Gå til innhold

Jeg er glad jeg er stygg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er snill du, Steinar, men du er nok garantert penere enn meg :)

Det kan jeg aldri tenke meg.

Men det er jo øynene som ser. Smak og behag og alt det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stygg, eller mindre pen, og jeg troller ikke. Er dame :)

Skrevet

Merker jeg blir veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut! Tør du å legge ut bilde? Eller vet du om noen som ligner, som du evt. kan linke til? Har vanskelig for å tro at det er så ille som du skal ha det til..

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har jo følelser jeg også, så jeg savner vel noe(n) innimellom. :)

Men så prøver jeg å se det positive ved det, og det er at jeg får gå i fred. Jeg vil gå så langt å si at jeg t.o.m. kan gå hjem alene midt på natta uten at noen vil overfalle meg.

Så bra!

I dagens samfunn med alle overfallsvoldtektene er jo dette bare en positiv ting.

Skrevet

Jeg har aldri møtt noen jeg har syntes vært utrolig stygg, jeg prøver å se det beste i folk, og som regel finnes det masse fint i alle! jeg har ikke sett deg og ikke kjenner jeg deg, men jeg tror ikke så ille om deg som du selv gjør. Jeg tror at du er en person med mange kvaliteter, og som bare har møtt på litt motgang, som gjør at du har liten tro på deg selv... Pass på deg selv... :)

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Velg en fyr som er styggere enn deg selv. Dette er forøvrig en helt generell regel samme åssen du egentlig ser ut.

Mannen må alltid være styggere enn dama.

Og dette er en universell Steinar-sannhet?

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke glad at jeg er stygg. Har ikke plaget meg i oppveksten at ingen jenter synes jeg er kjekk siden jeg ikke var opptatt av jenter, brukte tida på andre ting. Det siste året har jeg prøvd meg på jenter. Jeg er direkte. Sier rett og slett at jeg blir bedre kjent, men jeg blir ignorert og det går fra å hilse på hverandre til at de bare holder kjeft når jeg møter på de. Det er jo jævlig gøy.

Skrevet (endret)
Det er jo litt trist å være stygg og en veggpryd, men som regel klarer jeg å glede meg over det også.

Hva legger du i "stygg"? Jeg klarer liksom ikke å se for meg noen som er direkte "stygge" (med mindre de har en eller annen sykdom el.l.)...

Se for deg en høy, slank dame med flott hår, og som har et ansikt som ... som ... en av damene i pondus, eller som en av de stygge kongelige damene ... thats me ...

Hvilke kongelige damer?

Endret av hulaboer
Skrevet

Og dette er en universell Steinar-sannhet?

Nei, dette er en universell sannhet.

Det blir sjelden noe bra forhold når mannen er mer attraktiv enn dama.

Spesielt ikke som tiden går.

Skrevet

Jeg vil i allefall ikke ha en mann som er enda styggere enn meg selv. Jeg er ikke TS, men vil ikke legge ut bilde. Det med at "alle er fine på sin måte" eller at alle har noe pent ved seg, er nok en kvinnelig tankegang, tror jeg.

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive meg selv, men jeg tror jeg ser litt sur ut. Er ikke så glad i å smile for jeg har stygge tenner. Også er jeg liten og litt klumpete.

Skrevet

Jeg vil i allefall ikke ha en mann som er enda styggere enn meg selv. Jeg er ikke TS, men vil ikke legge ut bilde. Det med at "alle er fine på sin måte" eller at alle har noe pent ved seg, er nok en kvinnelig tankegang, tror jeg.

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive meg selv, men jeg tror jeg ser litt sur ut. Er ikke så glad i å smile for jeg har stygge tenner. Også er jeg liten og litt klumpete.

Neivel, da vil du ikke ha noen mann da. Helt opp til deg selv det.

Skrevet

"Det finnes ingen stygge kvinner. Bare late kvinner".

Skrevet

Velg en fyr som er styggere enn deg selv. Dette er forøvrig en helt generell regel samme åssen du egentlig ser ut.

Mannen må alltid være styggere enn dama.

Hva i alle dager er det for noe sprøyt? Min mann skal være den kjekkeste mannen i verden for meg! Og ingen mennesker er stygge, det er også noe stort tøys.

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, dette er en universell sannhet.

Det blir sjelden noe bra forhold når mannen er mer attraktiv enn dama.

Spesielt ikke som tiden går.

Hva bygger du alle dine "sannheter" på? Ettersom du antagelig aldri har vært i noe forhold annet enn det innbilte til damen i nord, må du være uhyre attraktiv av utseende. På andre måter er du det ikke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ufattelig stygg og kan bli kategorisert som et misfoster... Likevel lar ikke menn meg være i fred. :(

Skrevet

TRYKK HER

Dette er feks ikke en dame med noe pent i seg.. alle er da ikke fine på sine måter.. det er bare bullshit

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er ufattelig stygg og kan bli kategorisert som et misfoster... Likevel lar ikke menn meg være i fred. :(

Huff da! Hva er det ved deg som får deg til å tro at du er et misfoster?

Skrevet

Jeg har så firkantet ansikt og store øyne og spiss nese, og mange har uttykket at jeg ikke er direkte pen..

Jeg ligner litt på de portrettene av de kongelige i gamle dager. De på rundt 16-1700 tallet...det har jeg også fått høre.

Gjest Dunderungen
Skrevet

Hehe, syns dette er en noe merkelig teori.. :gjeiper: Jeg er en gjennomsnittlig person. ''Tenna på tørk'' kan man kalle meg, med uren hud og potet nese. (Men skal jeg selv si det, så har jeg pene øyne hihi :fnise:)

Og jeg har aldri slitt med å finne meg menn. Har hatt både tiltrekkende menn(som andre har ment) og ikke så veldig tiltrekkende menn. Og sex partner har jeg ei heller aldri hatt mangel på, om jeg skulle vært singel. Og jeg er smått lubben, eller noen kilo ekstra som andre kaller det.

Tror det kommer mer an på selvtilliten og sjarmen du utstråler. Jeg er veldig sosial person, og tiltrekker meg mennesker fordi jeg er åpen for det meste. Når folk beskriver meg, sier de at jeg har en utstråling som fanger andre. Syns du heller burde prøve å finne de tingene du liker ved deg selv, og prøv å få det frem til andre mennesker. :) Tviler på at du er så ''stygg'' som du skal ha det til. Selvtillit, humor og en god dæsj med utstråling så har du nok av menn hengende rundt nakken, skal jeg si deg :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...