Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Macaron

Så slit med så mye frustrasjoner.. Men veldig bra at du kan starte med Pergo nå da, du skal se at det begynner å skje ting nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Hei!!

Nå har vi flyttet til svigers! Etter å ha vasket og styrt på!

Så nå sitter jeg her på rommet og ser på hotel Cæsar mens jeg lurer på hva jeg skal finne på i dag.

Klokken 18:00 skal jeg til min tante på bursdagsbesøk/rekefrst! Hehe. Så inntil da, vet jeg ikke helt hva som skjer.

Var forresten på Ozzy osbourne -konsert på tirsdag! Det var helt fantastisk! Den gamle mannen har det fortsatt:)

Hmmm ,,. Hva mer da... Jo! Jeg har begynt på pergotime nå da:) så nå håper jeg virkelig EL kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må ha være kult på Ozzy-konsert!!

Krysser fingre og heier på EL med deg!

Ha en strålende uke, slenger fra meg litt baby-støv her inne :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei mine kjære følgere!

Jeg har vært innom og lest tilbakemeldingene deres, men har ikke kunnet svart, da mobilen min med brukernavn og passord har forsvunnet og kjæreste har holdt på med bachelor nå i 3 uker i strekk. :filer:

Så jeg har ikke hatt tilgang på noe som helst på en stund :fnise: Inntil nå da! Bachelor ble innlevert i går og nå er han ute å feirer med et pang med kompisene sine! Det unner jeg han, etter alt det slitet! Så skål, min elskede! Kos deg! :skaal:

VEL!!! Her kommer en update på det mest fantastiske som har skjedd meg siden 1935!!

Var hos gynokologen på...onsdag 08:05. Fikk tatt en innvendig ultralyd som viste at enkelte egg på venstre siden har blitt større!!!!! :jepp: :jepp: :hakeslepp::sjokkert::eeeh::danse:

Legen sa at medisinen ser ut til å funke og at eggløsing vil finne sted nå i disse dager!!!!! I DISSE DAGER, I SAY!! :hakeslepp:

Fy søøøøøren jeg er så giret!! Hehhe! Jeg har 2 eggløsningstester som jeg skal ta. En i morgen og en på søndag.

Også skal jeg ta blodprøve den 19. juni for å se om jeg har hatt eggløsning. Og hvis jeg har hatt det kan det være gode muligheter for at jeg har fått en liten spire!!! :biggrin::hakeslepp:

Jeg håper av hele mitt hjerte at det skjer noe nå altså! ahhhh.. Men hvis det ikke skjer for oss nå, har jeg 3 perioder til med pergotime. MEn jeg må ta det hver 2 mnd. Hun sa at jeg kunne øke dosen til 4 tabletter da. Og det er det meste. Jeg gikk på 3.

Hun sa også at hvis ikke det funket, ble det lapraskopi. Håper ikke det går så langt.. Men at vi treffer nå.. NÅÅÅÅ!!! :biggrin:

TENK hvis det skjer da!! Herreguuud!

Så, jeg tenker å :humpe: annenhver dag, hehe. Vi hadde :humpe: i går. Det blir sikkert ingenting i dag når han kommer hjem for å si det sånn. Men i morgen!! Kanskje vi bare skal ta det hver dag, hehe. Men når vi har :humpe: tenker vi aldri at: "Nå skal vi lage barn, gitt"! Og vi stresser ikke med det. Men jeg føler meg bare så optimistisk og ivrig, hehe! Tror dere skjønner hva jeg mener.

SÅ! Nå sitter jeg her hjemme hos svigers, som vi forresten har flyttet inn til nå og ser på Mildred Pierce. En serie med Kate Winslet. Handler om en 2barnsmor som blir forlatt av mannen sin under depresjonen på 1930-tallet. Har ikke helt fulgt med enda siden jeg skriver et enormt langt innlegg her :)

Tenkte kanskje å ta en :dusje: nå.. men jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder, siden jeg lukter drit etter å ha vært på jobben i morgen uansett. Hehe

Fikk feriepenger og lønn i dag også! Så nå har jeg fått unna noen regninger og drit. Det var deeeeilig! Så nå er alt bare fryd og gammen! Og jeg GLEDER meg som et lite barn til å ta el testen i morgen.

Det var SÅÅ gøy å se eggene mine på ultralyd, altså! Jeg kommer bare ikke over det! For forrige gang var de så små! Masse små egg.. Men nå er noen av de litt større!!! Gaaaah!!!!!

Håpe håpe håpe!

Fortsett å send babystøv!!! Det ser ut til å funke! hehe!

:vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, syntes det siste innlegget ditt var så søtt, det er koselig å se hvor utrolig giret og glad du ble over de gode nyhetene du har fått, og jeg unner deg det virkelig :) :) :) Kjempeflott at det ser ut til å skje noe nå, og jeg skal krysse alt jeg eier og har for at juni blir deres måned og at det blir en liten baby på dere i mars!

Edit: Og jeg sender selvfølgelig MASSE babystøv :strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe, takktakk!

Klarte ikke å dy meg så jeg tok en test nettopp. Men den var negativ. Men jeg tror kanskje jeg kan ha eggløsning i neste uke også siden syklusen min er så lang. Men legen sa jeg muligens har EL dag 17. Og nå er jeg på dag 12:)Så jeg gir ikke opp før TR kommer! :fnise:

WOHOOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nå sitter jeg hjemme hos min tante og passer hunden mens hun er på fotball-cup med ungene og mannen:)

I dag har jeg vært å feiret mormoren til sambo sin 80-års dag og handlet litt klær:)

Jeg venter fortsatt i spenning på en eventuell eggløsning. Har ingen symptomer da.... Men jeg vet ikke om jeg har hatt det før heller, så...

Fikk vite i går at en venninne fra folkehøgskolen er gravid i 17.uke! Det virker som alle rundt meg er i full gang! Vil ogsåååå!!

Nå skal jeg snart hente gubben på jobb og så skal vi lage lasagne til lørdagskos:)

Håper dere har en fin lørdag også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

God dag i stuen:)

I dag er det dag 15 i syklusen! Jeg har foreløpig ingen symptomer på eggløsning. Er det mulig med eggløsning uten syptomer?

Vet i allefall at el ikke har vært enda, så jeg satser på at den er i dag eller i morgen. Uansett blir det non stopp i sengen før tante rød kommer:p for å være sikkrr på at vi ikke har gått glipp av den.

Noen jeg hørte om hadde sex hver dag i 8 mnd eller noe! Det er jo litt drøyt,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ok! Kan hende jeg bare tuller her...men nå i kveld fikk jeg litt stikkinger på venstre side helt nede! På en måte litt øm?

Men det er helt sikkert bare innbilning:p

Kan jo hende jeg ikke har el-smerter, men at min 6 sans prøver å fortelle meg det! Haha! Huff..nå baler jeg fælt her.

Nå skal vi se Breaking Bad! Har hørt serien er bra:)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Sannelig...ble veldig øm på venstre side til slutt og veldig ømt da vi hadde sex..nesten litt vondt. KAN dette være eggløsning,mon tro? Å herrgud jeg håper det!!

Iiiiiik!!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PinkLeaf

Oioi! Så gøy! :5:

Jeg vedder på at du har rett i at det er el-symptomer som plutselig dukket opp på kvelden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Oioi! Så gøy! :5:

Jeg vedder på at du har rett i at det er el-symptomer som plutselig dukket opp på kvelden. :jepp:

Hvis det er det så er det jo kanonspennende!! Tror ikke kjøper fler el-tester når jeg skal ta blodprøve for å bekrefte evt eggløsning...da får jeg svar den 21.juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hallo:)

I dag har jeg vært på jobb til 4. Men oppgjøret mitt stemte ikke så jeg ble der til 16:35! Hater tall!

Skulle egentlig være med på avsluttningen på mkn lillebror sin skole,me ble sittende fast med oppgjøret.

Så etter jobb gikk jeg til frisøren for å stusse håret litt og så kom mamma og hentet meg og kjørte meg hjem. Snille mamma...

Og du kjære tid så vondt/øm jeg er i magen!! Kan ikke sitt meg ned hardt på en stol. Føler meg oppblåst også. Så jeg måtte bare hive på meg en joggebukse når jeg kom hjem.

Så nå ligger jeg utstrakt i sengen og skal se en film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg inn i din dagbok også jeg :) Her var det jo kjempe spennende :jepp:

Det er ikke alltid jeg kjenner det på kroppen når jeg har EL, men merker det som regel på utfloden :fnise:

Krysser fingrene for at du får EL nå snart! :nigo:

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...