Gå til innhold

når pleier dere å få stipendet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når får dere stipendet inn på konto? Jeg er så sulten,trenger desperat penger men de kommer ikke:-( har alltid fått det 14. tidligere. Noen som har fått det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applestore

Jeg lurer også på hvor pengene har blitt av! Har fortsatt penger til å klare meg en stund til, så egentlig ikke noe stress! Har også alltid fått dem før 15, men kanskje dette er et unntak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får dere stipendet inn på konto? Jeg er så sulten,trenger desperat penger men de kommer ikke:-( har alltid fått det 14. tidligere. Noen som har fått det enda?

Bor du i Trondheim? I så fall er du herved invitert på shopping i nærmeste dagligvarehandel, ledsaget av meg akkompagnert med en overhøvling om fornuftig pengebruk. My treat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvor pengene har blitt av! Har fortsatt penger til å klare meg en stund til, så egentlig ikke noe stress! Har også alltid fått dem før 15, men kanskje dette er et unntak!

Det hadde vært veldig typisk! Vet dnb har hatt noe forandringer før helgen, mulig det er derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Trondheim? I så fall er du herved invitert på shopping i nærmeste dagligvarehandel, ledsaget av meg akkompagnert med en overhøvling om fornuftig pengebruk. My treat.

Hva er det med sånne som deg a? Prøvd å leve på 6800kr når du har husleie på 5500? Jeg er utrolig stolt av hvordan jeg greier meg faktisk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest shirelle

Hva er det med sånne som deg a? Prøvd å leve på 6800kr når du har husleie på 5500? Jeg er utrolig stolt av hvordan jeg greier meg faktisk!

Men det er rart at du prioriterer å bo fint (ha dyr husleie i hvertfall) når du har så lite penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er rart at du prioriterer å bo fint (ha dyr husleie i hvertfall) når du har så lite penger.

Bo fint?? Jeg har ikke gjester på besøk fordi jeg skammer meg over hvordan jeg bor! Ikke mye fint ved leiligheten nei!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Bo fint?? Jeg har ikke gjester på besøk fordi jeg skammer meg over hvordan jeg bor! Ikke mye fint ved leiligheten nei!

Hvorfor fortsetter du å bo der med så dyr husleie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Med meg pleier de å komme inn etter klokken 15 eller 16. Krysser fingrene forat det skjer i dag også, jeg har så lyst på pinnekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med sånne som deg a? Prøvd å leve på 6800kr når du har husleie på 5500? Jeg er utrolig stolt av hvordan jeg greier meg faktisk!

Er selv student, og har faste utgifter til bolig på 7000/mnd. (jeg bor alene og er ikke subsidiert av rike onkler). Det er ditt valg å leve på bare stipendet, men det er ingenting som hindrer deg i å gå til anskaffelse av mer omløpsmidler. Bra at du er stolt og fornøyd med måten du lever livet ditt på.

Jeg har ikke lenger så vondt inni meg av at du må gå sulten, så du er ikke lenger invitert på shopping i nærmeste dagligvare.

Endret av lowercasecaps
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fortsetter du å bo der med så dyr husleie da?

Jeg har ikke funnet noe billigere! Ikke lett à finne billigere sted å bo med hund.

Håper dere andre har rett, at det kommer senere:-)

Har aldri opplevd at det ikke kommer før den 15...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv student, og har faste utgifter til bolig på 7000/mnd. (jeg bor alene og er ikke subsidiert av rike onkler). Det er ditt valg å leve på bare stipendet, men det er ingenting som hindrer deg i å gå til anskaffelse av mer omløpsmidler. Bra at du er stolt og fornøyd med måten du lever livet ditt på.

Jeg har ikke lenger så vondt inni meg av at du må gå sulten, så du er ikke lenger invitert på shopping i nærmeste dagligvare.

Spørsmålet var når vi pleier å få stipendet inn på konto, ikke om noen kunne hjelpe TS økonomisk.

Jeg bruker som regel å få det enten på ettermiddagen den 14. eller tidlig den 15. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet var når vi pleier å få stipendet inn på konto, ikke om noen kunne hjelpe TS økonomisk.

Jeg bruker som regel å få det enten på ettermiddagen den 14. eller tidlig den 15. :)

Du har helt rett, men av ren medmenneskelighet følte jeg at det var på sin plass. Leit med andre mennesker som går sulten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er selv student, og har faste utgifter til bolig på 7000/mnd. (jeg bor alene og er ikke subsidiert av rike onkler). Det er ditt valg å leve på bare stipendet, men det er ingenting som hindrer deg i å gå til anskaffelse av mer omløpsmidler. Bra at du er stolt og fornøyd med måten du lever livet ditt på.

Jeg har ikke lenger så vondt inni meg av at du må gå sulten, så du er ikke lenger invitert på shopping i nærmeste dagligvare.

Jeg kan virkelig ikke fordra sånne som deg! Alle har forskjellige forutsetninger her! Og bikkja mi får mat og forsikring før jeg spiser! Jeg har jobb i helsesektoren og det er ikke akkurat forutsigbart hvor mye man får jobbe..

Hvem tror du at du er som kan dømme noen du ikke vet noe om!??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Jeg har ikke funnet noe billigere! Ikke lett à finne billigere sted å bo med hund.

Håper dere andre har rett, at det kommer senere:-)

Har aldri opplevd at det ikke kommer før den 15...

Javel, da skjønner jeg. :) Kjipt da. Stipendet har alltid kommet den 14. til meg, evt før hvis 14. er i helga, så det er bare å vente noen timer regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg synes det var et hyggelig tilbud å ta med TS på shopping jeg, selv hadde jeg iallefall ikke takket nei, til tross for preken om pengebruk :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke fordra sånne som deg! Alle har forskjellige forutsetninger her! Og bikkja mi får mat og forsikring før jeg spiser! Jeg har jobb i helsesektoren og det er ikke akkurat forutsigbart hvor mye man får jobbe..

Hvem tror du at du er som kan dømme noen du ikke vet noe om!??

Det var aldri meningen å få deg til å rive deg i håret, forsøke å fremstå som et hode høyere enn deg eller legge sten til byrden.

Jeg ville bare stå skulder til skulder med en student, og samtidig lære bort noe om tæring etter næring. Men når du slår hendene av meg med dine kvasse kommentarer og utakknemlighet er det ikke rart at jeg trekker hånden min tilbake.

Kjempe bra at du har både jobb, kjæledyr og det godt med deg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...