Gå til innhold

Hvor høy er du og hvor mye veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlighet som du trekker konklusjoner ut av ting. Lavkarbo? Hvem har sagt at alle går på det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker genuint ikke en fitness kropp. Jeg elsker å ha fett på hofter og bryst.

Det er ikke så mye her å diskutere videre på ... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en av de få som har forstått det....i grunnen desto større fordel deg selv Kan resten famle i mørket og ikke komme noen vei. Om du ikke har latt deg lure av lavkarbo hysteriet så er vi 2 på bølgelengde definitivt :gjeiper:

Hehe, takk :)

Lavkarbo er tull og vås som ikke gjør noe godt for kroppen og fører til jojo-slanking. Her telles det kalorier og antall gram proteiner :) Godt å vite at man er på bølgelengde med noen her inne, da de fleste ser ut til å ty til gruppetimer og lavkarbo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet som du trekker konklusjoner ut av ting. Lavkarbo? Hvem har sagt at alle går på det liksom.

Hadde sikkert gjort meg som journalist ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 63 kg og jeg er 167 cm høy, jeg er midt på treet fornøyd med kroppsfasongen, men idealvekten min er 55-60 kg og jeg kunne godt vært litt fastere.. så det er det jeg skal jobbe med videre! :sjenert: Men har ingen sure miner sånn egentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk :)

Lavkarbo er tull og vås som ikke gjør noe godt for kroppen og fører til jojo-slanking. Her telles det kalorier og antall gram proteiner :) Godt å vite at man er på bølgelengde med noen her inne, da de fleste ser ut til å ty til gruppetimer og lavkarbo ;)

Vel, jeg følger heller absolutt ikke noen lavkarbo-diett - og spiser mer enn de fleste (inkludert menn) jeg kjenner. Elsker karbohydrater jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg følger heller absolutt ikke noen lavkarbo-diett - og spiser mer enn de fleste (inkludert menn) jeg kjenner. Elsker karbohydrater jeg. :)

:tommelsmil:

Karber er godt for både sinn og skinn ;) Folk som trener en del er dessuten enda mer avhengig av det enn andre, både for muskler, hjerne og kroppsfunksjoner ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk :)

Lavkarbo er tull og vås som ikke gjør noe godt for kroppen og fører til jojo-slanking. Her telles det kalorier og antall gram proteiner :) Godt å vite at man er på bølgelengde med noen her inne, da de fleste ser ut til å ty til gruppetimer og lavkarbo ;)

Vet ikke helt hvordan jeg best kan uttrykke hvor langt inne den gikk hjem hos meg her akkurat nå. :yvonne:

Ang lavkarbo

Jeg kunne likt å sett deg uttrykke din mening her -> http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=600486

Jeg er en rimelig aktiv mann i den tråden....om du vil lære meg og *host kremt* lavkarbo og kjenne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan jeg best kan uttrykke hvor langt inne den gikk hjem hos meg her akkurat nå. :yvonne:

Ang lavkarbo

Jeg kunne likt å sett deg uttrykke din mening her -> http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=600486

Jeg er en rimelig aktiv mann i den tråden....om du vil lære meg og *host kremt* lavkarbo og kjenne.

;)

Er relativt stor motstander av lavkarbo selv (har også en greie mot gruppetimer, men den har jeg holdt for meg selv her inne). Kikket såvidt innom den tråden du linker til, skal titte på den igjen i morgen, når jeg har mer tid til å lese alle sidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Er relativt stor motstander av lavkarbo selv (har også en greie mot gruppetimer, men den har jeg holdt for meg selv her inne). Kikket såvidt innom den tråden du linker til, skal titte på den igjen i morgen, når jeg har mer tid til å lese alle sidene :)

Kult.... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Karber er godt for både sinn og skinn ;) Folk som trener en del er dessuten enda mer avhengig av det enn andre, både for muskler, hjerne og kroppsfunksjoner ellers :)

Jeg er danser og trener som oftest mellom 20 og 25 timer i uka. Det er dessverre mange av de som trener akkurat like mye som meg som får en fiks ide, kutter ut nesten alt av karbohydrater - og skader seg fordi de besvimer midt i treningen, eller blir alvorlig syke.

Endret av Cathrine88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er danser og trener som oftest mellom 20 og 25 timer i uka. Det er dessverre mange av de som trener akkurat like mye som meg som får en fiks ide, kutter ut nesten alt av karbohydrater - og skader seg fordi de besvimer midt i treningen, eller blir alvorlig syke.

Det er klart de besvimer! Hjernen er avhengig av karbohydrater for å fungere, det er faktisk det den livnærer seg på.

At lavkoarbo er kommet så langt som det er, med de fysiske farlighetene som henger ved det, fatter jeg bare ikke.

Og der oppklarte du hvordan du kan spise like mye som en mann og fremdeles holde deg i så god form som du åpenbart er i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 173 cm høy og veier 88 kg. Ønsker å veie under 70 kg. Mange år siden jeg har vært nedi det tallet, så spørs helt. Samme om jeg veier 80 eller 60, så lenge jeg er fornøyd med kroppen :) Er jente forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er danser og trener som oftest mellom 20 og 25 timer i uka. Det er dessverre mange av de som trener akkurat like mye som meg som får en fiks ide, kutter ut nesten alt av karbohydrater - og skader seg fordi de besvimer midt i treningen, eller blir alvorlig syke.

Ei til som har skjønt det ...det gleder meg. Nesten så vi ikke lengre trenger å få dårlig samvittighet når det går som det går med de lavkarberene ...de hører ikke på oss og skjønner først at slaget er tapt når de besvimer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der oppklarte du hvordan du kan spise like mye som en mann og fremdeles holde deg i så god form som du åpenbart er i :)

Haha, ja det ville nok vært litt mer problematisk å spise så mye som jeg gjør hvis treningen besto av en spasertur en gang i blant.

Glemte å nevne at godt kunne veid et par kilo mer, men for å få det til må jeg virkelig anstrenge meg. Vekta jeg har nå er nok den kroppen trives best med. :)

Endret av Cathrine88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bellabulla

Jeg legger merke til at de som har normal bmi her er de som er mest fornøyde med kroppen sin, og de som nærmer seg underernært er de som vil veie enda mindre. Synes det er litt rart da jeg regner med at de ikke har så alt for mye fett på kroppen og at de vet at muskler veier mer enn fett.. menmen, bare en tanke :)

Selv er jeg 171, veier 55 kg og vil gjerne gå opp da jeg ikke føler det er så sunt at beina mine stikker ut. Synes det er veldig vanskelig, selv om jeg spiser mye og riktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...