Gå til innhold

Hvor er det lettest å få jobb?


Catfish

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på i hvilken bransje arbeidssøkere er mest etterspurt. Jeg har ikke noe spesielt utdanning, bortsett fra flere års erfaring i hotellbransjen.

Akkurat nå er jeg på jakt etter ny arbeidsplass og er litt kresen. Jeg trenger noe snarest, men det må også være et sted jeg hvor det er mange forskjellige oppgaver. Med andre ord vil jeg finne en jobb hvor man ikke bare sitter bak kassa og fyller på varer.

Har dere noen anbefalinger, forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innenfor helsebransjen tenger de mange ;)

Jeg lette etter en deltidsjobb ved siden av studiene i 2 år, og søkte inn flere steder både i resturanter og butikker. Men jeg fikk ikke engang svar. Men da jeg spurte en sykehjem, så fkk jeg svar med en gang.........trengte ikke CV en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innenfor helsebransjen tenger de mange ;)

Jeg lette etter en deltidsjobb ved siden av studiene i 2 år, og søkte inn flere steder både i resturanter og butikker. Men jeg fikk ikke engang svar. Men da jeg spurte en sykehjem, så fkk jeg svar med en gang.........trengte ikke CV en gang :D

Heldig du var! De fleste helsearbeider-annonser opplyser om at de trenger personer med erfraring eller utdanning innenfor helse, og det har ikke jeg :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke fordeom. I helsebransjen er det alltid mangel på folk. De legger nok mest vekt på personlig egnethet.

Hva med barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...