AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Del Skrevet 9. november 2011 Hei :-) Som dere ser lurer jeg på hvor høy du er og hvor mye du veier. Lurer også på hvor mye du ØNSKER å veie :-) Selv er jeg 174 høy og veier 69 kg. Ønsker å gå ned til 65 :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #2 Del Skrevet 9. november 2011 170cm 60kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherioo21 Skrevet 9. november 2011 #3 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) 166 høy, ca 48-50kg (ikke helt sikker nå men noe der) Og jeg ønsker å veie 46-47kg. Endret 9. november 2011 av cherioo21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #4 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg er 164 og er 60 kg, ønsker å veie 55 som jeg anser som min idealvekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #5 Del Skrevet 9. november 2011 Er ca 1,65 høy og veier mellom 59,5 og 60,5. Vil veie 55. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Del Skrevet 9. november 2011 163cm og 69kg. Har alltid veid 55-60kg, men et år med sykdom bumpet meg opp på 71kg. Jobber med å komme ned igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 9. november 2011 #7 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Fjernet Endret 28. august 2017 av Blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 9. november 2011 #8 Del Skrevet 9. november 2011 1,72 og veier 58 kg. Er fornøyd egentlig, og tenker ikke så fryktelig mye på vekta. Ser heller på helheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #9 Del Skrevet 9. november 2011 169cm og ca 55,5kg. Ønsker å veie opp mot 60 (altså legge på meg ren muskelmasse) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrimoFanten Skrevet 9. november 2011 #10 Del Skrevet 9. november 2011 Det fleste av dere er pr definisjon rimelig undervektige. Dere må trene mye mer vekter og droppe løpinga/spinninga ...det blir bare feil. Selv er jeg en liten mann på 188cm og 95kg. Tenker vel at noe sånt som 105kg med rundt 13-14% i fettprosent hadde vært idealen men ihvertfall rundt 100kg så en føler at vinden ikke blåser en over ende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #11 Del Skrevet 9. november 2011 Det er faktisk bare ei som er per definisjon undervektig, resten er slank. Og ei lita tulle på 50kg kan for alt du vet trene ganske mye vekter. Men det er ikke alle som ønsker fitness kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #12 Del Skrevet 9. november 2011 Det er faktisk bare ei som er per definisjon undervektig, resten er slank. Og ei lita tulle på 50kg kan for alt du vet trene ganske mye vekter. Men det er ikke alle som ønsker fitness kropp. Den kan misstolkes, mener såklart at de ikke trener så mye at de legger på seg masse muskler, derav fitness kropp. Ikke at man får fitnesskropp av å løfte på ei stang. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. november 2011 #13 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg er 168 cm høy og veier 65,3 kg. Skal være sagt at jeg trener mye hard styrke, så føler egentlig at kroppen er relativt stram. Legger ved et bilde fra kroppstråden, bare for å bevise at tallet på vekte ikke alltid og nødvendigvis er det eneste som betyr noe. Edit: så ikke at du også spurte hvor mye man ønsker å veie. Selv har jeg ingen preferanser for hva tallet på vekta skal si. Jeg ønsker å gå ytterligere ned i fettprosent, og opp i muskelmasse. Endret 9. november 2011 av Envy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrimoFanten Skrevet 9. november 2011 #14 Del Skrevet 9. november 2011 Det er faktisk bare ei som er per definisjon undervektig, resten er slank. Og ei lita tulle på 50kg kan for alt du vet trene ganske mye vekter. Men det er ikke alle som ønsker fitness kropp. Da har hun ikke trent mye vekter særlig lenge, samt jeg mistenker at hun har slurva fælt med spisinga... Forresten så tror jeg svært få genuint ikke ønsker seg en fitness kropp...isåfall så tror jeg dem ikke. Men det er utifra min definisjon av fitness kropp som sikkert ikke er den samme som din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #15 Del Skrevet 10. november 2011 jeg har ikke noe superslank kropp jeg da. Veier 55 og er 159. men det jeg har merket nå i det siste, er at mange jenter begynner faktisk å gå opp i vekt? eller de fleste jentene jeg ser er ikke så slanke som de var før i tiden. Var jentene mye slankere og sunnere før? JEg merker også at det er mange som tuller med kostholdet nå fortiden, kebab,masse fett å godteri osv.. Håper ikke jeg blir slakta her, det er bare noe jeg har merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. november 2011 #16 Del Skrevet 10. november 2011 Oi.. Flere her som veier forholdsvis lite/passe og ønsker å veie mindre? Jeg er selv 170 cm høy og veier mellom 54 og 56 kg og er veldig fornøyd med det! Kunne i hvert fall ikke tenkt meg og veid mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #17 Del Skrevet 10. november 2011 170cm, 56kg. Det er visst den vekta kroppen ser ut til å trives best med! Uansett hvor mye eller lite jeg spiser så havner jeg alltid tilbake på 56kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #18 Del Skrevet 10. november 2011 Forresten så tror jeg svært få genuint ikke ønsker seg en fitness kropp...isåfall så tror jeg dem ikke. Men det er utifra min definisjon av fitness kropp som sikkert ikke er den samme som din. Jeg ønsker genuint ikke en fitness kropp. Jeg elsker å ha fett på hofter og bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrimoFanten Skrevet 10. november 2011 #19 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg er 168 cm høy og veier 65,3 kg. Skal være sagt at jeg trener mye hard styrke, så føler egentlig at kroppen er relativt stram. Legger ved et bilde fra kroppstråden, bare for å bevise at tallet på vekte ikke alltid og nødvendigvis er det eneste som betyr noe. Du er en av de få som har forstått det....i grunnen desto større fordel deg selv Kan resten famle i mørket og ikke komme noen vei. Om du ikke har latt deg lure av lavkarbo hysteriet så er vi 2 på bølgelengde definitivt :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #20 Del Skrevet 10. november 2011 174 og 56. Er egentlig greit fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå