæresten min ha sex med noen andre. Bare nyt at han faktisk er sammen deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi ble enige i fyllaen gang, at om hvis tilfeldigvis Jennifer Lopez eller Josh Holloway en dag skulle ringe på døren, da skal vi få ta hver vår frihet, hehehe.

Den avtalen har vi og, men m hhv Johnny Depp og Salma Hayeck.,...... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig framtstilling.

Ville heller bare gitt slipp på fyren da.

Du burde være drømmedama om han sier han "elsker" deg.

Drømmedama i alle sammenligninger.

Endret av -Leon-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...