Gå til innhold

Skal på intervju på treningssenter denne uken - klesskode?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle mine forrige intervju har jeg kledd meg fint på. Hvordan skal jeg kle meg denne gangen? Kan vel ikke komme i treningsdrakt tipper jeg, men vil heller ikke gå med skjorta...

Har dere tips, folkens? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kledd meg "sporty pent". Pen dongeri, lave pene sko og en topp i frisk farge med cardigan utenpå, for eksempel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Enig med glitnir, sporty-pent er nok stikkordet. Mørke jeans som sitter pent, en enkel, hel og pen, genser/topp med cardigan, ikke for mye sminke, bare nok til å se fresh ut.

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med glitnir, sporty-pent er nok stikkordet. Mørke jeans som sitter pent, en enkel, hel og pen, genser/topp med cardigan, ikke for mye sminke, bare nok til å se fresh ut.

Lykke til!

Haha hvorfor tror alle at jeg er dame når jeg skriver som Anonym bruker? Skal vurdere å forandre skrivemåten min :filer:

Har gått med mørke jeans og en hvit longsleeve med palestinaskjerf (ingen sminke nei) og har tatt meg godt ut. I morgen blir det jobb :D

Tusen takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha hvorfor tror alle at jeg er dame når jeg skriver som Anonym bruker? Skal vurdere å forandre skrivemåten min :filer:

Har gått med mørke jeans og en hvit longsleeve med palestinaskjerf (ingen sminke nei) og har tatt meg godt ut. I morgen blir det jobb :D

Tusen takk!

Fordi du er på kvinneguiden? Gjett hvilket kjønn som er best representert?

Ellers enig med de andre over. Ville vært forsiktig med palestinaskjerf eller andre politiske plagg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hvorfor tror alle at jeg er dame når jeg skriver som Anonym bruker? Skal vurdere å forandre skrivemåten min :filer:

Har gått med mørke jeans og en hvit longsleeve med palestinaskjerf (ingen sminke nei) og har tatt meg godt ut. I morgen blir det jobb :D

Tusen takk!

Som sagt over: Du er på noe som heter Kvinneguiden, og det er uansett flest damer her. Du har heller ikke gjort noe forsøk på å fortelle at du ikke tilhører flertallet her, som vi naturlig presumerer når du ikke har sagt noe annet. Hva med å være takknemlig for at du får svar istedenfor å disse de som svarer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palestinaskjerf?! Hvorfor?

Er vel ikke noe gale å gå med ting som selges på H&M? Går selv med palestinaskjerf nesten hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over: Du er på noe som heter Kvinneguiden, og det er uansett flest damer her. Du har heller ikke gjort noe forsøk på å fortelle at du ikke tilhører flertallet her, som vi naturlig presumerer når du ikke har sagt noe annet. Hva med å være takknemlig for at du får svar istedenfor å disse de som svarer?

Tusen takk!

Jeg er takknemlig, som du kan se i mitt forrige innlegg. Å disse folk og å le av ulemper er ikke det samme :-)

Og hva er galt med skjerf, halve Norge går med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe gale å gå med ting som selges på H&M? Går selv med palestinaskjerf nesten hver dag

Det er jo egentlig en politisk statement.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...