Gjest Gjest Skrevet 12. november 2011 #1 Del Skrevet 12. november 2011 Er han lei forholdet, når han sitter og ser TV om natten og ikke legger seg når han vet jeg er i seng? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 12. november 2011 #2 Del Skrevet 12. november 2011 Typen min gjorde det før da han jobbet seint.. Han gjorde det ikke for å fornærme meg, men fordi det var mer praktisk når han skulle stå opp senere enn meg... Må jo gå an å legge seg til forskjellige tider, selvom man bor sammen? Nå begynner han 2 timer tidligere enn meg hver dag, og han legger seg tidligere. Jeg sitter ikke og furter av den grunn.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. november 2011 #3 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg ser ikke problemet, så lenge han ikke vekker deg når han kommer i seng. Er problemet at du venter på å få deg noe, må du ta saken i egne hender. Enten bokstavelig talt, eller ved å forføre ham. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. november 2011 #4 Del Skrevet 12. november 2011 Ser heller ikke problemet, her legger vi oss veldig sjelden samtidig. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egwene82 Skrevet 12. november 2011 #5 Del Skrevet 12. november 2011 Gratulerer, du er sammen med ein mann... Har det sånn her og, men det har ingenting med problem i forholdet å gjere, og erfaring tilseier at dette er noko som menn/gutar gjer uansett alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 12. november 2011 #6 Del Skrevet 12. november 2011 Jøss, er det så få som legger seg sammen/samtidig? Det er regelen heller enn unntaket her hos oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 12. november 2011 #7 Del Skrevet 12. november 2011 noen ganger legger vi oss sammen, andre ganger er ikke jeg trøtt så jeg sitter oppe lenger mens kjæresten min legger seg. ikke no grunn til å legge no mer i det enn hva det faktisk er, folk blir trøtte til forskjellige tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 12. november 2011 #8 Del Skrevet 12. november 2011 Helt normalt ja, men jeg er enig i at det kan være irriterende noen ganger. Spesielt når den samme mannen furter over at han er så trøtt om morgenen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 12. november 2011 #9 Del Skrevet 12. november 2011 Ser heller ikke problemet. Helt normalt at man blir trøtt til forskjellige tider. Om det er fordi du savner kos og nærhet kan du invitere han på litt sengehygge før han står opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 12. november 2011 #10 Del Skrevet 12. november 2011 Her legger vi oss alltid sammen, og det er pga han. Han vil alltid legge seg sammen med meg og blir alltid raskest trøtt. Så jeg "må" legge meg selv om jeg ikke er trøtt. Skjønner godt at typen din heller vi se tv dersom han ikke er trøtt. Er helt forferdelig å ligge våken og lytte til at den andre sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 12. november 2011 #11 Del Skrevet 12. november 2011 så slitsomt, hvis han alltid må legge seg samme tid som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #12 Del Skrevet 12. november 2011 Skal man sette krav til pratneren at h'n må legge seg samtidig og ha samme søvnmønster som det vi har, må vi kanskje snakke om det i begynnelsen av forholdet. Jeg forstår ikke hvordan noen kan tenke tanken at forholdet er blitt dårligere, bare fordi den andre ikke ønsker å legge seg samtidig. Blir det slik at personen aldri gjør det, og at det går utover sexliv og alt, blir det noe helt annet. Men jeg mener at man er to ulike individer, som har ulike behov når det kommer til søvn. For min del må jeg ha minimum åtte timer søvn, for ellers er jeg ikke menneske dagen etter. For hans del holder det med minimum 6 timer, og da sier det seg selv at det vil være urimelig av meg å forvente at han legger seg samtidig med meg for å ligge og stirre i taket i to timer. Aksepter at dere er forskjellig, og at han kanskje ikke behøver like mye søvn som det du gjør. Eller har en annen døgnrymte enn det du har, noe som også er vanlig. Man må ikke legge seg samtidig, bare fordi man er kjærester. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 12. november 2011 #13 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg jobber skift og han jobber normalt. Det blir sånn at vi legger oss samtidig kanskje tre dager i uka, og det varierer litt på hvem som legger seg først alt etter hvem som skal opp tidligst dagen etterpå. Hvis jeg må legge meg 21.30 så skal jeg ikke akkurat tvinge samboeren i seng på det tidspunktet. Tidligere da jeg også hadde mer normale arbeidstider ble det ofte sånn at jeg likevel la meg før han, siden jeg har større søvnbehov. At han satt oppe var jo fordi han ikke gadd å ligge i senga og stirre på meg mens jeg sov. Dessuten er han en voksen mann og kan styre det der selv. Det har aldri falt meg inn at det skulle være noe galt med forholdet fordi han velger å sitte oppe lenger enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetnesen Skrevet 12. november 2011 #14 Del Skrevet 12. november 2011 Har ikke helt kommet til det stadiet med min kjæreste enda, og vi bor heller ikke sammen.. men når vi er sammen og på besøk med hverandre så legger vi oss samtidig Jeg hadde ikke sagt noe på om han hadde lagt seg tidligere eller seinere enn meg noen gang, men jeg vil jo helst legge meg sammen med ham og koooose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 12. november 2011 #15 Del Skrevet 12. november 2011 Er han lei forholdet, når han sitter og ser TV om natten og ikke legger seg når han vet jeg er i seng? Erfaringer? Kanskje han ikke er trøtt? kanskje han heller vil se på tv enn å sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViC* Skrevet 12. november 2011 #16 Del Skrevet 12. november 2011 Det behøver ikke bety at han er lei forholdet. Kan du ikke snakke med han da? Her legger vi oss samtidig nesten hver kveld, selv om han begynner på jobb senere enn meg. Det er liksom litt koselig å legge seg sammen, det synes vi begge. Men såklart, det hender jo at den ene sitter lenger oppe enn den andre. Men det er ikke så ofte :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr. Phil Skrevet 12. november 2011 #17 Del Skrevet 12. november 2011 ikke legger seg når han vet jeg er i seng? Dra for gardinene og ha sex i stua da for svarte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #18 Del Skrevet 12. november 2011 Samboeren min gjør det, men vi er ikke lei av hverandre(såvidt jeg vet, hehe). Han har sagt at han syns det er litt godt med alene tid, så da lar jeg han få det Jeg vet jo selv hvor mye jeg nyter de få alenetimene mine, heh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 12. november 2011 #19 Del Skrevet 12. november 2011 Jøss, er det så få som legger seg sammen/samtidig? Det er regelen heller enn unntaket her hos oss. Jeg står opp kl 5 flere dager i uka, og må legge meg en gang mellom kl 21 og 22. Kona har en mer fleksibel studiehverdag, og er samtidig et uhelbredelig nattmenneske. Da sier det seg selv at det er sjelden vi legger oss samtidig i ukedagene. I helgene derimot legger vi oss stort sett samtidig, siden jeg og egentlig er et nattmenneske, og kan sove lenger utover morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #20 Del Skrevet 12. november 2011 Skjønner deg godt. Det jeg gjorde med han hjemme var å si det til han, jeg var litt små frekk å sa det at skulle ha han seg noe fikk han også legge seg med meg. De kveldene han var trøtt og ville sove tidlig, satt jeg som oftes oppe en halvtimes tid lengre for å vise han hvordan jeg følte det(Så han fikk oppleve det samme) Snakk med han, og fortell hvordan du føler det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå