Gå til innhold

Huseiere


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvor dette skulle postes, men det er jo en form for relasjon, så jeg prøver meg her.

Det har seg sånn at jeg og min sønn leier leilighet hos et par i 30-årene, med flere unger. Det siste året har nok vært tøft for de vi leier hos, de gikk fra hverandre før de fant tilbake. En konsekvens av dette har vært at i det siste året har de kranglet i ett sett. Greit nok forsåvidt, men det er ikke like greit når vi må høre dem. Har de et vindu oppe hører vi alt som blir sagt, kjefting, skriking, grining, drittslenging osv. Dører blir smelt, har hørt at ting blir kastet, og det trampes i gulvet. De siste tingene hører vi jo selv om alle vinduer er igjen.

Min sønn har flere ganger spurt hva det er som foregår, og jeg må forklare det bort. På kveldstid kan jeg rett som det er risikere å ligge våken flere timer, pga jeg ikke får sove av alt bråket oppe.

Hva kan jeg egentlig gjøre? ER det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som leietaker er det joe gentlig ikke mye du kan gjøre.. annet enn å flytte .

Men kan jo være om du hadde sagt i fra på en allright måte at det er veldig lytt og at du hører de når de krangler, så kan det jo være de ville ha kranglet litt "lavere" for de vil jo sikkert ikke at du skal få med deg alt de sier...

Men bortsett fra å si i fra ER det ingen ting en leietaker kan gjøre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som leietaker er det joe gentlig ikke mye du kan gjøre.. annet enn å flytte .

Men kan jo være om du hadde sagt i fra på en allright måte at det er veldig lytt og at du hører de når de krangler, så kan det jo være de ville ha kranglet litt "lavere" for de vil jo sikkert ikke at du skal få med deg alt de sier...

Men bortsett fra å si i fra ER det ingen ting en leietaker kan gjøre...

Ja, regnte egentlig med det.

Og, her er det ikke lytt, det er et nytt hus, som er veldig godt isolert. Har bodd her i flere år, og har aldri hørt noe fra dem, bortsett fra kanskje hvis ungene løp over gulvet oppe. Så det sier jo litt om hvor høylytte de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...