Gå til innhold

Sukker.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

PS. Aha - da er det sannsynligvis ikke 1000 forskjellige personer, nei? For det hørtes jo litt mye ut..... Stemmer nok bedre at flere besøk kan være fra samme person.

Neste helg skal jeg forresten på Sukkerfesten! Noen som har vært på det? Jeg hadde samboer i flere år, men har nå altså kastet meg ut på "singelmarkedet" med nettdating og det hele... Må innrømme at det er litt skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får skrive brukernavnet ditt her så vil du nok få enda flere meldinger.

Fin måte å reklamere litt for deg selv ;)

Skrevet

Du får skrive brukernavnet ditt her så vil du nok få enda flere meldinger.

Fin måte å reklamere litt for deg selv ;)

Lurt!

Skrevet

Lurt!

Haha, ikke så veldig lurt nei! Vil ikke bli gjenkjent :)

Skrevet

What, vi er da alle en stor familie her på KG.

Uhm, det hørtes litt rart ut :glare:

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, dere :) Grunnen til at jeg lurte, er at jeg hadde hørt at jenter på Sukker får så vanvittig mange meldinger. Og siden jeg selv ikke får så mange, begynte jeg å lure på om menn fant meg uattraktiv. Det er aldri gøy å bli avvist, enten det er på nett eller byen.

I profilen har jeg innrømmet at jeg er litt sjenert (der hvor man krysser av for 3 personlighetstrekk du kjenner deg igjen i). Kanskje det kan være turnoff for en del? Virker som om samfunnet i dag foretrekker best den utadvendte og litt ekstroverte typen jenter..? I tillegg har jeg krysset av for barneforeldre ønskes ikke. Det er jo ikke noe absolutt krav, om jeg treffer den rette. Men på nettet kan man jo sile litt, og da er det jo en fordel å ønske noen som er i samme situasjon som en selv.

TS :)

Ikke sikkert det å være sjenert er så ille. Jeg kom i kontakt med ei som var ganske sjenert, og IKKE hadde bilde engang.. Men fant tonen veldig fort, og fikk etterhvert se bilde...og VELDIG fornøyd med det :rodmer:

Så ikke gi opp, hehe. Finnes menn som synes sjenerte jenter er sjarmerende faktisk :klemmer:

Skrevet

jeg fikk også 4-6 poster hver gang jeg var pålogget. men så ble jeg flau og tenkte at noen kom til å kjenne meg igjen, så jeg sletta meg hehe.

Det har med tiden blitt så mange som anvender nettdating at det ikke lenger kan regnes som noe flaut.

Folk jeg kjenner som tidligere lo av disse nettstedene er nå flittige og skamløse brukere av de forskjellige tjenestene.

Skrevet

Jeg har ikke fått et eneste et....vurderer å trekke meg ut fra sukker...

Skrevet

Husk at man må være betalende medlem for å kunne sende meldinger til hvem som helst. Og derfor er det mange som ikke får kontaktet hverandre!

Alternativet er en stusselig flørt som bare er fryktelig klein. "Liker du torsk?" :klaske:

Skrevet

Husk at man må være betalende medlem for å kunne sende meldinger til hvem som helst. Og derfor er det mange som ikke får kontaktet hverandre!

Alternativet er en stusselig flørt som bare er fryktelig klein. "Liker du torsk?" :klaske:

Veldig sant! Men virker ikke som om jenter generelt gidder å sende førstemeldinger uansett, så for dem er det vel ikke så nøye. :P

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Veldig sant! Men virker ikke som om jenter generelt gidder å sende førstemeldinger uansett, så for dem er det vel ikke så nøye. :P

Jeg sender gjerne førstemelding jeg :jepp: Men det må jo stå ett eller annet i profilen som har fanget min interesse da, ellers synes jeg det blir fryktelig vanskelig. Og det er fryktelig mange som ikke har skrevet noe som helst man kan bygge en samtale på i profilen sin!

Skrevet

Jeg sender gjerne førstemelding jeg :jepp: Men det må jo stå ett eller annet i profilen som har fanget min interesse da, ellers synes jeg det blir fryktelig vanskelig. Og det er fryktelig mange som ikke har skrevet noe som helst man kan bygge en samtale på i profilen sin!

Helt klart, virker som om folk vil skrive minst mulig. :P Man kan jo alltids spørre om noe av de de har fylt ut av korte fakta, men er jo ikke alle som gidder å fylle ut det engang.

Skrevet

Haha, ikke så veldig lurt nei! Vil ikke bli gjenkjent :)

Hvis du poster som anonym bruker blir du jo ikke gjenkjent...

Hadde vært litt artig med en tråd der alle var anonyme og postet sukker-brukernavnet sitt. Så kunne man sett fjeset på hvem som faktisk er her, uten at man vet hvem de er på forumet :gjeiper:

Skrevet

Men vi får jo ikke søkt etter jenter på sukker uansett vel?

Jenter kan jo ikke se jenter eller?

Skrevet

Hadde vært litt artig med en tråd der alle var anonyme og postet sukker-brukernavnet sitt. Så kunne man sett fjeset på hvem som faktisk er her, uten at man vet hvem de er på forumet :gjeiper:

Hørtes artig ut!

Skrevet

Men da blir jeg jo gjenkjent på Sukker, av de som evt. er der.

Dåååå-h!

:sjenert:

Dessuten er nicket mitt ganske likt begge steder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vel 371 stk som har vært innom profilen min. Har fått 4-5 henvendelser, svart på to av dem. Jeg svarer konsekvent ikke på dem uten bilde, ei heller når de forteller hvor velutstyrt de er....

Skrevet

Jeg har vel 371 stk som har vært innom profilen min. Har fått 4-5 henvendelser, svart på to av dem. Jeg svarer konsekvent ikke på dem uten bilde, ei heller når de forteller hvor velutstyrt de er....

Jeg antar dette er snakk om mannfolk som tar kontakt med deg?

De sier vel seriøst ikke noe om hvor bra "utstyrt" de er på den første meldingen?

Ingen er vel så dum.

Skrevet

TS

Joda, det gjør de. To stykker sendte meg melding om at de var velutstyrte. Fatter ikke at det er mulig å være så tett i pappen. Eier ikke sosiale antenner i det hele tatt.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Herregud :sjokkert:

Glad jeg ikke har fått kontakt av noen sånne iallefall. Og jeg som lurte litt på de som bare skriver "hei, hva gjør du?" også. Er det det mest interessante du klarer å komme med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...