AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Registrerte profil på Sukker for noen måneder siden, og ser at 1.000 personer har besøkt profilen min. Av disse er det vel bare rundt 60 som har tatt kontakt. Det vil jo si at over 900 har sett profilen, men ikke vært interessert. Vil det si at jeg er upopulær på Sukker? Eller er det vanlig å få litt lite? Jeg får vel en 3-5 meldinger per dag. 5-6 personer har jeg skrevet mye med, og disse har alle bedt om å få treffe på meg. Jeg har imidlertid ikke sagt ja til det foreløpig, for jeg er midt i en flytteprosess og har travle dager nå. Jeg pleier å få ganske mye oppmerksomhet på byen etc., og får ofte komplimenter for utseendet mitt. Likevel er jo interessen litt laber på Sukker... lurer på om jeg skal gjøre noe med profilen min, eller hva. Hvor mange henvendelser pleier dere å få?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Tsssjjjhhh. Ingenting er bra nok. ???? synes du at jeg burde være fornøyd, skjønte ikke helt hva du mente? er du på sukker selv?
-Jiinxs- Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Ja, jeg synes du burde være fornøyd. Om du ikke får samme respons som du gjør på byn skyldes vel at noen sikkert vegrer seg med å ta kontakt, mtp at du beskriver deg som en som vekker oppmerksomhet. På byn så har de sikkert drukket en del, og tar sin styrke ifra det. Ja, jeg er også på sukker, men jeg er mann som du ser så jeg er ikke i nærheten av å komme i antall meldinger som du har fått.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Og på byen får man ikke en beskrivelse på forhånd. Utseende er ikke alt.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Hehe, hardt liv å være jente på sukker. Dere aner ikke hvor lett dere har det!
Rusken Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Sender du mange meldinger da? Fikk en del med en gang jeg ble medlem, og etterhvert ble det færre og færre.
Kjakalaksen Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Vil påstå du er ganske populær. Nå aner ikke jeg hva som er et normalt antall mld å få der inne som kvinne. Jeg som mann har fått ca samme antall meldinger og besøk som deg iløpet av de to mnd jeg har vært der (uten å være så aktiv selv), så vil tro gjennomsnittet for kvinner er MINST like mye. Jeg ble ihvertfall overrasket over responsen, da jeg trodde det var en overflod av mannfolk på sånne sider. Må nevnes at av de 1000stk som har vært innom deg, så kan mange av de besøkene være fra samme person. Det er altså ikke 1000stk forskjellige personer (sannsynligvis). Med mindre jeg er helt på bærtur. Jeg ville ihvertfall ikke ha klaget hvis jeg var deg TS For mye pågang blir bare masete uansett.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Vil påstå du er ganske populær. Nå aner ikke jeg hva som er et normalt antall mld å få der inne som kvinne. Jeg som mann har fått ca samme antall meldinger og besøk som deg iløpet av de to mnd jeg har vært der (uten å være så aktiv selv), så vil tro gjennomsnittet for kvinner er MINST like mye. Jeg ble ihvertfall overrasket over responsen, da jeg trodde det var en overflod av mannfolk på sånne sider. Må nevnes at av de 1000stk som har vært innom deg, så kan mange av de besøkene være fra samme person. Det er altså ikke 1000stk forskjellige personer (sannsynligvis). Med mindre jeg er helt på bærtur. Jeg ville ihvertfall ikke ha klaget hvis jeg var deg TS For mye pågang blir bare masete uansett. Hva er hemmeligheten?
Kjakalaksen Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Si det, ikke er jeg stinn av gryn ihvertfall Ikke modellkjekkas heller, men helt ok sikkert. Hadde vel ikke fått sånn respons med å se ut som en dass vil jeg tro.
Pene sko... Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Hemmeligheten er vel å bare poste hunk-bilder av seg selv og lyve på seg et spennende liv. 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 5-6 meldinger daglig!? Da er jeg jammen meg upopulær på sukker. Men jeg har i grunn ikke noe imot det jeg, hadde ikke hatt tid eller lyst til å svare på så mange meldinger.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Si det, ikke er jeg stinn av gryn ihvertfall Ikke modellkjekkas heller, men helt ok sikkert. Hadde vel ikke fått sånn respons med å se ut som en dass vil jeg tro. Nei, det hadde du nok ikke. Kanskje det bare er jeg som "ser ut som en dass". Jeg får i alle fall tilnærmet null respons så noe må jeg jo gjøre feil.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #14 Skrevet 13. november 2011 Jeg har vært på sukker i overkant av 3 uker nå og har 1500 treff på siden min. FIkk en del mail da jeg registrerte meg, men i det siste har det blitt litt mindre. Har ikke truffet noen ennå. VIrker på meg som det er mye tullemenn på sukker, så usikker på hvor lenge jeg blir der...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #15 Skrevet 13. november 2011 Jeg har vært på sukker i overkant av 3 uker nå og har 1500 treff på siden min. FIkk en del mail da jeg registrerte meg, men i det siste har det blitt litt mindre. Har ikke truffet noen ennå. VIrker på meg som det er mye tullemenn på sukker, så usikker på hvor lenge jeg blir der... Det er vel like mange tullemenn der som alle andre steder. Men det finnes heldigvis normale oppgående menn der også!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #16 Skrevet 13. november 2011 Godt å høre! Kanskje jeg blir der litt til!
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 jeg fikk også 4-6 poster hver gang jeg var pålogget. men så ble jeg flau og tenkte at noen kom til å kjenne meg igjen, så jeg sletta meg hehe.
Kjakalaksen Skrevet 13. november 2011 #18 Skrevet 13. november 2011 Jeg har vært på sukker i overkant av 3 uker nå og har 1500 treff på siden min. FIkk en del mail da jeg registrerte meg, men i det siste har det blitt litt mindre. Har ikke truffet noen ennå. VIrker på meg som det er mye tullemenn på sukker, så usikker på hvor lenge jeg blir der... Gjelder å sile ut alle gærningene. Har samme inntrykk selv, bare av jentene vel og merke. Kan være litt pes selvfølgelig, men plutselig så dukker det opp noen som virker lovende. Ihvertfall min erfaring :gjeiper: Merker fort hvem som sender ut standardmeldinger til ørten stykker av gangen.
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. november 2011 #19 Skrevet 13. november 2011 Gjelder å sile ut alle gærningene. Har samme inntrykk selv, bare av jentene vel og merke. Kan være litt pes selvfølgelig, men plutselig så dukker det opp noen som virker lovende. Ihvertfall min erfaring :gjeiper: Merker fort hvem som sender ut standardmeldinger til ørten stykker av gangen. så det er ikke bare menn som gjør det hehehe..
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 Takk for svar, dere Grunnen til at jeg lurte, er at jeg hadde hørt at jenter på Sukker får så vanvittig mange meldinger. Og siden jeg selv ikke får så mange, begynte jeg å lure på om menn fant meg uattraktiv. Det er aldri gøy å bli avvist, enten det er på nett eller byen. I profilen har jeg innrømmet at jeg er litt sjenert (der hvor man krysser av for 3 personlighetstrekk du kjenner deg igjen i). Kanskje det kan være turnoff for en del? Virker som om samfunnet i dag foretrekker best den utadvendte og litt ekstroverte typen jenter..? I tillegg har jeg krysset av for barneforeldre ønskes ikke. Det er jo ikke noe absolutt krav, om jeg treffer den rette. Men på nettet kan man jo sile litt, og da er det jo en fordel å ønske noen som er i samme situasjon som en selv. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå