AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Det er jo litt trist å være stygg og en veggpryd, men som regel klarer jeg å glede meg over det også. Jeg prøver å tenke at jeg i det minste får være i fred. Det er ingen som sjekker meg opp, og jeg kan holde meg varm på alle jakkene når vennene mine danser på dansegulvet Og når man blir vant til å ikke få oppmerksomhet av menn, og ikke er vant til å bli behandlet bra av menn, så blir man jo herdet og jeg forventer heller ingenting av menn og jeg unngår dermed å bli såret. Det som er slitsomt er når alle andre skal prate om alle mennene sine, da kjenner jeg at jeg blir litt lei meg fordi jeg ikke orker å prate om menn. 8
Steinar40 Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Det er fordeler og ulemper med det meste Tviler sterkt på at du er så stygg som du påstår da men 4
-Jiinxs- Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Hahaha, det var litt av en tankegang =) *wink wink, you have some pretty eyes* 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Det er jo litt trist å være stygg og en veggpryd, men som regel klarer jeg å glede meg over det også. Jeg prøver å tenke at jeg i det minste får være i fred. Det er ingen som sjekker meg opp, og jeg kan holde meg varm på alle jakkene når vennene mine danser på dansegulvet Og når man blir vant til å ikke få oppmerksomhet av menn, og ikke er vant til å bli behandlet bra av menn, så blir man jo herdet og jeg forventer heller ingenting av menn og jeg unngår dermed å bli såret. Det som er slitsomt er når alle andre skal prate om alle mennene sine, da kjenner jeg at jeg blir litt lei meg fordi jeg ikke orker å prate om menn. Bra vi er flere! Egentlig savner jeg litt å høre om andre damers erfaringer om å være stygg. Føler meg alene i min omgangskrets, for å si det sånn.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Godt å høre at du trives med det! 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Mne innerst inne ønsker du vel noen å holde rundt du også. Noen å lene deg inntil når dere sitter i sofaen og ser på film mens dere koser dere med god mat? Selvfølgelig gjør du det.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Ja, jeg har jo følelser jeg også, så jeg savner vel noe(n) innimellom. Men så prøver jeg å se det positive ved det, og det er at jeg får gå i fred. Jeg vil gå så langt å si at jeg t.o.m. kan gå hjem alene midt på natta uten at noen vil overfalle meg. 1
Steinar40 Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Ja, jeg har jo følelser jeg også, så jeg savner vel noe(n) innimellom. Men så prøver jeg å se det positive ved det, og det er at jeg får gå i fred. Jeg vil gå så langt å si at jeg t.o.m. kan gå hjem alene midt på natta uten at noen vil overfalle meg. Velg en fyr som er styggere enn deg selv. Dette er forøvrig en helt generell regel samme åssen du egentlig ser ut. Mannen må alltid være styggere enn dama.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Velg en fyr som er styggere enn deg selv. Dette er forøvrig en helt generell regel samme åssen du egentlig ser ut. Mannen må alltid være styggere enn dama. Ja, det er jeg enig i! Men det er litt vanskelig å finne en fyr som er styggere enn meg...møtte en fyr en gang for lenge siden, men da var jeg ikke helt der at jeg innså hvor stygg jeg var og trodde jeg kunne få bedre...
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 Ja, jeg har jo følelser jeg også, så jeg savner vel noe(n) innimellom. Men så prøver jeg å se det positive ved det, og det er at jeg får gå i fred. Jeg vil gå så langt å si at jeg t.o.m. kan gå hjem alene midt på natta uten at noen vil overfalle meg. Det ikke utseende ditt som spiller en rolle for overfallsmenn. Så du bør nok være forsiktig uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #13 Skrevet 12. november 2011 Det ikke utseende ditt som spiller en rolle for overfallsmenn. Så du bør nok være forsiktig uansett. Da har du ikke sett meg ...
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #14 Skrevet 12. november 2011 uffda.. tviler sterkt på at du er stygg, jeg har ikke sett direkte stygge jenter, men kanskje vanlige?normale?
Gjest Setareh Skrevet 12. november 2011 #15 Skrevet 12. november 2011 Hva er det som gjør at du oppfatter deg selv som stygg?? det må jo være noe pent ved deg?
Steinar40 Skrevet 12. november 2011 #16 Skrevet 12. november 2011 Ja, det er jeg enig i! Men det er litt vanskelig å finne en fyr som er styggere enn meg...møtte en fyr en gang for lenge siden, men da var jeg ikke helt der at jeg innså hvor stygg jeg var og trodde jeg kunne få bedre... 90% av alle mannfolk er garantert styggere enn deg. Mannfolk er generelt sett styggere enn kvinner hehe 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #17 Skrevet 12. november 2011 uffda.. tviler sterkt på at du er stygg, jeg har ikke sett direkte stygge jenter, men kanskje vanlige?normale? Se for deg en høy, slank dame med flott hår, og som har et ansikt som ... som ... en av damene i pondus, eller som en av de stygge kongelige damene ... thats me ...
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #18 Skrevet 12. november 2011 90% av alle mannfolk er garantert styggere enn deg. Mannfolk er generelt sett styggere enn kvinner hehe Du er snill du, Steinar, men du er nok garantert penere enn meg
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #19 Skrevet 12. november 2011 Jeg tror dette er en skikkelig trolletråd.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #20 Skrevet 12. november 2011 Jeg tror dette er en skikkelig trolletråd. FOrdi jeg mener Steinar er penere enn meg? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå