Mrs. Morgan Skrevet 15. november 2011 #21 Del Skrevet 15. november 2011 Tror da jeg også kan joine dette! Hehe. Regner med at jeg også har funnet den rette. Vi har vært sammen i snart 3 år og jeg føler han er den jeg kommer til å gifte meg med og få barn med. Jeg ser for meg en framtid med denne mannen! Så... Det som får meg til å tro enda mer på oss to, er at vi har gått gjennom så mye sammen! I tykt og tynt og vi er fortsatt et lykkelig og forelsket par. Det setter jeg veldig pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 15. november 2011 #22 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har funnet den rette for meg Å så koselig avatar (måtte bare si det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 15. november 2011 #23 Del Skrevet 15. november 2011 Ja, jeg har funnet mitt livs kjærlighet. Vi har vært gift i 22 år, og om jeg fikk velge på nytt... ... ville jeg valgt henne på nytt. Awww!! :) Ja! Jeg har absolutt møtt den rette!! 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anygirl Skrevet 16. november 2011 #24 Del Skrevet 16. november 2011 Og TS, jeg håper dere blomstrer like mye om 20 år, kliner åpenlyst på gata, lengter etter hverandre på jobb, glitrer og skinner. Flott det Ja det håper jeg og at vi gjør er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 16. november 2011 #25 Del Skrevet 16. november 2011 Alle jeg har vært sammen med har vært drømmemenn - helt til et visst punkt. Alt går bra når man er nyforelska. Så jeg har ikke funnet min rette nei. Sånn har det ikke vært for meg. Har aldri hatt samme gode magefølelse med noen av de andre som jeg har med nåværende. Om han er den rette om 5 år eller 20 år, det vet jeg ikke. Men han er veldig rett nå i hvertfall, så krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødrose Skrevet 16. november 2011 #26 Del Skrevet 16. november 2011 Aase, koselig tråd Jeg håper føler og tror jeg har funnet den rette. Vi møttes online, hadde vår første date noen dager senere, hadde videre date annen hver dag, frem til helg 2 hvor jeg da sov over, og det har liksom bare vært oss etter det. Mine følelser for han blir bare sterkere for hver gang vi er med hverandre. Alt med han er i mine øyne perfekt, og han sier han føler akuratt det samme. Vi ble offisielt ett par etter litt over 2 mnd med dating, alt stemmer så utrolig bra. Skal nå flytte sammen <3 herlig og litt skummelt på samme tid, men jeg vil virkelig dette forholdet skal vare livet ut. Ser for meg at vi gifter oss og får barn er i allefall det jeg håper skal skje.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anygirl Skrevet 17. november 2011 #27 Del Skrevet 17. november 2011 Aase, koselig tråd Jeg håper føler og tror jeg har funnet den rette. Vi møttes online, hadde vår første date noen dager senere, hadde videre date annen hver dag, frem til helg 2 hvor jeg da sov over, og det har liksom bare vært oss etter det. Mine følelser for han blir bare sterkere for hver gang vi er med hverandre. Alt med han er i mine øyne perfekt, og han sier han føler akuratt det samme. Vi ble offisielt ett par etter litt over 2 mnd med dating, alt stemmer så utrolig bra. Skal nå flytte sammen <3 herlig og litt skummelt på samme tid, men jeg vil virkelig dette forholdet skal vare livet ut. Ser for meg at vi gifter oss og får barn er i allefall det jeg håper skal skje.. *sukk* Gratulerer, er spennende og morsomt å bo sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 17. november 2011 #28 Del Skrevet 17. november 2011 He's the one Min aller beste venn! Kjent hverandre halve livet. Var kjærester på ungdomsskolen og sammen igjen nå. Skal gifte oss til sommeren, og det har aldri vært tvil Selv om jeg kan bli kokforbanna på ham (og han på meg), så klarer jeg virkelig ikke se for meg livet uten ham Vi har vært sammen i 4 år denne gangen Vi prater enda om at vi er så glade for at vi fant tilbake til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødrose Skrevet 17. november 2011 #29 Del Skrevet 17. november 2011 Gratulerer, er spennende og morsomt å bo sammen da Tusen takk Gleder meg veldig! Blir utrolig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødrose Skrevet 17. november 2011 #30 Del Skrevet 17. november 2011 He's the one Min aller beste venn! Kjent hverandre halve livet. Var kjærester på ungdomsskolen og sammen igjen nå. Skal gifte oss til sommeren, og det har aldri vært tvil Selv om jeg kan bli kokforbanna på ham (og han på meg), så klarer jeg virkelig ikke se for meg livet uten ham Vi har vært sammen i 4 år denne gangen Vi prater enda om at vi er så glade for at vi fant tilbake til hverandre Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. november 2011 #31 Del Skrevet 17. november 2011 Ja, det har jeg. Vi giftet oss i august og har vært sammen i over tre år. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. november 2011 #32 Del Skrevet 17. november 2011 Ja, jeg har funnet min rette. Han har vært den perfekte mann for meg i snart ti år, og er den eneste ene jeg ikke kan leve uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anygirl Skrevet 17. november 2011 #33 Del Skrevet 17. november 2011 TS her. Er så koselig når man hører om andre som har funnet sin kjærlighet Min kjære og jeg er som bestevenner, vi deler på alt, ingen hemmeligheter og rein lykke for oss <3 Vi kan jo og ha våre uenigheter, men ingen forhold er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 17. november 2011 #34 Del Skrevet 17. november 2011 Å jada, har møtt "den rette" 3 ganger i livet så langt (over 30 år langt). Den helt rette til hvor og hvem jeg var i mitt eget liv på det tidspunktet- helt perfekt for meg. Men livspartneren- foruten meg selv- han har jeg tilgode å treffe, jeg har det veldig bra sånn jeg har det og det skal veldig mye til før jeg bytter inn det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster K Skrevet 17. november 2011 #35 Del Skrevet 17. november 2011 JA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 17. november 2011 #36 Del Skrevet 17. november 2011 jepp jeg har funnet min sjelevenn vært sammen i omkring 3 år, er forlova og bodd sammen i over 2 år. Han er den personen jeg ikke kan leve uten <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 17. november 2011 #37 Del Skrevet 17. november 2011 Nei, ikke enda, men han kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. november 2011 #38 Del Skrevet 17. november 2011 Nei, ikke enda, men han kommer:) Jeg har ikke kommet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 17. november 2011 #39 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg tror jeg er på vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 17. november 2011 #40 Del Skrevet 17. november 2011 Absolutt. Ingen har noensinne vært i nærheten av hva hun er for meg. nawwww:) sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå