Mann 42 Skrevet 19. februar 2013 #1261 Skrevet 19. februar 2013 Alle kommer, men jeg tviler på at de kommer til å fungere bra. Det er akkurat det samme problemet som på ps3, men siden xbox har mer tilgjengelig minne, tar det litt lengre tid før problemene bygger seg opp. Jeg er ganske sikker på at det skjer på PC også, men at det bare ikke er noe problem fordi PCer har veldig mye mer, og bedre minne, enn konsollene. Med den motoren de bruker, kommer de aldre til å kunne lage et spill som er stabilt på konsoller. De burde rett og slett ha holdt seg til PC... Spill som er PC-eksklusive er som oftest veldig mye bedre også, siden utviklerne ikke trenger å begrenses av konsollenes mangler. Min resept på problemet er å save når man ser at bildet begynner å hakke. Da er det ofte like før det låser seg. Men ofte virker det som om ting retter seg opp når man saver.
Sardintroll_2.0 Skrevet 8. mai 2013 #1262 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Vet ikke om dette har blitt nevnt før, orker ikke å bla gjennom 64 tråder, men denne er helt utrolig fantastisk. Apropos Skyrim, mener jeg. Endret 8. mai 2013 av Sardintroll_2.0
fro Skrevet 9. mai 2013 #1263 Skrevet 9. mai 2013 Vet ikke om dette har blitt nevnt før, orker ikke å bla gjennom 64 tråder, men denne er helt utrolig fantastisk. Apropos Skyrim, mener jeg. Åh, denne er fantastisk! Det finnes også et klipp hvor denne spilles med en by som brennes ned og Dragonborn møter dragen der. Er på telefon så orker ikke lete det frem
Mann 42 Skrevet 9. mai 2013 #1264 Skrevet 9. mai 2013 Åh, denne er fantastisk! Det finnes også et klipp hvor denne spilles med en by som brennes ned og Dragonborn møter dragen der. Er på telefon så orker ikke lete det frem Det var noen virkelig stilige filmtrailere av dragonborn vs drager før spillet kom. Jeg syns det er på høy tid at Skyrim the Movie kommer nå. Gjerne som en 12-.timers gøygasme i forseggjort boks. Jeg kommer til å kjøpe den.
Lykkelitenen Skrevet 9. mai 2013 #1265 Skrevet 9. mai 2013 Det var noen virkelig stilige filmtrailere av dragonborn vs drager før spillet kom. Jeg syns det er på høy tid at Skyrim the Movie kommer nå. Gjerne som en 12-.timers gøygasme i forseggjort boks. Jeg kommer til å kjøpe den. Me tooooo! Ikke at jeg trenger en film, fantasien min strekker seg mer enn godt nok til når jeg spiller, ikke rart de jeg bror med tror jeg er gal når jeg svarer på det folk sier i spillet... ("No lollygagging".... "Dooh.. Okay, jeg skal holde fingrene for meg selv til du ikke ser meg...")
Severus Skrevet 11. mai 2013 #1266 Skrevet 11. mai 2013 Må følge denne siden jeg kjøpte meg Skyrim igår. Jeg er imperial
Mann 42 Skrevet 11. mai 2013 #1267 Skrevet 11. mai 2013 Me tooooo! Ikke at jeg trenger en film, fantasien min strekker seg mer enn godt nok til når jeg spiller, ikke rart de jeg bror med tror jeg er gal når jeg svarer på det folk sier i spillet... ("No lollygagging".... "Dooh.. Okay, jeg skal holde fingrene for meg selv til du ikke ser meg...") Så, hva tror du om Jason Momoa i hovedrollen som Dragonborn?
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mai 2013 #1268 Skrevet 11. mai 2013 Så, hva tror du om Jason Momoa i hovedrollen som Dragonborn? Oh God. Han er bare mer mann enn man kan takle. Perfect! Også må vi få en skikkelig kjerring til å spille Maven Black Briar. Liker henne ikke.
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2013 #1269 Skrevet 11. mai 2013 Og hvilken rase ville han da vært? Han har ikke det kalde preget over seg og Dragonborn må jo være en nord! (men faen han er fiiiin, han kunne godt fått en annen rolle som involverte null og nix av klær på overkroppen..) Maven gir meg assosiasjoner til Cruella Deville, så Glenn Close kunne fått den rollen
Severus Skrevet 11. mai 2013 #1270 Skrevet 11. mai 2013 Jeg synes ikke han der Jason Moma var så kjekk, han var jo regelrett skummel. 1
Mann 42 Skrevet 11. mai 2013 #1271 Skrevet 11. mai 2013 (endret) Jeg synes ikke han der Jason Moma var så kjekk, han var jo regelrett skummel. Er ikke det litt av vitsen? Barbarer, vet du. Men med noen fine øyetatoveringer så tror jeg han kunne fått en ganske overbevisende mimikk til drageropene. FUS-FEIM-YOL! KAbooom! Noen må bare lage denne filmen! Og la oss få noen skikkelig dramatiske scener og flashbacks når han absorberer dragesjeler. Litt à là Highlander. Endret 12. mai 2013 av Mann 42
Mann 42 Skrevet 12. mai 2013 #1272 Skrevet 12. mai 2013 Oh God. Han er bare mer mann enn man kan takle. Perfect! Også må vi få en skikkelig kjerring til å spille Maven Black Briar. Liker henne ikke. Ja, det må definitivt være noen som er i kontakt med sin indre bitch.
Severus Skrevet 12. mai 2013 #1273 Skrevet 12. mai 2013 Når jeg sto opp idag, så oppdaget jeg hva Skyrim har gjort med sinnet mitt. Gulvet var fullt av ting jeg kastet i ren frustrasjon igår kveld.
Lykkelitenen Skrevet 12. mai 2013 #1274 Skrevet 12. mai 2013 Når jeg sto opp idag, så oppdaget jeg hva Skyrim har gjort med sinnet mitt. Gulvet var fullt av ting jeg kastet i ren frustrasjon igår kveld. Velkommen til familien Jeg ødela playstation kontrollen min etter få dager og denne jeg har nå begynner også å synge på siste verset!
Severus Skrevet 12. mai 2013 #1275 Skrevet 12. mai 2013 Velkommen til familien Jeg ødela playstation kontrollen min etter få dager og denne jeg har nå begynner også å synge på siste verset! Jeg total knuste en kontroll når jeg spilla Far Cry 2, så jeg vet om den der sinnefølelsen.
Severus Skrevet 12. mai 2013 #1276 Skrevet 12. mai 2013 Og hvilken rase ville han da vært? Jeg synes egentlig han likner mer på imperial enn på nord.
Lykkelitenen Skrevet 12. mai 2013 #1277 Skrevet 12. mai 2013 Jeg synes egentlig han likner mer på imperial enn på nord. Gi ham to Scimitars og hiv på en dark brotherhood hette, så har du Nazir!
Chord Skrevet 12. mai 2013 #1278 Skrevet 12. mai 2013 Hvilke modder MÅ man bare ha? Har hearthfire og dragonborn.
Severus Skrevet 12. mai 2013 #1279 Skrevet 12. mai 2013 Dette ville ha vært vår PC, Lykkelitenen om vi hadde spillet Skyrim på den.
Mann 42 Skrevet 13. mai 2013 #1280 Skrevet 13. mai 2013 Hvilke modder MÅ man bare ha? Har hearthfire og dragonborn. Dawnguard. Om vampyrenes push for ultimat makt. Ganske lang quest, der du ganske tidlig i forløpet må ta stilling til om du vil spille som vampyrlord eller menneske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå