Gå til innhold

Nattlys på soverom til baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp kjøpt halvmåne-lyset fra Ikea som er ment til barnerom. Snuppa vår må nemlig ha bittelitt lys på i rommet for å sove rolig.

Problemet vårt er bare at det lyser så veldig sterkt, hele rommet blir opplyst. Vi har nå en 25-watts pære i, det var det laveste vi fant i skapet (ikke sparepære).

Hva slags lyspærer har dere i nattlys på barnerommet? Finnes det noen pærer (f.eks. på Clas ohlsson el l) med veldig svak watt-styrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har pleid å bruke 15 w i nattbordlampen, da blir ikke hele rommet så lyst. Kjøpes i vanlig butikk. Men du kan jo høre med clasen eller en lampebutikk. (Innbiller meg at jeg har sett 7 w, men er ikke helt sikker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Jeg jobber i lampebutikk. Dersom du ikke skal ha nattlys i stikkontakten, som det ble linket til over, anbefaler jeg to ting. Enten kan du montere en dimmer på ledningen (bytte bryteren med en ledningsdimmer), eller så kan du kontakte en butikk og høre om de kan bestille en pære til deg. 15w er som regel den laveste wattstyrken, men jeg har sett 5 og 10 watt.

Én leverandør må jo ha noen lavere enn 15w tilgjengelig på lager så det ikke tar så lang tid. Hør på f.eks Christiania, LampeMagasinet eller Lampehuset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke ha et som står i stikkontakten, alle kontaktene våre er helt nede ved gulvet, og noen står det skap, seng etc foran. Vil ha et lys hun kan se på. :)

Tusen takk for linker, kommer nok til å bestille jeg da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...