Gå til innhold

Han nekter å legge seg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Jøss, er det så få som legger seg sammen/samtidig? Det er regelen heller enn unntaket her hos oss.

Så hvis du eller han blir trøtt og den andre ikke er trøtt så tvinges dere til å gå og legge dere da? siden det er en regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Jeg er et B-menneske som er sammen med et A-menneske. Jeg går som regel og legger meg lenge etter ham, selv om jeg står opp tidligere enn ham. Det har alltid vært sånn, og vi har holdt sammen i mange år likevel. :)

Sengekos kan man ta til andre tider, ev blir det sengekos og deretter leser jeg på sengen et par timer.

Tror egentlig det er ganske vanlig at folk ikke legger seg samtidig. Så lenge man hygger seg sammen resten av tiden man har tilgjengelig, så er det viktigere enn at man får fem min sammen når man legger seg. Som i alle fall er den tiden min samboer bruker på å sovne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en partner hadde vært avhengig av at jeg kom og la meg sammen hver bidige dag, så hadde jeg mistet tålmodigheten rimelig fort. Man må kunne gi hverandre litt rom. Jeg spesielt trenger mye selvstendighet. Folk er forskjellige, verre er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Jeg er mer ekstrem B-menneske enn han. Når han legger seg, kommer jeg likevel 15-30 min etter han, hvis ikke kommer jeg meg aldri i seng. Når en av oss er bortreist legger jeg meg aldri før i 4-5 tida :P

Ikke ta det personlig TS, noen har bare en annen døgnrytme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Exen min pleide å legge seg når jeg stod opp... Det var lite koselig, jeg ville jo gjerne sove sammen med han. Men at en part legger seg tidligere ser jeg ikke problemet med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du eller han blir trøtt og den andre ikke er trøtt så tvinges dere til å gå og legge dere da? siden det er en regel.

Du må jo ta alt så bokstavlig eller? Når jeg sier at det er regelen heller enn untaket, så betyr jo det bare at det er det som oftest skjer. Fordi vi vil. Ingen blir tvunget. Herremin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke legger seg samtidig hver kveld betyr ikke automatisk at det er mangel på nærhet, sex, hudkontakt, skravling osv. Har jeg lyst på sex så får jeg alltid med meg kjæresten til sengs, eller vi holder oss i stua - sex må ikke foregå på soverommet. Hvis det derimot går utover sexlivet så skjønner jeg at det gir rot til bekymringer, det beste er jo å snakke om det og finne ut av sakene. Noen ganger liker jeg å sitte opp lenger enn han, og noen ganger liker han å sitte oppe alene, det kommer an på hvor trøtt vi er. Vårt sexliv og vår nærhet er god men vi legger oss ikke samtidig bestandig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss varierer det, men det er ikke uvanlig at den ene legger seg på et annet tidspunkt en den andre.

Vi har heeelt forskjellig søvnbehov (han sover myyyyyyye!!! og jeg sover mellom 6-7 timer natta), skulle vi vært avhengig av å legge oss samtidig, så hadde en av oss eller begge blitt gale.

Nå er jeg supersær da, så når jeg legger meg for natta, da vil jeg SOVE! Det er ikke da jeg er sosial, det er ikke da jeg vil ha sex (i ukedagene ihvertfall) og det er ikke da jeg vil ligge på armen og kose i lang tid.... :sjenert:

Vi er derimot veldig flinke til å kose, krølle oss opp i armkroken i sofaen, slå av tv og sitt og prate, og alt slikt FØR det er leggetid, så det at vi ikke legger oss samtidig bestandig, går igrunnen ikke utover den delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han lei forholdet, når han sitter og ser TV om natten og ikke legger seg når han vet jeg er i seng?

Erfaringer?

Det gjør mannen min også. Har nå vært gift i overkant av 20 år.

Nå har han litt dårligere helse o g trenger mere søvn og legger seg senst kl.01 sier han. men når han var yngre kunne han sitte opp til 03 -04 ofte fordi det alltid begynte en ny film som han begynner å se på.

Nå er jeg vant med det men av og til synes man litt synd på seg selv og det er sikkert mange ensomme ungkarer ute der som ville vært overlykkelige for å kunne ligge ved siden av en ensom kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er nok utro med sin høyre hand.

Hva tror du jeg som ensom kvinne gjør når jeg legger meg før han, med god samvittighet, pga manglende oppmerksomher fra mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Om han aldri legger seg samtidig som deg, kan jeg skjønne at det er kjedelig. Noe av kosen med å faktisk være i et forhold, er jo å kunne legge seg sammen om kveldene. Her legger vi oss samtidig stort sett hver eneste kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du jeg som ensom kvinne gjør når jeg legger meg før han, med god samvittighet, pga manglende oppmerksomher fra mannen.

Hadde det vert grunn til å ha dårlig samvittighet for solokos selv om dere hadde lagt dere samtidig oftere?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Vi legger oss så godt som alltid samtidig, selv om jeg ikke sovner like tidlig som han. Jeg tar med meg pcen på senga som jeg ligger å trykker på når han har sovnet.

Jeg elsker å ligge i sengen med han, selv om han sover.

Hadde vi aldri lakt oss sammen hadde det vert vedig trist synes jeg, så jeg skjønner deg godt TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...