Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juli 2012 #461 Del Skrevet 21. juli 2012 Morro! Når har du IKM? Vel, det er aldri 100% sikkert. Hvis jeg har hatt eggløsning, har jeg i såfall hatt det før den 18, som teoretisk sett var min eggløsningsdato. Men 1.August er IKM i følge kalenderen min Alt for lenge til, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juli 2012 #462 Del Skrevet 21. juli 2012 God lørdag, mine damer! Nå skal jeg snart kjøre mine foreldre til flyplassen! De skal til Kreta i dag! Så nå må jeg faktisk stikke! Skal skrive mer senere i dag, men må bare få med at jeg tok en EL test i dag som har HELT negativ. Kun en kontrollstrek. Det er slik testene mine har vært før når jeg har tatt de! Må løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riesling Skrevet 21. juli 2012 #463 Del Skrevet 21. juli 2012 hei, ser at vi begynte prøvingen samtidig spennende, lykkke til frem mot IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juli 2012 #464 Del Skrevet 21. juli 2012 hei, ser at vi begynte prøvingen samtidig spennende, lykkke til frem mot IKM Lykke, lykke til til deg også ______________________ Da var familien kjørt til flyplassen og jeg har plantet meg i sofaen etter litt smårydding på kjøkkenet. Det som er greien, er at mamma står som regel alene om ryddingen etter 2 gutter og en mann. Papirer flyter, leker blir slengt rundt og oppvasken blir aldri tatt, med mindre hun spør om det. Og de har et ganske stort hus. Så jeg tenkte å bruke tiden mens de er på ferie nå i 2 uker, til å gjøre henne litt azur med rydding og vasking av klær og diverse. Snille meg I kveld skal min kjære, som jeg heretter kommer til å kalle for A, på innflyttningsfest. Jeg har sikkert nevt det i ett eller annet innlegg før . Jeg tror jeg bare blir her hjemme hos mamma. Føler ikke helt for å drikke akkurat nå, med tanke på at en mulig eggløsning har vært. Også regner det og erskikkelig høstvær her.. SÅ jeg orker ikke tanken på å traske hjem igjen i dette drittværet. I tillegg til det har jeg ikke hjerte til å la pusekattene være ute i dette været..hele natten? Nei..huff.. Da vil jeg heller holde de med selskap! Senere skal jeg mikse meg litt Holliday dip og spise litt salt chips! Ikke nok med det! Jeg skal også spise hockey pulver.! Det er noe av det beste jeg vet! Ellers prøver jeg bare å ikke tenke for mye på alt som skjer nå. Har googlet meg ihjel om det er mulig at eggløsningstester blir svakere når el avtar.. Men har ikke blitt så veldig klokere Så jeg får bare vente og se! Men nå skal jeg inne og se hva dere har gjort i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. juli 2012 #465 Del Skrevet 21. juli 2012 Snille, flinke du!! Så koselig å hjelpe mammaen sin!! Har googlet litt nå, og leser at fler har erfart akkurat som meg, og flere andre her inne; test-strekene blir svakere ettersom EL er på "vei ut". Jeg bare gir deg det med t-skje!!! Jeg får ALLTID blenda el-tester når jeg ikke er rundt EL-tid. Så, du har hatt EL!!! Mmmmm, Holiday-dip!! Takk for tips Suss og klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juli 2012 #466 Del Skrevet 21. juli 2012 Snille, flinke du!! Så koselig å hjelpe mammaen sin!! Har googlet litt nå, og leser at fler har erfart akkurat som meg, og flere andre her inne; test-strekene blir svakere ettersom EL er på "vei ut". Jeg bare gir deg det med t-skje!!! Jeg får ALLTID blenda el-tester når jeg ikke er rundt EL-tid. Så, du har hatt EL!!! Mmmmm, Holiday-dip!! Takk for tips Suss og klem! Vettu hva! Av og til trenger jeg å få ting inn med t-skje For jeg klarer liksom ikke helt å tro på at noe endelig kan skje! Nå får vi bare krysse fingrene ekstra hardt! For jeg synes det virkelig er på tide med en liten spire!! Å! Vet dere hva??? Jeg hadde en skikkelig merkelig drøm i natt! Jeg drømte at jeg hadde fått en liten deilig baby som het Lilly. Det var så deilig å holde henne Hun var liksom min lille skatt Også skulle mamma sitte barnevakt for henne mens jeg var ute å kjørte. Og mens jeg satt i bilen fikk jeg så syyyykt lyst på en stor cupcake med deilig glasur på! Så jeg kjørte bort til der min far bodde da jeg var mindre. Og der hadde de startet en cafè med masse sitteplasser utenfor. JEg gikk inn, men fant bare kakestykker. Og det ville jeg ikke ha! Så da satt jeg meg inn i bilen igjen og sulle til å kjøre, da jeg plutselig kjørte i revers og rett på et bord hvor det satt et par. Jeg kastet de inn i bilen igjen og kjørte de opp på en parkeringsplass. Og da var vi venner. Jeg har jo en ganske merkelig fantasi når det kommer til drømmer. Så i morges søkte jeg på hva denne drømmen kunne bety. Og her er følgene: Å drømme om barn kan være en ønskeoppfølgene drøm. Et oppvakt og rent barn kan bety et vidunderlig kjærlighetsforhold. Å drømme om lilje (Lilly), symbolerer renhet og uskyld. Å drømme om sin mor, symboliserer enten at du vil lykkes i noe, eller at du vil få en oppgave. Å drømme om kake er et godt tegn. Utenom om når en kvinne drømmet at hun spiser sin egen brudekake Jeg er ikke sånn som tror helt på det å tyde drømmer, men synes det var litt gøy å se på symbolene i hva jeg har drømt Og en ting til! Jeg kom inn på skolen! Så da blir det Faglærerutdanning i drama på meg til høsten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. juli 2012 #467 Del Skrevet 22. juli 2012 Regntung søndag. Høsten har meldt sin ankomst her jeg bor, ihvertfall! Sovnet ikke før i 2- tiden tror jeg. Min lille pus lå å koste med meg hele tiden. Det er så tidig, for hun har som sagt ikke kommet frivillig bort til meg siden jeg flyttet fra henne. Og nå ligger hun bare med meg. JEg elsker det! Hun er så liten og deilig når hun presser det lille ansiktet intill mitt Våknet i 4-tiden av at hun ville ut igjen og våknet igjen av at hun sto og klamret seg fast til altandøren og ville inn. Hun er en skrue. Nå ligger hun opp¨meg igjen og sover. Den store katten, Muffe, er ute enda. Han blir alltid utrolig fornærmet når mamma og de reiser på ferie. Han synes tydligvis at han skulle fått vært med:fnise: I dag tenkte jeg å rydde videre. Vet ikke når jeg orker å reise hjem..det lille rommet er blir så utrolig fort rotete og hunden fyller huset av den intense snorkelyden I natt drømte jeg forresten at min tante var utro med en 2 meter høy satanist som hadde lær-kåpen full av våpen. Han hadde også en maske på seg. Det fikk også min tante til slutt...det var rype motorsagmassakrer- maske og hunder hadde hun malt ansiktet helt hvitt. ÅÅ! Jeg var så sur på henne!!! Men hun syntes ikke det var noe ille selvom hun har 2 barn og en mann som forguder henne. Jeg sendte henne en melding om drømmen jeg hadde. Og hun svarte at de satt akkurat å snakket om utroskap der de var Hun er på ferie i Spania med et vennepar. Så timingen var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. juli 2012 #468 Del Skrevet 22. juli 2012 Tar en oppdatering til,jeg Sitter å googler litt om eggløsningstester som blir svakere etter EL. Selv om Nuttapia har matet meg med t-skje, klarer jeg ikke helt å tro på at el har vært. I hvertfall ikke på at vi kanskje har truffet denne gangen. Tenker på symptomer og sånn.. Og det er vel kanskje for tidlig for symptomer, er det ikke? Sett at EL var kanskje 16? Bortsett fra lette menssmerter den 20 og liiiitt stikk i magen på høyre side og ved navlen den 21/natt til i dag, har jeg ikke hatt noe.. Og de stikkene er garantert ingenting. Garantert.. Jeg tør liksom ikke å stole på kroppen min. Kroppen min er en notorisk løgner som godter seg når den gir meg falske tegn. Vi er uvenner enn så lenge.. Men da er det snart en uke siden evt EL,da,.. men jeg kommer til å ta utganspunkt i 18 eller noe. JEG HAAAATER DENNE VENTINGEN! vil bare ha en positiv test nå, jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. juli 2012 #469 Del Skrevet 22. juli 2012 God søndag!! Hva mener du med 18? 18 dager fra EL til ikm? Haha, for en drøm! Fantastiske greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. juli 2012 #470 Del Skrevet 22. juli 2012 God søndag!! Hva mener du med 18? 18 dager fra EL til ikm? Haha, for en drøm! Fantastiske greier Åja, ja det var jo grådig knotete skrevet av meg 18.juli,mente jeg. At jeg hadde el. den 18 juli..selv om jeg vet at hvis jeg hadde el. var det før den 18...juli:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 22. juli 2012 #471 Del Skrevet 22. juli 2012 Heei! Sniker innom og legger ifra meg et spor! blir spennene å følge med fremmover! skjønner godt hva du mener med ønske om positiv test med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 23. juli 2012 #472 Del Skrevet 23. juli 2012 Heia, det blir veldig spennende å følge deg fremover. Jge krysser alt jeg har av fingre for at du snart skal få en positiv test. Er det ikke en eller annen "regel" for hvor lenge/tidlig etter EL en kan teste for å kunne få positiv hvis en er gravid? Jeg har humret mye av alle de drømmene du har hatt det siste året. Du har jammen livlige søvnmønstre.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 23. juli 2012 #473 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei hei! Symptomer trur jeg er for tidlig å merke men noen sier jo at de fikk symptomer med en gang Er det første barnet? Ville testet meg neste mandag jeg Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #474 Del Skrevet 23. juli 2012 Heei! Sniker innom og legger ifra meg et spor! blir spennene å følge med fremmover! skjønner godt hva du mener med ønske om positiv test med en gang! Hei! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #475 Del Skrevet 23. juli 2012 Heia, det blir veldig spennende å følge deg fremover. Jge krysser alt jeg har av fingre for at du snart skal få en positiv test. Er det ikke en eller annen "regel" for hvor lenge/tidlig etter EL en kan teste for å kunne få positiv hvis en er gravid? Jeg har humret mye av alle de drømmene du har hatt det siste året. Du har jammen livlige søvnmønstre.. Ha en fin dag! Jeg hadde en ganske rår drøm i natt også. Men det har jeg glemt! Akkurat det er jeg ikke sikker på. Men jeg tør ikke å teste før evt. 1 august,jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #476 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei hei! Symptomer trur jeg er for tidlig å merke men noen sier jo at de fikk symptomer med en gang Er det første barnet? Ville testet meg neste mandag jeg Krysser fingrene for dere Ja,jeg har lest om folk som merker det bare noen dager etter... Jeg har ikke barn fra før Teste nå på mandag? I dag? Det tror jeg ikke at jeg tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #477 Del Skrevet 23. juli 2012 Ahhh.. kan ikke vente til denne dagen er over! Jeg gruer meg sånn tli å sitte barnevakt for de 3 niesene til A. Misforstå meg rett. De er nien nydelige jenter. Men forrige gang slo minstejenten seg helt vrang. Og jeg synes det er veldig vanskelig å være en autoritær person for barn man kun ser en sjelden gang. Og som jeg sa i et tidligere innlegg, synes jeg ikke det er noe stas å sitte barnevakt der fordi vi aldri hører noe fra foreldrene ellers. Det er kun når de trenger hjelp. Og sånn liker ikke jeg. Enkelt og greit. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med å spørre noen om barnevakt når det var det eneste jeg spurte de om. Egentlig var det jo foreldrene til A som skulle sitte barnevakt. Men de reiste jo på ferie. Så da falt det på oss. Og vi reiser jo snart ut av byen for 3 år. Og å sitte dyre og barnevakt i tilsammen 3 uker er noe jeg absolutt ikke kunne tenke meg å bruke den siste tiden min her på... Nå klager jeg masse, jeg vet det. Men det irriterer meg sånn! Nå sitter jeg hos mamma og holder på å vakse en haug med klær jeg hadde med meg. Men rett før jeg reiste, spurte A om han kunne gå å trene klokken 6. Og vi skal sitte barnevakt fra klokken 14:30. Selvfølgelig skal han få gå å trene, men.. Jeg vil ikke være der alene... Så nå skal jeg i allefall vaske ferdig disse klærene også skal jeg kjøre bort til A og ungene. SÅ får han gå å trene. Men hva i alle dager skal vi gjøre når de skal legge seg?? Når A er på besøk hos de er de helt i 100 og slår seg aldri i ro. Sist gang vi passet de, var jeg den strenge. Men han aser (haser?) de sånn opp rett før de skal legge seg at de aldri slår seg til ro.. Nei, jeg ser for meg at det kan bli en utfordring i dag/kveld/natt. Hmfr.. ___________________________________________________________________________________ Jeg har planlagt å reise på en liten jentetur med en venninne rett opp til hytten. Og når jeg sa det til A i dag så det ut som han ble litt furt for at han ikke skulle være med. Kanskje vi bare skal ta gubbene med oss da.. Kan jo bli koselig det også, men det blir liksom ikke tid til noe jenteprat da. Og det er jo mest sannsynlig siste gangen på en stund vi får være sammen. Men vi får se... Ellers har jeg ikke så mye mer på hjertet en all den klagingen jeg har skvist ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littleangel66 Skrevet 23. juli 2012 #478 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei! Henger meg på og snik leser litt jeg.. Ønsker deg/dere masse lykke til med prøvingen! Håpe du får positiv test snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #479 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei! Henger meg på og snik leser litt jeg.. Ønsker deg/dere masse lykke til med prøvingen! Håpe du får positiv test snart! Så koselig! elsker sniklesere:) Tusen, tusen takk! En positiv test hadde passet veldig godt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littleangel66 Skrevet 23. juli 2012 #480 Del Skrevet 23. juli 2012 Så koselig! elsker sniklesere:) Tusen, tusen takk! En positiv test hadde passet veldig godt, ja Mhm! Det ordner seg alltid for snille jenter vettu! Håper på positiv test og krysser fingrene for oss begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå