Gå til innhold

Har DU funnet DIN rette?


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Jeg har da ENDELIG funnet min kjærlighet <3

Vi har vært sammen nå i 1 år og 2 mnd. Kjent hverandre i 7-8år og var faktisk barndoms kjærester. :rodmer:

Vi ble faktisk samboere etter å ha vært kjærester i 1 uke :fnise:

Vi har vært igjennom mye sammen, å klarer ikke være borte fra hverandre, jeg kan telle på to hender hvor mange dager vi har vært borte fra hverandre tilsammen i år, vi HATER å være fra hverandre, å begynner å savne hverandre fordeom han er på jobb.

Vi elsker hverandre i tykt å tynt, å har planlagt vår fremtid sammen.

Gud hvor jeg elsker han :hjerte:

Like nyforelska som vi var dag 1! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Alle jeg har vært sammen med har vært drømmemenn - helt til et visst punkt. Alt går bra når man er nyforelska. Så jeg har ikke funnet min rette nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente-25

Det var en koselig tråd. :) Vi trenger det oppi all denne elendigheten. :P

Har også møtt min store kjærlighet og vært sammen i to år og bodd i ett. Har aldri vært sikrere på noe enn når jeg møte han og visste at jeg ville dele livet med han. :) Vi har hatt våre oppturer og nedturer, men vi holder sammen uansett hva.

og er også like nyforelska som dag 1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har JEG :)

Møtte han på nettet.

Chatta i et år før vi møttes og merka DEN sjemien alt før første real life møte.

Kunne prate om ALT.

Er samboere nå, og vi savner hverandre når vi er på jobb.

Å enda er vi som nyforelska fjortisser titt å ofte.

Kjærligheten er så absolutt kommet for å bli mellom oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å tenke sånn jeg. Akkuratt nå er jeg veldig fornøyd med samboeren min, og alt virker tilsynelatende "perfekt".

Allikevel holder jeg det på et noenlunde stabilt nivå uten å overdrive. Jeg er nok en liten grichen når det kommer til kjærlighet, men jeg blir faktisk ganske kvalm av par som alltid skal være så sukkersøte og kan finne på å råkline midt på gata. Ikke liker jeg når facebook plutselig ser ut til å forvandle seg til å bli en platform for kjærlighetsbrev heller. (Måtte bare få det ut).

jeg liker forresten ikke å spekulere i om han kommer til å bli den rette, jeg lager veien mens jeg går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet den rette <3 møttes som 14åringer, har da vært sammen i snart 7 år.

Venter nå vårt første barn! Det er en drøm.

Som nevnt over så holder ikke nyforelskelsen i evig tid, kjærligheten er det som kommer etter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkelig gift

Jeg møtte min mann for mange år siden.... Vi har faktisk vært sammen over halve livet mitt:)

Jeg savner han når han er borte og vi kysser og koser hver dag! Han er definitivt min utkårede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har funnet den rette, kort og godt.

Og det er (i motsetning til filosofene her som skriver ei avhandling om hvor urealistisk det er å ha den innstillingen) et ståsted jeg tar all høyde som må til i et menneskes voksne levetids eventuelle endringsmønster, utviklking og øvrige forbehold, for å imøtekomme på ethvert grunnlags beste måte :jepp:

Og TS, jeg håper dere blomstrer like mye om 20 år, kliner åpenlyst på gata, lengter etter hverandre på jobb, glitrer og skinner. Flott det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ENDELIG funnet min kjærlighet <3

Vi har vært sammen nå i 1 år og 2 mnd. Kjent hverandre i 7-8år og var faktisk barndoms kjærester. :rodmer:

Vi ble faktisk samboere etter å ha vært kjærester i 1 uke :fnise:

Vi har vært igjennom mye sammen, å klarer ikke være borte fra hverandre, jeg kan telle på to hender hvor mange dager vi har vært borte fra hverandre tilsammen i år, vi HATER å være fra hverandre, å begynner å savne hverandre fordeom han er på jobb.

Vi elsker hverandre i tykt å tynt, å har planlagt vår fremtid sammen.

Gud hvor jeg elsker han :hjerte:

Like nyforelska som vi var dag 1! :)

Akkurat som å lese om oss selv. Bare at vi har kjent hverandre i 8-9 år. Men vi var barndomskjærester, vi også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har funnet mitt livs kjærlighet.

Vi har vært gift i 22 år, og om jeg fikk velge på nytt...

... ville jeg valgt henne på nytt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har jeg funnet. Har lyst å skrike til hele verden hvor høyt jeg elsker han sånn at alle får vite hvor fantastisk han er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Jeg håper virkelig jeg har funnet min rette.

Vi har det helt fantastisk sammen. Jeg har aldri kunne snakket så åpent med noen før. Han er en kjempe bra person som virkelig tar vare på meg.

Vi har en slik kjemi som jeg aldri har hatt med noen før. Vi flyttet sammen veldig tidlig i forholdet, men følte det var det rette for oss. Vi hadde "holdt på" lenge før vi ble kjærester også så vi kjente hverandre godt.

Jeg elsker han virkelig og håper at han vil være min for alltid :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporing og krenkende utsagn

Kosemose, mod

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har funnet en som jeg mente var den eneste rette.. men jeg hadde ikke draget :tristbla: så da er det bare å vente på neste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Ingen har noensinne vært i nærheten av hva hun er for meg.

Kort og godt sagt, og jeg svarer det samme om samboeren min. Han er alt jeg ønsker meg i en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig dette var!

Jeg har vært sammen med kjæresten min siden i februar. Vi ble vel sammen bare 2 uker etter at vi møttes for første gang.

Vi har kjøpte oss leilighet og flyttet sammen i den i august. Han er den rette for meg og vi har lagt planer for framtiden. Det virker perfekt, og det er så godt å vite at han føler det samme like mye som meg.

Vi har våre opp og nedturer, men vi er så glade i hverandre. Og vårt problem i forholde er at han jobber 12 dager borte å er kun 9 dager hjemme. Og da sitter vi på hver sin kant av landet å bare savner hverandre :rodmer: . Men jeg elsker han og vi klarer dette! Fordi vi er rett for hverandre. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, men venter spent.

Man har jo selvsagt ingen garantier, men føler man at den man er sammen med er det rette akkurat nå så er jo ingenting bedre. Det er lov å føle seg heldig selv om andre er mer skeptiske.

Akkurat nå får jeg og litt noia når jeg ser hjerte på hjerte på facebook, men om jeg skulle ende i situasjonen er det ikke sikkert jeg hadde vært noe bedre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...