Drømmeren Skrevet 31. oktober 2012 #681 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan står det til i denne "stua"? fullt opptatt? Synes det er sååå spennende! er så spent på deres vegne at jeg har sommerfugler i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 31. oktober 2012 #682 Del Skrevet 31. oktober 2012 God kveld! Vel, nå er det onsdag, og i følge legen min er ikke EL så langt unna. Men hittil har jeg ikke kjent noe særlige "smerter". Kun ett og annet stikk i den regionen. Så det er bare til å vente å se! Sengekos skal vi ha uansett:) Ja, nå har hovedproduksjonen vår begynt også! Det er veldig spennende og jeg gleder meg til vi har kommet ordentlig i gang! Men gleder meg enda mer til juleferien, altså... det må jeg innrømme. Blir så godt å bli ferdig med eksamener og mas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 31. oktober 2012 #683 Del Skrevet 31. oktober 2012 Happy humping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 1. november 2012 #684 Del Skrevet 1. november 2012 Æææ... er så usikker og spent og.. ja..alt annet på om det blir eggløsning denne gangen! Jeg kjenner at jeg er litt øm nederst i magen. Hatt litt stikkinger i dag også. Jeg skal ta en el. test i morgen tidlig for å sjekker. Har 2 tester igjen. Så jeg tenker å ta en i morgen og en på søndag. Jeg tør heller ikke håpe så mye på el. For jeg vet at sjansen for null el er der.. og er kanskje større enn sjansen for el. Men jeg tror at siden jeg er øm i magen i dag og at disse stikkingene holder på, at det kanskje er et egg på vei Liker forresten ikke ordet egg i den sammenhengen. Hadde vært bedre om det het noe annet Nå venter jeg bare på ømme bryster da. For det hadde jeg sist el. I tillegg til ømhet i magen. Så jenter, om dere har noe babystøv og fingre dere kan krysse, hadde jeg satt stor pris på det! Dagene denne uken har gått kjempe fort. Regissøren vi har med oss nå er så utrolig dyktig og morsom å jobbe med! Jeg gleder meg til å se det ferdige prosjektet i midten av november. Tror det kommer til å bli dødskult, faktisk! Så nå sitter jeg å leser boken og manuset samtidig, faktisk. Er ikke helt begeistret for manuset, så prøver å notere meg litt forskjellige saker og ting som mangler i forhold til boken. Men nå er jo klokken 22:28, gitt! Og jeg skal tidlig på an i morgen! Så jeg tror jeg skal hoppe en liten tur i dusjen og vente på at min elskede skal komme hjem fra trening sånn at jeg kan få no kos... If you know what I mean Ha en god natt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. november 2012 #685 Del Skrevet 1. november 2012 *slenger ned et tonn med babystøv på bordet foran deg* Kos deg med skole videre imorgen! Så moro det høres ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 1. november 2012 #686 Del Skrevet 1. november 2012 Sender deg all verdens babystøv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 2. november 2012 #687 Del Skrevet 2. november 2012 Tusen takk, Roseduft:) Jeg har nå tatt en el.test.. kjenner jeg er spent nå, for jeg klarer aldri helt å tolke de testene. Så jeg legger bare rett og slett ut bildet her, så kan jo dere prøve å se? Er kanskje litt dårlig lys,da. Men...hjelp mich? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. november 2012 #688 Del Skrevet 2. november 2012 Enten er EL rett rundt hjørnet, eller den har akkurat vært. Og hadde du ikke hatt EL, så hadde du ikke hatt SÅ sterk strek overhodet Så, er bare å bedrive tiden med lakenkrøll, Adeline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 2. november 2012 #689 Del Skrevet 2. november 2012 Enten er EL rett rundt hjørnet, eller den har akkurat vært. Og hadde du ikke hatt EL, så hadde du ikke hatt SÅ sterk strek overhodet Så, er bare å bedrive tiden med lakenkrøll, Adeline! *måpe* Virkelig? Men hvilken strek er det som skal være sterkest da? Klarer liksom ALDRI å få det inn i huet! Vi har hatt hyppig sex i det siste. Enten hver dag eller hver dag. Hadde også sex på onsdag og kommer til å krølle litt av hvert i dag også og helt frem til mandag Da skal det vel holde, tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. november 2012 #690 Del Skrevet 2. november 2012 Den første streken er kontrollstreken. Det er den andre som skal bli like sterk som den første Ja, da synes jeg dere gjør en god jobb! Spermen lever jo også inni der noen dager, så sånn sett så har dere jo høy sjans for å ha truffet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 2. november 2012 #691 Del Skrevet 2. november 2012 kjære tid! ja, da er det bare til å stå på til helgen er over! Må innrømme at det er litt spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 2. november 2012 #692 Del Skrevet 2. november 2012 Den streken som er nærmest det grønne partiet på testen der er kontroll streken! Så jeg vil absolutt anta at den er positiv Er hvertfall slik min test slo ut da jeg både trodde og følte på hele kroppen at el var på gang, for snart to uker siden!! Happy humping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 2. november 2012 #693 Del Skrevet 2. november 2012 Tusen takk, Roseduft:) Jeg har nå tatt en el.test.. kjenner jeg er spent nå, for jeg klarer aldri helt å tolke de testene. Så jeg legger bare rett og slett ut bildet her, så kan jo dere prøve å se? Er kanskje litt dårlig lys,da. Men...hjelp mich? oi, Oi, OI!!! Positiv el test jo!! Happy humping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 2. november 2012 #694 Del Skrevet 2. november 2012 Ai, ai, ai! Kjenner i allefall at noe er på G sør for navlen! Er veldig øm i dag! Og det var like ubehagelig med sex som jeg hadde fryktet Men det er jo et bra tegn, er det ikke? Men en ting er litt rart. Da jeg var på UL, sa gyno at eggene på høyre side var mer modent enn de på venstre. Men det er venstre side jeg har mest vondt i.. hva skjer med det da? Nå er det halloweenfest på skolen, da. Jeg orket ikke å gå. Er ganske sliten etter denne uken. Og vil uansett ikke drikke noe når el er på gang! Så i kveld har vi spist lasagne og sett på Sons of Anarchy og Dexter! Og nå er jeg trøøøøtt som bare det! Så med det runder jeg av, og ønsker alle en god natt:) Heij Heij! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 3. november 2012 #695 Del Skrevet 3. november 2012 I dag har jeg ikke lenger stikkinger i magen eller de typiske el.smertene. Så jeg tok en el.test i dag også,jeg. Og den var så negativ som det går an å bli! Det var kun en kontrollstrek og kanskje en antydning til teststrek! Så.. da har jeg hatt eggløsning, gitt! Da er det vel ikke noe vits i å ta blodprøve hos legen? Bare håpe om at det har klaffet/egget fester seg? ÆÆÆÆÆÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. november 2012 #696 Del Skrevet 3. november 2012 Da har du hatt EL veitu spennende, Adeline!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 3. november 2012 #697 Del Skrevet 3. november 2012 Så spennende!!!! Krysser fingrene for full klaff og en spire hos deg denne pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 3. november 2012 #698 Del Skrevet 3. november 2012 Babystøv!!!!! and lots of it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 4. november 2012 #699 Del Skrevet 4. november 2012 God morgen Jeg synes det er vanskelig å tenke på at jeg har hatt el, jeg! Alt tyder jo på det. Smertene og testen..men selvom vi har hatt umåtelig mye sex siden siste dag med TR , og vi aller mest sannsynlig har dekket el, er det èn liten del av meg som bremser meg litt i tilfelle det ikke funker denne gangen heller ÅÅ...men håper det.. virkelig. Tenk for en god nyhet det blir rundt julemiddagen med mor og far MEN seriøst, vi har hat sykelig med sexlyst begge to I går, f.eks, lo og tullet vi litt, og plutselig! BowchickaWow WOOOW! Men det er gøy da!! I dag er jeg nødt til å lese ferdig boken til vi begynner med manuset! Den er så tung og teit, synes jeg...selvom det er et "mesterverk". Så jeg har hoppet over to kapitler og nå leser jeg kapittelsammendrag på sparknotes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 4. november 2012 #700 Del Skrevet 4. november 2012 God kveld Ja, jeg har faktisk bare ligget i sengen i hele dag, jeg! Min kjære lagde frokost til meg i dag og greier. Og vi har bare kost oss! Nå sitter han inne på kontoret sitt å gjør skoleting, og jeg holder nå på å se filmen som er laget av boken vi lager forestilling av. Den er så sykelig dårlig!! Jeg skal ikke begynne å jakte på symptomer, særlig ikke SÅ tidlig etter EL. Men føler at magen min er litt rar i dag. Helt nederst... litt stinn, på en måte.Føles litt ut som å være støl, uten å være støl. Det er ikke vondt, men litt ubehagelig..litt ømt. Wow..det var vanskelig å forklare. Men det er en merkelig følelse.... Tror jeg kommer til å gå til legen for å ta blodprøve uansett. Må nesten få den bekreftelsen på at det faktisk VAR en EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå