Gå til innhold

Har mer kontakt med eksen enn med kjæresten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er klar over at jeg har kontakt med eksen, og jeg skjuler ingenting for kjæresten min. Dette vet han, og han har tillit til meg.

Det skal også nevnes at jeg ikke har noen som helst følelser for eksen, da vi gikk fra hverandre som venner(vi ble enige om at forholdet vårt var giftig med sjalusi, psykisk utroskap osv... så det var bedre å være venner) Det er nå over 1 år siden.

Kjæresten min bor 4 timer fra meg, og jeg ser han kun hver helg pga skole for begge parter.

Kjæresten min er svært opptatt med studiene sine, og sitter vanligvis på skolen fra klokken er 0800 til så sent som 2100, sammen med kompisen hans som han bor sammen med. Så det blir lite kontakt, bortsett fra på kveldene.

Jeg syns det er utrolig ubehagelig å ha mer kontakt med eksen enn min utkårede, men dette er ikke noe jeg nevner for eksen. Han har dame, men ingen nære venner, så han sier han trenger å prate med meg. Grunnen til at jeg har mer kontakt med eksen er fordi han er mer aktiv med sosiale medier(facebook, twitter osv) så det ender opp med at vi sitter å prater på nettet. (Nei, vi har aldri avtalt å møtes eller noe slikt, og slik skal det forbli)

Jeg har prøvd utallige mange ganger å kutte han fra livet mitt, men han dukker alltid opp igjen, med en tekst melding der det kan stå '' Jeg trenger noen å prate med'' eller ''Jeg trodde vi lovte hverandre å alltid være der for hverandre''

Jeg sletta og blokkerte han fra facebook en stund, nummeret hans har jeg ikke lagret i telefon listen en gang. Og vi treffes ikke når han er i nær området. Jeg har til og med vært ekkel med ham og gitt han begrunnelsen for at jeg vil slette han fra livet mitt en stund er ''Jeg syns du er utrolig irriterende, du går meg på nervene og jeg trenger deg ikke''

Har også prøvd å forklare hvorfor jeg ikke vil være en nær venn av han, men responsen er alltid den samme: ''Er det fordi du har følelser for meg enda?'' Arrgh :kjefte:

Hvordan i all verden skal jeg klare å gi slipp på eksen, når han tydeligvis ikke klarer å gi slipp på meg?!

Har vurdert å bytte telefon nummer som neste steg, men det skal jo ikke være nødvendig slik? Og jeg liker ikke å åpne opp mitt forhold for eksen, og forklare hvor ubehagelig det er å ha mer kontakt med ham enn min kjære :snurt:

Hvordan dumper jeg eksen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edit: Jeg har absolutt null og niks følelser igjen for eksen, og hadde ingen problemer med å komme meg videre etter bruddet. Jeg savner han ikke, tenker ikke en eneste tanke om han. Det er alltid han som tar kontakt først, aldri jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...