Gå til innhold

Gutta - hva mener dere?


Gjest jente20

Anbefalte innlegg

Gjest jente20

Hei, dette er et spørsmål til hovedsaklig gutter, men jenter kom med innspill! Jeg kjenner en kar jeg liker godt, men han har kjæreste. Greia er at han virker interessert. Han pleier ofte å spørre om vi skal på kino og ut å spise osv (dette har skjedd kun som venner), men han sammenligner meg ofte med kjæresten sin. Sier for eksempel at du går akkurat som kjæresten min, eller du smiler akkurat som kjæresten min. Er dette tegn på interesse eller er det ren tilfeldighet tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke noen bra måte å flørte på da: "Du ligner på kjæresten min." Avtennende.

Kanskje du er kjærestens bortkomne tvilling, og han prøver å føre dere sammen igjen? :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Yellow Taxi

Han går å tenker på kjæresten sin når dere er sammen og du tolker det som potensiell flørting. Hva skal man si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Hadde jeg vært hans kjæreste hadde jeg blitt skuffa og lei meg om jeg hadde funnet ut at han sammenligner meg med andre jenter. Jeg skal liksom være "one in a million".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Hadde jeg vært hans kjæreste hadde jeg blitt skuffa og lei meg om jeg hadde funnet ut at han sammenligner meg med andre jenter. Jeg skal liksom være "one in a million".

Da må man jo gå ut i fra at alle egentlig er det siden egentlig alle får seg kjæreste en eller annen gang. Da er man plutselig ikke så spess lenger. Nei dere jenter er nå så naive og lettlurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Hadde jeg vært hans kjæreste hadde jeg blitt skuffa og lei meg om jeg hadde funnet ut at han sammenligner meg med andre jenter. Jeg skal liksom være "one in a million".

Da må man jo gå ut i fra at alle egentlig er det siden egentlig alle får seg kjæreste en eller annen gang. Da er man plutselig ikke så spess lenger. Nei dere jenter er nå så naive og lettlurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var lei kjæresten min og var på flørtern, så hadde jeg ikke gått etter noen som jeg kunne sammenligne han med. Da hadde jeg vel satset på det motsatte :)

Hold deg unna opptatte menn, ikke bra for helsa. Been there, done that!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Han virker veldig umoden og lite reflektert basert på hva du forteller.

Dersom du, av de episodene du beskriver, føler et snev av interesse for ham er du like umoden og lite reflektert som ham.

Jeg er grundig lei av damer som alltid skal sannsynlighetsberegne i hvilken grad det blir et forhold eller en affære basert på hans atferd, uttalelser og væremåte. Har du hjerne selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker ikke egentlig sammenligning med kjæresten som flørting, snarere tvert imot. Jeg vil tro han prøver å minne deg på at han har kjæreste (og at dere to følgelig bare er venner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med gjesten. Han hinter til deg om at det ikke er noe å hente der. Han har kjæreste. Ta et hint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...