Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

OOhh, kanskje det er en liten spire der inne i magen din!! :lur:

Skjønner veldig godt at du ble irritert på dine "nye kollegaer"! Har selv jobber i servicebransjen og hatt med sånne latsabber å gjøre. Forferdig slitsomt og irriterende! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

OOhh, kanskje det er en liten spire der inne i magen din!! :lur:

Jooo.. det KAN jo være,da.. Men tok en test i går ettermiddag. Den var negativ. Men det er jo anbefalt at man tar den på morgenen..

Huff.. ikke vet jeg. Er det ikke positivt nå, eller TR kommer om en stund, blir jeg rimelig irritert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi, så spennende at du er midt i teste-tid, Adeline :popcorn: Her må jeg følge med!!

Og jeg kan også skrive under på at det er utrolig irriterende å måtte forholde seg til latsabber på jobb.. Og jeg blir også nesten litt fascinert over at de ikke tenker mer over hvilket inntrykk de etterlater. De jentene som har arbeidsuke hos dere nå, vil sikkert ha seg en jobb ved siden av skolen etter hvert, og da hadde det jo vært gull verdt for dem å kunne få referanse fra dere. Men det setter jo den oppførselen en effektiv stopper for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ville ikke ventet i spenning:p

Nei, de jentene får ikke gode tilbakemeldinger fra meg med mindre de virkelig skjerper seg. Jeg sa til han som skulle jobbe i morgen at han måtte kjøre de hardt:p Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jenter på arbeidsuke er ikke akkurat arbeidsjern, nei! :fnise: Husker jeg var på arbeidsuke selv, men jeg var alene så det var bare å jobbe på! Slitsomt når de ikke prøver litt en gang, da!

Hvordan jobb har du? Husker ikke om jeg har spurt tidligere.. :sjenert:

Jeg forstår frustrasjonen med lang syklus, håper du får klarhet med testen i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, det er skikkelig irriterende!

Jeg jobber som kokk på pizzasjappe;)

-------------------

Haha! Det skjedde noe ganske rart i sted! Og morsomt! Jeg sa til kjæresten at han måtte legge seg ned ved siden av meg på sofaen slik at jeg kunne ligge i armene hans mens vi så på TV. Også legger han seg ned, men klarer på "slå" ryggen inn i nesen min. Og HERREGUUUD så jeg skreik!! Etterfulgt av hulking, tårer på størrelse med en mellomstor elv, og litt latter. Det rare var at jeg ikke fikk vondt i det hele tatt:p

Han prøvde å trøste meg og lo om hverandre og jeg gråt som en baby og lo mens jeg hadde tid.

Herregud, det var en bizar opplevelse:p

Nå er jeg døds trøtt og vurderer å legge meg om 2 strakser. Skal til tannlegen i morgen, men har fri hele dagen. Og DET er deilig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PurpleLady

Kjipt med negativ test, da... Men hvis det er en trøst, så testa storesøstra mi negativt med 2 av 3 graviditeter... med den siste nå (ho er ca 17 uker på vei) fikk ho ikke positiv test før uke 13... da hadde ho vært hos legen og tatt blodprøver og alt flere ganger! Så det er jo fremdeles håp, så lenge ikke mensen kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Kjipt med negativ test, da... Men hvis det er en trøst, så testa storesøstra mi negativt med 2 av 3 graviditeter... med den siste nå (ho er ca 17 uker på vei) fikk ho ikke positiv test før uke 13... da hadde ho vært hos legen og tatt blodprøver og alt flere ganger! Så det er jo fremdeles håp, så lenge ikke mensen kommer ;)

Hmmmm... Får håpe at det er det da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hallo! Takk for alle kryssede fingre!

På vei hjem fra cafèbesøk med en venninne! Forte meg hjem og rydde til det kommer en jente på visning. Må på do!

Tenkte å ta en test nå. En strimmel, vell å merke. Noen erfaringer med strimmel?

Er på dag 7 med ikm nå. Dag 45 i syklus. Må innrømme at jeg blir veldig oppgitt om TR kommer snikende. Selvfølgelig.

Men jeg har aldri hatt en syklus på 45 dager and counting.

Og jeg forventer jo litt når jeg går på disse tablettene, da.

Vi snakker alvor, Halvor.

Men nå ble jeg skikkelig kvalm av å skrive mens jeg sitter på bussen og i tillegg er inni h******s tissetrengt:/

Sjekker inn igjen etter 20:00!

Iinntil den tid, Shallabais!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Dro rett innom gynekologen i dag for å høre hva blodprøven jeg tok 23.dag i syklusen viste.

Jeg har visst ikke hatt eggløsning denne mnd i det hele tatt....

Faen, at skal være sånn....

Vet at det finnes kvinner som har det enda vanskeligere. Men det gikk ganske mye inn på meg. Føler me sliten av egentlig ingenting akkurat nå. Fikk en til å ta over vakten min... Nå vil jeg bare grave meg ned ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff....

Så kjedelig dette må være for deg! Slitsomt liksom........ :klemmer:

Vet ikke helt hva jeg skal si. Håper det snart blir orden for dere! Det fortjener dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Huff....

Så kjedelig dette må være for deg! Slitsomt liksom........ :klemmer:

Vet ikke helt hva jeg skal si. Håper det snart blir orden for dere! Det fortjener dere!!

Takk:) ja det er veldig frustrerende...

Nei, det er egentlig ikke så mye å si. Det er som det er. Men én dag poster jeg et innlegg med et bilde av en positiv test! I dag er det èn dag mindre!

Er ganske trøtt for tiden. Da jeg kom hjem i dag gikk jeg å la meg i sengen og sovnet med èn gang. Veldig godt! Nå sitter jeg å ser på Mad Men og ønsker at jeg var ung på 60- tallet:p jeg er nok ikke den første.. Hehe.

Tenkte å strikke to babysokker i dag. Nå når jeg endelig har lært meg å felle, skal det ikke bli noe problem! Den første sokken jeg strukket ble bare klumpete og rar:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Takk:) ja det er veldig frustrerende...

Nei, det er egentlig ikke så mye å si. Det er som det er. Men én dag poster jeg et innlegg med et bilde av en positiv test! I dag er det èn dag mindre!

Er ganske trøtt for tiden. Da jeg kom hjem i dag gikk jeg å la meg i sengen og sovnet med èn gang. Veldig godt! Nå sitter jeg å ser på Mad Men og ønsker at jeg var ung på 60- tallet:p jeg er nok ikke den første.. Hehe.

Tenkte å strikke to babysokker i dag. Nå når jeg endelig har lært meg å felle, skal det ikke bli noe problem! Den første sokken jeg strukket ble bare klumpete og rar:p

Uff stakkars, det høres utrolig frustrerende ut å ha så mye krøll med EL og syklus :(

Men det er imponerende at du likevel er så flink til å holde motet oppe og tenke på at en dag kommer du til å få positiv test også! For det er nemlig helt sant, den dagen kommer jo for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Uff stakkars, det høres utrolig frustrerende ut å ha så mye krøll med EL og syklus :(

Men det er imponerende at du likevel er så flink til å holde motet oppe og tenke på at en dag kommer du til å få positiv test også! For det er nemlig helt sant, den dagen kommer jo for deg også :)

Ja, man må liksom holde motet oppe og tenke fremover:) men det er jo veldig vanskelig til tider!

I går var jeg på loppemarked og fylte en pose med klær for 100kr! Også gikk meg og kjæreste på bowling, etterfulgt av pizza og tv serien Rome:) også drakk vi masse kald cola<3

Jeg tror jeg har fått et symptom av disse tablettene jeg går på. Løs mage. Seriøøøst.... Helt grusomt. Og for hver gang jeg går på do kommer hemoroidene tilbake hvis jeg har vært fri for de noen dager. Haha! Latterlig. Så jeg går rundt litt hjulbeint:p

Jaja.. Vondt i skinken er vel ikke det verste som kunne skjedd:p

Nå er det iallefall bare 2 timer igjen på jobb! Wohooooo!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...