Gå til innhold

Sukker.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man er misfornøyd med nettdating finnes det mange alternativer, da. Sukker har fest denne helgen, på lørdag, og de festene pleier jo å være kule: http://sukker.no/index.php?page=partyinfo&party=1532. Det er også et speeddating-arrangement på fredag: http://www.speeddate.no/Event/Details/23

Man slipper ihvertfall å sitte og vente på svar og får umiddelbar feedback. For meg er nettdating blitt gresselig kjedelig. Hvis man finner noen som svarer kan man sitte og utveksle meldinger i all evighet uten at det blir noe møte. Og når man møter noen etter at man har meldt med dem i lengre tid, er det ikke akkurat skjelden man blir litt skuffet. Så jeg har selv tenkt meg på begge arrangementene over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man slipper ihvertfall å sitte og vente på svar og får umiddelbar feedback. For meg er nettdating blitt gresselig kjedelig. Hvis man finner noen som svarer kan man sitte og utveksle meldinger i all evighet uten at det blir noe møte. Og når man møter noen etter at man har meldt med dem i lengre tid, er det ikke akkurat skjelden man blir litt skuffet. Så jeg har selv tenkt meg på begge arrangementene over.

Det er jo bare å foreslå selv og møtes tidligere? Jeg har i tillegg skrevet i profilen min at jeg gjerne tar en kaffe etter kort tid for å finne ut om kjemien er der. Så med de fleste blir det bare to-tre meldinger før vi møtes. Mye bedre enn meldinger fram og tilbake i ukesvis!

Skrevet
Vil det si at jeg er upopulær på Sukker?

Link til profil?

Skrevet

Jeg er jente på sukker og får nesten aldri besøk. Ei heller post eller førstemelding.

Siden jeg registrerte meg som bruker har 3000 vært innom profilen min.

Det er 1,5år siden. Jeg har dog vært på 8 dates med menn fra sukker. Og de som først har tatt kontakt har endt opp i hyggelige dater. Halvparten av dem har jeg som venner idag :D

Og alle har vært veldig seriøse. Jeg hører jo at jenter/kvinner blir nedrent av flørter og førstemeldinger. Det gjelder ikke meg. Og sikkert flere grunner til det. Noen kan jeg faktisk forstå. Men tar det ikke så tungt.

Skrevet

Jeg er jente på sukker og får nesten aldri besøk. Ei heller post eller førstemelding.

Siden jeg registrerte meg som bruker har 3000 vært innom profilen min.

Det er 1,5år siden. Jeg har dog vært på 8 dates med menn fra sukker. Og de som først har tatt kontakt har endt opp i hyggelige dater. Halvparten av dem har jeg som venner idag :D

Og alle har vært veldig seriøse. Jeg hører jo at jenter/kvinner blir nedrent av flørter og førstemeldinger. Det gjelder ikke meg. Og sikkert flere grunner til det. Noen kan jeg faktisk forstå. Men tar det ikke så tungt.

Høres ut som du er heldig med sukker da :) Jeg er motsatt av deg, har 2000 treff på siden min etter 3 uker og får få mail eller forespørsler om møte. Ikke så mange som tar kontakt via chat heller....Skulle gjerne ha truffet en mann i rl, men det skjer aldri.

Skrevet

Sukkerfesten var utrolig bra!!!!

For min egen del ble det ikke "full klaff" med noen der, men fikk flere forespørsler om dater etc. Men disse gutta var ikke helt min type...

En helt annen ting: jeg har i flere uker skrevet meldinger med en type jeg synes er utrolig kjekk og virker veldig hyggelig, og det virker som om han har fått et godt inntrykk av meg også.... Han nevnte såvidt at det hadde vært hyggelig å møtes, men tar aldri steget om å spørre om å møtes, eller viser annen interesse... Jeg kunne godt tenke meg å møtes, for som dere over skriver, er det ingen vits i å skrive og skrive over lang tid, vel.. Han skriver lange og hyggelige meldinger til meg, men det gjør han nok sikkert med andre folk også.

Hva tror dere om saken? :)

Skrevet

Det er jo bare å foreslå selv og møtes tidligere? Jeg har i tillegg skrevet i profilen min at jeg gjerne tar en kaffe etter kort tid for å finne ut om kjemien er der. Så med de fleste blir det bare to-tre meldinger før vi møtes. Mye bedre enn meldinger fram og tilbake i ukesvis!

Hvordan har datene deres (ja, jeg mener dere alle ;) vært?

Vil gjerne høre historier om dette!!! Var gutta like kjekke som dere hadde trodd?

Hilsen ny på Sukker :)

Skrevet

Hvordan har datene deres (ja, jeg mener dere alle ;) vært?

Vil gjerne høre historier om dette!!! Var gutta like kjekke som dere hadde trodd?

Hilsen ny på Sukker :)

Dette vil jeg også høre mer om! Er selv ny på sukker og skjelver bare jeg tenker på å møte noen! Men er jo liten vits i å være på sukker dersom man ikke kan møte noen...

Elaborate, anyone :)

Skrevet

Dette vil jeg også høre mer om! Er selv ny på sukker og skjelver bare jeg tenker på å møte noen! Men er jo liten vits i å være på sukker dersom man ikke kan møte noen...

Elaborate, anyone :)

Har vært på endel dater nå og det er bare to av dem som har vært småpinlige for min del (han ene var østers, han andre hadde ikke sosiale antenner). De fleste er hyggelige menn som jeg bare har møtt én gang fordi "det" manglet. Et par stykker har jeg truffet flere ganger men det har dessverre foreløpig ikke blitt noe varig forhold. Vil si at de fleste ser litt bedre ut på bildene enn i virkeligheten.

Ellers har jeg bedre erfaring med de jeg kontakter selv først enn de som kontakter meg.

Skrevet

Har vært på endel dater nå og det er bare to av dem som har vært småpinlige for min del (han ene var østers, han andre hadde ikke sosiale antenner). De fleste er hyggelige menn som jeg bare har møtt én gang fordi "det" manglet. Et par stykker har jeg truffet flere ganger men det har dessverre foreløpig ikke blitt noe varig forhold. Vil si at de fleste ser litt bedre ut på bildene enn i virkeligheten.

Ellers har jeg bedre erfaring med de jeg kontakter selv først enn de som kontakter meg.

Det er åpenbart at du er mer motivert når det gjelder de du kontakter selv.

Skrevet

En helt annen ting: jeg har i flere uker skrevet meldinger med en type jeg synes er utrolig kjekk og virker veldig hyggelig, og det virker som om han har fått et godt inntrykk av meg også.... Han nevnte såvidt at det hadde vært hyggelig å møtes, men tar aldri steget om å spørre om å møtes, eller viser annen interesse... Jeg kunne godt tenke meg å møtes, for som dere over skriver, er det ingen vits i å skrive og skrive over lang tid, vel.. Han skriver lange og hyggelige meldinger til meg, men det gjør han nok sikkert med andre folk også.

Men hva tror dere om denne? Hvorfor spør han ikke om å treffes? ;)

Vil gjerne høre andres synspunkter altså ;)

Skrevet

Men hva tror dere om denne? Hvorfor spør han ikke om å treffes? ;)

Vil gjerne høre andres synspunkter altså ;)

Tja, du kan jo aldri se bort ifra at han allerede er opptatt.

Det er nemlig langt ifra alle som har såpass godt vett at de fatter at de ikke skal kaste bort andres tid.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det er åpenbart at du er mer motivert når det gjelder de du kontakter selv.

Hvorfor det? For at utsagnet skulle stemme måtte man anta at alle faktisk leste alle profiler, noe jeg iallefall ikke gjør. Jeg leser kanskje ett par profiler når jeg er der inne, og innser at jeg derfor muligens går glipp av mange potensielt hyggelige menn. Men så prioriterer jeg altså heller å gjøre andre ting, og blir gledelig overrasket når noen interessante folk sender i vei en melding til meg ;)

Skrevet

Hvorfor det? For at utsagnet skulle stemme måtte man anta at alle faktisk leste alle profiler, noe jeg iallefall ikke gjør. Jeg leser kanskje ett par profiler når jeg er der inne, og innser at jeg derfor muligens går glipp av mange potensielt hyggelige menn. Men så prioriterer jeg altså heller å gjøre andre ting, og blir gledelig overrasket når noen interessante folk sender i vei en melding til meg ;)

For å si det samme på en litt annen måte; hvis du hadde giddet å lete etter noen som passet deg, så hadde også du vært mer motivert av den grunn.

At du ikke gidder å gjøre den jobben selv er altså en annen sak ;)

Skrevet

Registrerte profil på Sukker for noen måneder siden, og ser at 1.000 personer har besøkt profilen min. Av disse er det vel bare rundt 60 som har tatt kontakt. Det vil jo si at over 900 har sett profilen, men ikke vært interessert.

Vil det si at jeg er upopulær på Sukker? Eller er det vanlig å få litt lite? Jeg får vel en 3-5 meldinger per dag. 5-6 personer har jeg skrevet mye med, og disse har alle bedt om å få treffe på meg. Jeg har imidlertid ikke sagt ja til det foreløpig, for jeg er midt i en flytteprosess og har travle dager nå.

Jeg pleier å få ganske mye oppmerksomhet på byen etc., og får ofte komplimenter for utseendet mitt. Likevel er jo interessen litt laber på Sukker... lurer på om jeg skal gjøre noe med profilen min, eller hva.

Hvor mange henvendelser pleier dere å få?

Jeg er jente og har vært på sukker i 3 uker. Ca 460 besøkende, kun 4-5 mld og noen flørtehjerter. De fleste useriøse. Har kontaktet 5-6 gutter selv, men få svar....

Skikkelig nedtur føler jeg.....

Skrevet

Tja, du kan jo aldri se bort ifra at han allerede er opptatt.

Det er nemlig langt ifra alle som har såpass godt vett at de fatter at de ikke skal kaste bort andres tid.

ja, det har du nok rett i. Men han skriver jo lange meldinger hver eneste kveld, da. Det hadde ikke jeg giddet å gjøre, dersom jeg var opptatt :)

Denne karen her virker utrolig sympatisk og flott, og jeg føler at vi er på nett. Har derfor lyst til å møte ham, før noen andre slår kloa i ham. Hehehe.

Skrevet (endret)

ja, det har du nok rett i. Men han skriver jo lange meldinger hver eneste kveld, da. Det hadde ikke jeg giddet å gjøre, dersom jeg var opptatt :)

Denne karen her virker utrolig sympatisk og flott, og jeg føler at vi er på nett. Har derfor lyst til å møte ham, før noen andre slår kloa i ham. Hehehe.

Ja, får du det til så. Ellers er det liten vits i å møte noen som ikke selv er motivert for det.

Og tro aldri at du kan kjenne andre igjennom deg selv. Det kan fort bli skivebom, for å si det sånn.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja, får du det til så. Ellers er det liten vits i å møte noen som ikke selv er motivert for det.

Og tro aldri at du kan kjenne andre igjennom deg selv. Det kan fort bli skivebom, for å si det sånn.

Skjønte ikke helt hva du mente, Steinar (kanskje er det jeg som er treg i oppfattelsen, men...?)

Hvordan tenker dere menn? Tipper du at han ikke ønsker å møtes, siden han ikke spør? For noen uker siden (og vi skriver hver dag, nesten) sa han at det hadde vært gøy å møte meg, men siden har han ikke kommet med noe konkret eller nevnt det igjen. Men han skriver fortsatt kjempekoselige meldinger.

Men jeg synes jo det er gutta som skal "jakte" på oss jenter, så jeg vil helst ikke be ham ut selv!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

For å si det samme på en litt annen måte; hvis du hadde giddet å lete etter noen som passet deg, så hadde også du vært mer motivert av den grunn.

At du ikke gidder å gjøre den jobben selv er altså en annen sak ;)

Vel, jeg er sterkt motivert for å møte hyggelige menn, jeg er definitivt ikke motivert for å sitte igjennom en 10-12-15-20 sukker profiler hver dag for å finne dem. Den dagen jeg gjør det, er jeg såpass desperat (eller har så lite i livet mitt) at jeg neppe bør møte noen som kunne tenkes å være hyggelige uansett. For da hadde jeg vel sagt ja til hva som helst, noe som neppe hadde endt lykkelig til slutt!

Da er det bedre at vi tar noen hver, og at jeg skriver til noen jeg finner interessante, og at noen skriver til meg hvis de finner meg interessante!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...