Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Jeg er ekspert på å google oppdrag + skyrim hver gang jeg synes ting blir over middels frustrerende, så det med den kloa fant jeg på nettet :sjenert: Fant også det generelle tipset at man ofte finner svaret på "gåter" i det rommet, eller området man er i :jepp:

Noen av dere som har giftet dere forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere som har gjort ferdig Dark Brotherhood som kan avsløre hva den mytiske døren ved Dawnstar er til? Jeg vil vite, NÅ! Men jeg klarer aldri fokusere på kun ett oppdrag, er alltid noe annet som dukker opp, så det å få drept en fyr tar ett halvt århundre når jeg må innom noen huler på veien, drepe noen andre, hente noe osv osv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Dark Brotherhood spoiler, les på egen risk:

Når du er ferdig med DB questline, så blir Dawnstar ditt nye sanctuary som Listener, og du får mulighet til å oppgradere med møbler og lignende som om det var et hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apophis

Noen av dere som har giftet dere forresten?

Jaaaa :rodmer: Fant ein snasen fyr og vips, så var vi gift.

Noen av dere som har gjort ferdig Dark Brotherhood som kan avsløre hva den mytiske døren ved Dawnstar er til?

Den er til eit oppdrag fra DB ihvertfall ;) That's all I'll say. Vil ikkje kline ut ein spoiler når eg ikkje aner hvordan man får sånn derre "spoiler-alert" ting.

Endret av Apophis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Hmmm, er det flere enn meg som ikke helt fikk med seg at det er hint inngravert på de nøkkel-klørne?

Fant tilfeldigvis ut av det på et annet forum - etter over 100 spilletimer...

Jaja, jeg har blitt en ordentlig kløpper på å løse dør-koder da :P

fant ut av det når jeg så gameplay-video som bethesda slapp ut, så de ga meg ikke sjansen til å løse det puslespillet på egenhånd. Litt synd egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Da må jeg få fingeren ut og bli ferdig. Jeg er så utolmodig, hater å ikke vite :fnise:

Er det foresten flere enn meg som irriterer seg over at man kan plukke opp ting og få beskjed om at man nå har fullført en quest og nå skal levere gjenstanden til en person, når man IKKE har startet questet? Jeeeezz det irriterer meg!

Kunne de ikke bare holdt kjeft, latt deg møte personen og starte questet som vanlig ("finn ladida hos ladida") og så komme med ett alternativ av typen "Hey, jeg har den allerde, her kan du få den"?

Jeg blir så hissig når jeg avslutter quest jeg ikke har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det foresten flere enn meg som irriterer seg over at man kan plukke opp ting og få beskjed om at man nå har fullført en quest og nå skal levere gjenstanden til en person, når man IKKE har startet questet? Jeeeezz det irriterer meg!

Kunne de ikke bare holdt kjeft, latt deg møte personen og starte questet som vanlig ("finn ladida hos ladida") og så komme med ett alternativ av typen "Hey, jeg har den allerde, her kan du få den"?

Jeg blir så hissig når jeg avslutter quest jeg ikke har begynt.

Overhodet ikke, synes det er veldig kjekt jeg :nigo: Jo fler oppdrag fullført, jo bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Tenkte jeg skulle hive meg på den nå snart. Akkurat hjulpet Ulfric til å ta over Skyrim samt Main Quest.

Men det får bli til neste helg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thieves guild questene er geniale :D

Fant akkurat denne tråden og den har blitt ganske lang o.0

Skyrim er knallbra utenom det at du alltid forblir en "nobody" som de aller fleste aldri har hørt om selv om du har gjort aldri så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Thieves guild questene er geniale :D

Fant akkurat denne tråden og den har blitt ganske lang o.0

Skyrim er knallbra utenom det at du alltid forblir en "nobody" som de aller fleste aldri har hørt om selv om du har gjort aldri så mye

Jeg får heeeeele tiden kommentarer om ting jeg har gjort, har i inventory etc. Synes det er utrolig irriterende, da jeg vil være litt mer anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke snakk om Thieves guild! OK? Jeg blir gal av å ikke kunne bli medlem. I dag gikk Brynjolf ned i puben i kloakken, men jeg får fortsatt ikke snakket med han, blir kun servert ett "hmm?". Prøvd å slå, men har godtar ikke ett yield, prøvd å stjele, men han oppdager meg og gir faen. CRAP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så irriterende! :( Lage ny karakter for Thieves Guild?

Har dere hørt denne fantastisk vakre versjonen av en av bard-sangene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal det, må bare spille ferdig først ;) Gir ikke opp på level 46 når jeg ikke en gang h ar satt særlig i gang med hovedoppdraget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så irriterende! :( Lage ny karakter for Thieves Guild?

Har dere hørt denne fantastisk vakre versjonen av en av bard-sangene?

Ja, jeg la den ut her for litt siden. Bare som link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL!

Noen andre som har opplevd å få filer slettet?? Fy faen altså, jeg ble så sur!!Jeg og samboeren min spiller på samme ps3, og det er greit nok, har fungert fint med to forskjellige characters på samme konsollen, men i dag hadde han besøk av en kompis, og ville vise han spillet, så kompisen fikk en ny fil, lagret på en ledig plass.

Da jeg kom og skulle spille min character var den nyeste fila mi slettet!!! :sur: Jeg var på lvl 13, men den eneste fila som lå der var fra lvl 8!! :kjefte: Jeg vet at jeg hadde lagret opptil flere ganger etter lvl 8, fordi jeg lagrer jevnt og trutt hele tiden (skikkelig save, ikke bare autosave).

Jeg vet at samboeren min og kompisen ikke lagret over fila mi, for jeg satt og så på da de holdt på.

Bare en advarsel til dere andre, leste litt rundt på nettet og fant ut at dette problemet dessverre ikke er uvanlig, pga autosavene tar opp plass og overskygger andre saver. Virket rett og slett ikke som vår ps3 hadde kapasitet til mer og valgte å slette min største fil, da det kom en ny character.

Håper det kommer en patch som fixer dette veldig snart, er jo helt sykt at man skal drive å miste mange mange timer med spilling sånn!!

Så nå har jeg brukt halve kvelden på å gjør ting om igjen.. Er sånn ca på samme sted nå som jeg var før filslettingen, men en drage som dukket opp på den forrige filen, som jeg klarte å drepe, dukket selvfølgelig ikke opp nå :sukk: Jaja, fikk ihvertfall spilt meg tilbake og gjort alle questene på nytt.. men tid tar det..

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...