Gå til innhold

Julegavetips til tantebarn


RoadQueen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Det kan vel være så mangt. Syns det er lettere å kjøpe til jenter enn til gutter, og så sier du jo ikke noe om prisen... Hva med et spill? Her i huset er spill kjempepopulært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tantegutt på 12 år som jeg skal ut og handle til i dag. Han er fotballfrelst.

På min liste (har penger fra andre også) står:

kjegler (for dribletrening)

drikkeflaske i fargerik aluminium

verdensatlas

treningsbag

bag til skitne fotballsko

hårvoks

Av andre får han bl.a.

Maglite

Leatherman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min på ti ønsker seg alt mulig av skrive og tegnesaker, små notisbøker til å skrive hemmeligheter i helst med glorete farger og puseglitter....

Sånne bøker som kalles "mine venner" der vennindene skal skrive hilsener er også veldig populært. Ellers har de som regel ikke blitt så kresne i klesveien ennå at det går fint å kjøpe en kul topp på fex Lindex...

Små pusete kosedyr er også en sikker vinner.....

Oppbevaringsbokser, Moppekommoder fra Ikea som du kan male i fine farger og sette kule knotter på, gavekort på Glitter, kontantkort til mobilen.... Jeg kunne bare fortsatt her tror jeg....

Gutter på tolv har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte tips folkens, men disse to englene har det meste - de har egentlig alt, og bøker, spill og klær er det de har fått av meg de siste årene. Det er liksom litt oppbrukt...

Jeg så et glassmalesett, der du skulle fargelegge ferdige figurer - hadde det vært noe til piken? Til gutten aner jeg ikke, han har ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassmalesett høres kult ut, eller så fins det andre sett også i hobbybutikker.

Til gutt hva med en helkveld på byen, dvs bestill billetter til en film, feks To Tårn .Gå å spis etter filmen, valgfritt sted.

Da må du lage ett gavekort som beskriver det eller noe.

Har han ingen hobbyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skifter hobby som andre skifter underbukser... En hobby har han holdt på i over et år nå, men der har han også alt som finnes av utstyr.

Det der med aften på by'n hørtes kjekt ut, men det er dårlig med by og spisesteder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste storby er mange timers kjøring... En slik løsning måtte også inkludere søsteren ellers blir det bråk i disse små menneskenes enorme rettferdighetssans. De er jo så opptatt også disse to, med hobbier og aktiviteter på kveldene at jeg skjønner ikke hvordan de har tid til å være barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det verre ja, har selv to guttunger på den alder'n jeg skal gi til, men de skal få penger, for de sparer til ny mobil(du vet i disse mobil-tider)De har også ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...