Gå til innhold

Hvordan fungerer skriftlig eksamen istedenfor muntlig eksamen?


Meridian

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha skriflig eksamen istedenfor muntlig eksamen. Hvordan fungerer det?

Skal ha i samfunnsfag.

Jeg søkte også om å få det i engelsk og kjemi1, men det fikk jeg ikke ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du aldri hatt eksamen før? Du får en liste med spørsmål du skal svare skriftlig på med egne ord, i samfunnsfag får du kansje også et samfunnsfaglig spørsmål du skal drøfte. Avhenger av hvilket nivå på utdanningsstigen du er. Gymnas, høyskole etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det har jeg, jo. Og dette er vgs-nivå. Samfunnsfag :)

Men det er første gang jeg har søkt om å få skriftlig i stedenfor muntlig, så derfor lurer jeg på hvordan opplegget er?

Er det slik at det er 2 timer med multiplechoice, og 3 timer med langsvarsoppgave?

Ser at jeg skal møte opp kl.8, så jeg går ut ifra at det er en 5-timers eksamen?

Og jeg går ut ifra at alle hjelpemiddel er tillat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det har jeg, jo. Og dette er vgs-nivå. Samfunnsfag :)

Men det er første gang jeg har søkt om å få skriftlig i stedenfor muntlig, så derfor lurer jeg på hvordan opplegget er?

Er det slik at det er 2 timer med multiplechoice, og 3 timer med langsvarsoppgave?

Ser at jeg skal møte opp kl.8, så jeg går ut ifra at det er en 5-timers eksamen?

Og jeg går ut ifra at alle hjelpemiddel er tillat?

Disse spørsmålene må du stille læreren din eller eksamenskontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse spørsmålene må du stille læreren din eller eksamenskontoret.

Leser på egenhånd. Jeg spurte forresten på eksamenskontoret, men hun jeg spurte virket uerfaren og stressa og ga meg veldig defuse svar... så da spør jeg her siden det sikkert er noen som har vært igjennom det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...