Gå til innhold

rart å bli veldig kåt av det?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

var på en slags "date" hos en gutt jeg (er jente) liker kjempegodt! Vi satt og så på film og sate mellom beina hans. Under hele filmen koste hanmed håret mitt, koste meg på armene og tafsa på meg. Jeg likte det kjempe godt og blei vår nedentil, veldig våt. Under filmen begynte han å ta men nedentil og jeg var veldig våt, han hadde ikke stå, merket det etterom jeg lå mellom beina hans... synes det var litt pinelig og følte meg som den overkåte jenta...

Tror dere han synes det var rart at jeg var så våt av litt kosing, eller synes han det var turn on? Hva hadde dere synes?

Merker keg rødmer her jeg sitter og skriver dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke noe rart

eeh, om han tafser og klår på henne og ikke blir kåt, så er det ikke rart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men han virka ikke kåt... hvertfall ikke like mye som meg.. Det er derfor jeg føler meg flau for det, hadde han også vært kåt hadd det ikke gjort noe, mn nå det virka som om det kun var meg.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men han virka ikke kåt... hvertfall ikke like mye som meg.. Det er derfor jeg føler meg flau for det, hadde han også vært kåt hadd det ikke gjort noe, mn nå det virka som om det kun var meg.

TS

Kjære deg, var det han som ble kjelt med? Nei? Nettopp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeh, om han tafser og klår på henne og ikke blir kåt, så er det ikke rart??

Han kan ha vært psykisk kåt, uten å ha hard penis. Av og til når jeg fingrer/slikker kjæresten min, er jeg så fokusert på hennes nytelse at penisen min ikke er hard.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også bli våt av kosing! Helt normalt det vel? Han jeg er forelsket i nå tenner meg så mye at jeg kjenner at jeg blir kåt med en gang, bare han tar litt på meg.

:rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så gammel og kanskje litt uerfaren, høres ihvertfall slik ut.

Det er ikke rart at du ble kåt når han tafset på deg og kjelte med deg. Det blir dama mi når jeg koser med henne også. Jeg blir ikke så veldig kåt når jeg tafser på henne, men jeg blir bveldig kåt når hun tafser på meg. Kos litt tilbake så skal du se at du får reaksjon!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...