Gå til innhold

Sukker.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente, Steinar (kanskje er det jeg som er treg i oppfattelsen, men...?)

Hvordan tenker dere menn? Tipper du at han ikke ønsker å møtes, siden han ikke spør? For noen uker siden (og vi skriver hver dag, nesten) sa han at det hadde vært gøy å møte meg, men siden har han ikke kommet med noe konkret eller nevnt det igjen. Men han skriver fortsatt kjempekoselige meldinger.

Men jeg synes jo det er gutta som skal "jakte" på oss jenter, så jeg vil helst ikke be ham ut selv!

Tja, nå tenker nok ikke akkurat alle andre mannfolk som meg ;)

Og ikke er jeg han heller.

Så det må jo bare bli litt frisk gjetting ifra min side her.

En viktig sak er nok hva du skrev tilbake når han skrev at det hadde vært gøy å møte deg? De fleste menn ønsker nok en viss positiv respons tilbake vil jeg tro, før de så går videre.

Ensidig jakting tror jeg bare er interessant for noen få helt spesielle individer. Som du forøvrig ikke ønsker å surre deg borti.

En annen sak er at det kan også være smigrende for en mann at ei dame viser en viss form for interesse og initiativ. Det forutsetter selvfølgelig at man allerede har god kontakt og en god personkjemi. Og at begge parter er interesserte.

Vise du altså litt interesse for å møtes, og han da ikke viser noen interesse for det, så vil jeg tro at han ikke er interessert eller at han er opptatt på annet hold. Og kaster bort tiden din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...