Gå til innhold

Jeg er glad jeg er stygg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff da! Hva er det ved deg som får deg til å tro at du er et misfoster?

Hadde en heslig oppvekst som besto av mobbing og mye press, samt mangel på selvtillit vil jeg tro. Og ellers et veldig stygt utseende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er en universell sannhet.

Det blir sjelden noe bra forhold når mannen er mer attraktiv enn dama.

Spesielt ikke som tiden går.

Jaha? Hvorfor det?

Gjest Eurodice
Skrevet

90% av alle mannfolk er garantert styggere enn deg.

Mannfolk er generelt sett styggere enn kvinner :smoke: hehe

Selvfølgelig. Når du sier det, er det med tyngde :ironi: . Har du noen dokumentasjon på dette?

Skrevet

Jaha? Hvorfor det?

Fordi at damer liker å føle seg penere og mer attraktive enn mannen.

Det gir henne selvtillit og god selvfølelse.

Gjest Eurodice
Skrevet

Min selvtillit og selvfølelse er ikke avhengig av en mann. Du skriver så mye dumt.

Jeg spør igjen, hvor tar du dette fra?

Skrevet

Min selvtillit og selvfølelse er ikke avhengig av en mann. Du skriver så mye dumt.

Jeg spør igjen, hvor tar du dette fra?

Fra faktadatabasen min ;):ler:

• Liker 1
Skrevet

Nei. Selvtillit og god selvfølelse kommer innenfra, det er ikke ytre faktorer som en mann som gjør dette.

Jeg har selv vokst opp med den misopfatningen av eget selvbilde som TS beskriver, og det er kun en selv som kan rette opp i og lære seg å bli glad i en selv for den en er. Hva andre sier spiller ingen trille.

Skrevet

Nei. Selvtillit og god selvfølelse kommer innenfra, det er ikke ytre faktorer som en mann som gjør dette.

Jeg har selv vokst opp med den misopfatningen av eget selvbilde som TS beskriver, og det er kun en selv som kan rette opp i og lære seg å bli glad i en selv for den en er. Hva andre sier spiller ingen trille.

Ja, det er forsåvidt sant.

Men det jeg tenkte på er at HUN føler seg penere og mer attraktiv enn han. Altså innenfra. Ikke hva han sier, men hva hun ser, oppfatter og føler selv.

Og da er det altså en fordel at mannen er styggere og mindre attraktiv enn henne i hennes øyne. Påstår jeg.

Skrevet

Men det jeg tenkte på er at HUN føler seg penere og mer attraktiv enn han. Altså innenfra. Ikke hva han sier, men hva hun ser, oppfatter og føler selv.

Og da er det altså en fordel at mannen er styggere og mindre attraktiv enn henne i hennes øyne. Påstår jeg.

og jeg mener av hele mitt hjerte at dette er noe av det dummeste jeg har hørt. men ikke det tråden handler om. TS les det jeg skrev om hva som kommer innenfra, det var det nå litt foruft i.

Skrevet

og jeg mener av hele mitt hjerte at dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Du får tenke litt på det så skal du få se at jeg har rett :smoke:

Skrevet

Du får tenke litt på det så skal du få se at jeg har rett :smoke:

Nei du tar feil.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vil da vel for søren ikke ha en stygg mann! Han burde kanskje være krokrygget og halt også da, for at jeg skulle føle meg ekstra attraktiv.

Skrevet

Jeg vil da vel for søren ikke ha en stygg mann! Han burde kanskje være krokrygget og halt også da, for at jeg skulle føle meg ekstra attraktiv.

Ting tyder vel på at Steinar ikke er noe fruktfat, og at der er slik han overbeviser seg selv om at han har sjans... :nigo:

• Liker 1
Skrevet
TRYKK HER

Dette er feks ikke en dame med noe pent i seg.. alle er da ikke fine på sine måter.. det er bare bullshit

Det der er en mann...

• Liker 1
Skrevet

Det der er en mann...

:skratte::skratte::skratte:

Skrevet

Du har helt rett. J

Men ikke all selvtilliten og selvfølelsen som jeg har baserer seg på det.

Skrevet

Ting tyder vel på at Steinar ikke er noe fruktfat, og at der er slik han overbeviser seg selv om at han har sjans... :nigo:

Heldigvis ser jeg ikke ut som noe fruktfat, nei :smoke: hehe

Skrevet

Du har helt rett. J

Men ikke all selvtilliten og selvfølelsen som jeg har baserer seg på det.

Ikke på alle områder selvfølgelig, men det betyr nok mer enn de fleste kvinner liker å innrømme.

Derfor er det egentlig litt merkelig at ikke flere skjønner fordelene med mann som er mindre attraktive enn dem selv.

Men kanskje mange skjønner det også, for alt hva jeg vet.

Skrevet

Mener du, helt seriøst Steinar at kvinner flest ønsker seg en mann som er styggere enn dem? Det er virkelig det største sludder jeg har hørt om så er tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...