Gå til innhold

Har du vært utro? POLL


AnonymBruker

  

125 stemmer

  1. 1. Har du vært utro?

    • Ja.
      36
    • Nei.
      84
    • Usikker (utdyp gjerne)
      5


Anbefalte innlegg

Inspirert av de utallige utro-trådene her inne, tenkte jeg vi kunne telle opp litt. Hvor mange her inne har faktisk vært utro?

Bare for å spesifisere, kan jeg jo si at jeg anser det som utroskap selv om man har rettferdiggjort det for seg selv med at man ikke får nok sex hjemme. Jeg mener derimot ikke det er utroskap om du har fått lov av partneren din til å ta en elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg har vært utro.

Mange ganger. Har lært av menn at det ikke har noe å si.

Er en god kjæreste likevel ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke.

Dog har to damer vært utro mot sin kjære ved å ha sex med meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sjansen til å gjøre både meg selv og den jeg evt. hadde ligget med utro. Men det gjorde jeg ikke, for sånt driver jeg ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og det er jeg aldri igjen. Føltes som jeg sviktet to personer: Kjæresten min først og fremst. Og så meg selv. Det er helt jævlig å oppdage at kjæresten har vært utro ja... Men det er nesten like jævlig å være utro selv. Ihvertfall fra mitt ståsted.

Det hjelper faktisk å tenke at jeg ikke var helt tilstede da det skjedde... Hadde altså aldri gjort det hvis jeg visste hva jeg gjorde mens det pågikk. Enten jeg var brisen eller edru. Selv om fylla ikke er en unnskyldning, er det likevel en trøstetanke. For jeg vet, som sagt, at dette ikke hadde skjedd i edru tilstand. Nå er jeg svært forsiktig med å drikke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært utro selv, men jeg har ligget med en mann med kjæreste. To ganger. Klinte også med en annen som hadde kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri vært i nærheten av å være utro. Har jeg lyst på sex med en annen enn den jeg er sammen med, så har jeg insett at det forholdet jeg lever i, ikke er liv laga og heller gjort det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men så må vel man være i et forhold for å kunne være det.

Uansett så ville jeg ikke en gang ha vurdert å vært utro. Får være grenser på hva du skal utsette partneren din for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kun utro med dataen min. Nerden i meg er dypt forelsket i diverse spill som nettopp kom ut.

Endret av Katten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja, mange ganger, men ikke i mitt siste forhold... da har jeg bestemmt meg at jeg aldri mere skal være det, selv om jeg har det ikke bra...

så når det viste seg at jeg fikk ikke det jeg ville gjorde jeg bare slutt, og min selvrespekt vokst utrolig mye :)

man lærer alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...