Gå til innhold

hvilken farge har du på kjøkkeninnredningen?


Gjest Cupcakes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eikefarget innredning med håndtak i børstet stål. Benkeplater er vel en granittimitasjon, uten at jeg er skråsikker. Ganske nytt kjøkken, men ikke innredet av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsebær innredning ispedd noen skapdører med frostet glass blant overskapene. Grå benkeplate og hvite vegger. Vi ville ikke valgt det selv, men det var det som var her da vi kjøpte leiligheten. Likevel er jeg veldig fornøyd, for jeg får litt mark av at alt skal være hvitt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo bestemt oss for hvit, helt hvit og matt. men så ble vi plutselig litt usikre på om vi skulle velge annen farge når lakkfirma sa vi måtte bestemme farge, tenkte plutselig at det egentlig finnes et helt hav av farger å ha.

så kom med dine kjøkkenfarger, tips og evt. hvilke farger du skulle ønske du hadde på kjøkkenet ditt :popcorn:

(vi har eike farget gulv, benkeplaten vil bli i eike farge, veggene er en en lys blå grå farge, tak og lister er helt hvite)

Høres ut som mitt drømmekjøkken! :) Vi leier bare, har lakkert furu på kjøkkeninnredninga.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å pusse opp kjøkkenet nå. Hvit innredning (malt treverk), grå benkeplate, børstet stål håndtak, eikegulv og mellomgrå vegger. Grått kjøleskap. Har noen detaljer (bilder, kopper og håndkler) i lyseblått for å piffe opp litt. Mulig det blir en tapetvegg etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...